veilig

vertrouwd

Professioneel

We werden goed geholpen

Zonde dat ze vertrekt

Ik heb nog nooit zo’n geweldige Mondhygieniste mogen hebben. Afgelopen vrijdag om 15.10 ben ik door haar geholpen. De naam is mij ontschoten. Ik zou als bedrijf er alles aan doen om haar te behouden! Mvg Hans Horbach

Zoals altijd prima behandeling

Zoals altijd prima behandeling

prima behandeling

prima geholpen kreeg behoorlijke kiespijn bij een kies achterin de mond gebeld naar xqdent kon de zelfde middag al geholpen worden foto wees uit dat het een kies met probleem was (wortelpunten gebogen) kies vakkundig in delen gesplitst en kon die eruit gehaald worden toch noch na enig verzet na behandeling stopte het nabloeden en met een paar paracetamol ben ik de nacht goed doorgekomen. prima uitleg tijdens behandeling vriendelijk personeel.

Klantgericht

De tandarts stelde mij op mijn gemak, zodat ik mij wat meer kon ontspannen. Ze luisterde goed, handelde voorspelbaar en was helder in haar advies/ bevindingen.

Vriendelijk en kundig

Prettige manier van omgang. Vriendelijk. Duidelijk.

Prettig

Gewoon prettig stellen je op gemak ook ben altijd wel zenuwachtig voor de tandarts.Ga zo door.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Supersnelle en goede service.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Top geholpen. Fijn en was ook nog leuk/gezellig.

Eerste klas

Direct geholpen na kiesbreuk. En met succes. Geen pijn, heel effectief.

1e afspraak ging niet door. Jammer van het misverstand

Verder prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

je word er als mens behandeld ze staan voor je klaar

je word er goed geholpen door de mensen staan voor een praatje ook klaar

Uitstekende tandzorg !

Plezierig, eerste , contact met Tobias Gerritsen. Helder qua diagnose, duidelijk over vervolgbehandeling , plezierig gesprek, straalt vertrouwen uit .

Prima,

Vriendelijke en goed geholpen

Heel goed

Helaas kwam ik in een file terecht. Ik was echt veel te laat op de afspraak. Deze profesionele praktijk heeft me toen toch geholpen. Ze hadden afspraken verzet om dit mogelijk te maken. Ze zijn erg flexibel en denken echt mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd een vriendelijke ontvangst en goede jaarcontroles

Prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben uitstekend geholpen.

Ik werd goed geholpen en vind het altijd prettig dat ik gelijk weer een nieuwe afspraak kan maken. Ook hoefde ik niet lang te wachten.

prima tandarts

prima tandarts

zeer goed

Na mijn telefoontje voor aan afspraak is er gezocht naar de eerste de beste mogelijkheid. Ik ben zeegroen geholpen. Er is alles aan gedaan om zo goedmogelijk het euvel te verhelpen

Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk en professioneel.

Goed behandeld.

Vriendelijk,goed en kundig,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het juiste adres voor een goede tandarts

Prima contact voor maken afspraak en tandarts zoals altijd attent , vriendelijk en ruim de tijd nemend voor controle cq behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gebit wordt zorgvuldig nagekeken en gereinigd.

De preventie-assistente reinigt het gebit op een zorgvuldige wijze. De tandarts bekijkt het gebit ook nauwkeurig,

Over XQdent - Bilthoven

Wist u dat sterke tanden en een goede mondgezondheid effect hebben op uw totale gezondheid? Dat ziet u, dat voelt u. Bij XQdent noemen we dat: Gezondheid op zijn mooist… XQdent is onderdeel van Samenwerkende Tandartsen. Naast een ‘gewone’ moderne tandartspraktijk, vindt u in onze kliniek vele specialismen. Bij XQdent kunt u terecht voor een uitgebreid pakket tandheelkundige en implantologische behandelingen. Met zorg en respect helpt ons team u bij uw keuze. XQdent beschikt over geavanceerde apparatuur en een eigen tandtechnisch laboratorium, genaamd XQlab.