Keurig aflevering van een hele mooie camper!

• Begeleiding

wat ze beloven doen ze ook.....en netjes.

Ik he ze verschillende keren om advies gevraagd, en nemen dan uitgebreid de tijd voor je. En de koffie staat altijd klaar. Super jongens ga zo door.

Keurig geholpen door Ivo

Prima geholpen en afspraken na gekomen

Betrouwbaar ,hulpvaardig en vriendelijk

In Januari een Knaus gekocht met 35000 klm en werkelijk in nieuwe staat. De kilometers waren aantoonbaar en alles in de camper functioneerde . Ik kreeg een volledige instructie en kon zonder problemen de eerste reis van 5000klm aanvangen. Met dank aan Ivo die voor alles heeft gezorgd dat alle afspraken punctueel werden nagekomen.

Geweldig goed

Vriendelijke verkopers, die je een goed advies kunnen geven en met je meedenken. Geen opdringende verkoop.

• Begeleiding

Bi-Camper maak waar wat ze zeggen!

Als onervaren camperaars zijn wij erg goed op weg geholpen door BI-Camper. Hun tips en adviezen waren voor ons erg waardevol. Krijg altijd antwoord op mijn vragen via mail tel of whats-app!

• Begeleiding

Ivo en Rob hebben voor een zorgvuldige verkoop en levering gezorgd!

Het inruilen van onze vorige camper tegen een zo goed als nieuwe Knaus 650 MEG was een fijne ervaring. Zowel in het verkoopproces als bij levering werd alle tijd genomen. Ook beoordeling inruil camper werd zorgvuldig gedaan zodat er geen verrassingen boven water kwamen. Al met al een zeer prettige ervaring en bovendien zijn we superblij met onze nieuwe camper. We kunnen BI-camper van harte aanbevelen!

• Begeleiding

Fijne en prettige plek om een mooie camper uit te zoeken

We hebben goede ervaringen met BI-campers. Deskundig, prettige ontvangst en geen gladde verkooppraatjes. Goede begeleiding bij de aankoop van de camper en netjes afgeleverd.

• Begeleiding

Warm ontvangst met goede uitleg.

Keurig familiebedrijf! Heel goede ontvangst en goede uitleg. Heel plezierig! Hier onze eerste camper gekocht.

• Begeleiding

Zeer prettige en deskundige begeleiding

Onze eerste camper gekocht bij Bi-Camper in Helmond. We zijn zeer gastvrij ontvangen en er werd ruim de tijd genomen voor uitleg en toelichting. Ook bij aflevering van de camper werd alles nauwgezet uitgelegd. Denken echt met je mee. We hebben nog geen meter in onze nieuwe aanwinst gereden. Staat nog tijdelijk bij Bi-Camper, omdat we nog geen stalling hebben. Ook dat wordt door ze geregeld!

• Begeleiding

Een prima bedrijf en uitstekende medewerkers.

Wij hebben bij BI-camper in Helmond een Citroën Camperbus gekocht en zijn zeer te spreken over alle facetten die met de koop van zo'n belangrijke beslissing meespelen. Om kort een aantal punten te noemen, die wij als zeer positief hebben ervaren zijn: * Een mooi assortiment campers en ruime keuze * Een zeer goede presentatie * Een prettige en sympathieke klantbenadering * Een correcte afhandeling van de aanschaf * Een uitstekende nazorg Wij bevelen BI-camper van harte aan.

• Begeleiding

Advies op maat en goede service

Bi-camper doet echt zijn best om perfecte service te bieden. Goed advies bij de aankoop met persoonlijke aandacht voor de wensen. Camper wordt compleet en goed gedocumenteerd afgeleverd.

• Begeleiding

Zeer klantvriendelijk, uitstekende service en prima kwaliteit.

We hebben op aangename wijze uitstekend zaken kunnen doen met Ivo en Rob van BI-Camper.

Helemaal goed

Aankoop en levering verliepen prima. Na de eerste reis een aantal problemen en probleempjes. Prima opgelost en in een goede sfeer. Zou zo weer een camper bij BI-Camper kopen.

fantastische kwaliteit en service

Top service, mooie camper voor een faire prijs. Goede klant beleving van begin tot aankoop.

• Begeleiding

Netjes, vriendelijk en deskundig.

Netjes geholpen door deskundige mensen. Geen verrassingen.

Vriendelijk personeel

Hebben de werkzaamheden netjes uitgevoerd en gemonteerd.

• Begeleiding N.v.t.

Super service

Hartelijke ontvangst , goede voorlichting. Werknemers zijn zeer klantgericht

Zeer goede ervaring!

Camper gezien op marktplaats en na het eerste contact via de Marktplaats app zijn we de camper gaan bekijken in Helmond. Hier werden we vriendelijk ontvangen en konden we de camper rustig en uitgebreid bekijken. Alle vragen die we hadden werden beantwoord met veel kennis. Ook in de dagen erna werden vragen die we hadden keurig beantwoord. De aankoop ging daarna makkelijk. We werden netjes op de hoogte gehouden over het import proces en het inbouwen van het construct. Op de dag van aflevering een 2 uur durende uitleg over het gebruik van de camper gehad. Helemaal top. Nu gaan we genieten van onze prachtige camper. Dank team Bi- camper!

Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk en professioneel.

• Begeleiding

Fijn bedrijf met professionele medewerkers

Top camper gekocht, zeer klant vriendelijk onthaal. Personeel met kennis van zaken en die alle tijd voor je nemen. Ook wanneer je later nog vragen hebt na de aankoop. top bedrijf, wij zijn meer dan tevreden klanten.

• Begeleiding

Gastvrije ontvangst, goede bereikbaarheid en verstand van zaken. Denken volop mee voor oplossingen.

• Begeleiding

Zeer vriendelijk en fijn geholpen

Zeer vriendelijk en fijn geholpen aan een mooie jong gebruikte camper

Prima bedrijf, aanrader

Mooie camper gekocht bij een mooi bedrijf

Top bedrijf!

Wij zijn enorm blij dat we bij BI-camper een auto vonden die geheel aan onze wensen voldoet. Service is prima. Afspraken nagekomen. Tijdens eerste reis wat vragen cq onduidelijkheden en ze stonden altijd klaar. Enkele kleine dingen die niet goed zijn (garantie knaus, niet bi-camper verantwoordelijk) lossen ze op na onze vakantie. Heel fijn dat we met een dergelijk bedrijf te maken hebben want een camper kopen is echt enorm veel geld.