Goed georganiseerd

Patientgericht, duidelijke uitleg, vriendelijk. Parkeergelegenheid dicht bij gebouw.

Erg prettig

Informatief, proactief, vriendelijk, vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes, snel en met rust geholpen.

Aan de receptie werd ik netjes geholpen, en na de afspraak ook nog vragen hoe het was gegaan. Vol lof over deze medewerkster. De tandarts (sorry naam vergeten) heeft mij netjes en met rust geholpen. Top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ahmed is super en ook de klantvriendelijkheid van Jennifer

Super bedrijf

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Waarom zag ik er tegen op?

Ik ben geen held bij de tandarts. Jammer dat ik zo lang heb gewacht om het besluit te nemen voor implantaten. De behandeling viel ontzettend mee. Er werd efficiënt en rustig doorgewerkt aan mijn gebit. Positief heb ik ervaren dat men aangaf wat er ging gebeuren.

SUPER!

Ik kom niet graag naar een tandarts maar deze vervangster was echt een topper voor mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd meteen geholpen en foto’s genomen

Goede behandeling en toelichting

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Praktijk ziet er netjes en schoon uit. Ontvangst door Jennifer was zeer prettig en plezierig. Behandelingen door Ahmed en tandarts Georgine waren weer professioneel.

Goed geholpen super goed

Assistent was goed tandarts ook goed nee was zeer fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijke en ongewone gewone omgang

Leuke open gesprekken

Altijd professioneel en kundig

X

Prettig

De gehele omgeving is vriendelijk , verzorgd en schoon ,

rustig en pijnloos

Een vrolijk praatje , niet haastig, snel en zeer bekwaam

erg goed

goed en snel geholpen

Uitstekende behandeling

De afspraak was mooi op tijd, ik werd goed geïnformeerd. De behandeling ging erg prettig, rustig en met alle tijd voor vragen. Ook de informatie na de behandeling was prima en accuraat.

Altijd fijne behandeling

Het gaat zelfs beter met mijn gebit!

Prima!

Goed geregeld allemaal!

Top kliniek

Vanaf het moment van binnen komen voel je de prettige sfeer en verdwijnen de zenuwen en stress. Dames achter de balie zijn super aardig en professioneel. Dan de behandeling zelf, je wordt zo op je gemak gesteld dat de behandeling een makkie is ook al moet er een implantaat gezet worden.....geen waardeloze beloftes maar gewoon open en eerlijk en daar hou ik van. Ik heb mijn kliniek gevonden en kan deze iedereen aanraden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vakkundige implantoloog, fijne artsen en assistenten

Ik zag er erg tegen inplantatie op maar alles verlieg soepel, vakkundig, weinig pijn. Superrr!

Behandeling geheel volgens afspraak

Praktijk in een rustige omgeving, geen parkeerstress, aandacht voor de ‘patiënt’,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een duidelijk behandelplan. Planning was zeer cliëntgericht. Resultaat naar volle tevredenheid

geweldig

perfect

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel snel ad hoc geholpen bij een acute klacht

Een klein pijnlijk eenslintertje stak uit de boivenkaakden ik kon dezelfde dag nog terecht bij een collega.

Over XQdent - Bilthoven

Wist u dat sterke tanden en een goede mondgezondheid effect hebben op uw totale gezondheid? Dat ziet u, dat voelt u. Bij XQdent noemen we dat: Gezondheid op zijn mooist… XQdent is onderdeel van Samenwerkende Tandartsen. Naast een ‘gewone’ moderne tandartspraktijk, vindt u in onze kliniek vele specialismen. Bij XQdent kunt u terecht voor een uitgebreid pakket tandheelkundige en implantologische behandelingen. Met zorg en respect helpt ons team u bij uw keuze. XQdent beschikt over geavanceerde apparatuur en een eigen tandtechnisch laboratorium, genaamd XQlab.