Uitstekend gebruik van geavanceerde apparatuur

Het prima gebruik van "state of the art" is voor de patient heel plezierig.

Vlotte en vriendelijke behandeling

Was iets eerder op de afsporaak en werd meteen geholpen. Vriendelijk personeel. Deskundig advies

aardig en kundig

kon snel terecht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel, vakkundig en goede uitleg.

Uitstekend geholpen

Goed behandeld

Fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks kleine probleempjes prima geholpen

Er was een goede planning voor behandeling gemaakt, maar er moest af en toe geschoven worden met de gemaakte afspraken. Daardoor liep de planning uit, maar kon nog net op tijd voor mijn vakantie alles in orde zijn. Als excuus een lekkere attentie van mij tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg vriendelijk ze denken mee en houden rekening en zijn erg betrokken ook bij je kinderen Erg schoon en hygiënisch gaan ze te werk en laat je op je gemak voelen eerst en leggen alles duidelijk uit

Super ervaring met de behandeling van Jeroen Pepplinkhuizen

Lang geleden heeft Jeroen een zeer fraaie en sterk constructie gebouwd in mijn bovenkaak. En onlangs waren de berichten van mijn tandarts erg negatief maar door de snelheid, en prioriteiten en effectiviteit van Jeroen Pepplinkhuizen werd ik heel snel en zeer vakkundig geholpen. By the way, mijn nieuwe e-mail adres is [email protected] Die kunt u gebruiken

goede zorg

Mijn eerste indruk is prima. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt duidelijke informatie gegeven. De behandeling heb ik als prettig ervaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voelde mij bij binnenkomst direct op mijn gemak.

Vriendelijk ontvangen door receptioniste. Ik kreeg veel informatie van zowel de tandarts assistente als van dhr.Peppelinkhuizen. ik vind het wel erg veel vragen na zo'n eerste bezoek.

Heel plezierig!

Het maken van de afspraak, de ontvangst en de behandeling verliepen allemaal erg prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vlotte controle na plaatsing van implantaten en kronen

De controle vond plaats na ruim 8 maanden na plaatsing van de implantaten en het aanbrengen van de kronen. Het geheel was deskundig en kwalitatief goed uitgevoerd.

Goede en zorgzame zorg

Een fijne ervaring met heel zorgzame en grondige behandelingen en empathie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk maar to the point

Randgebeuren is prima geregeld. Over de professionals kan ik alleen maar zeggen dat er goede verhalen rondgaan. Ik ga het meemaken.

Heel goed en hartelijk !

De gene die mij heeft geholpen was goed op de hoogte en vragend . Ze heeft mij heel goed geholpen!

Prima!

Ik werd netjes op tijd geholpen. En stond na 5 minuten weer buiten. Controle implantaat.

Prima.

Zeer vakkundig en voorzichtig; met begrip voor mijn zorgen.

heel vriendelijk

fijne omgeving, vriendelijke en niet afstandelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer zorgvuldig, patiëntvriendelijk en professioneel

Als bijzonder prettig ervaren en zoals eerder omschreven, Zeer zorgvuldig, patiëntvriendelijk en professioneel

Top gemaakt

Mijn tanden zijn top gemaakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Eigenlijk was ik van tandarts gewisseld omdat ik verhuisd ben. Omdat ik ontevreden met mijn nieuwe tandarts was, kloote ik weer bij XQDENT aan en werd met open, efficiënte armen ontvangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk, inlevend, zeer vakkundig, prachtige resultaten.

Fantastische vakmensen: de heer Jeroen Pepplinkhuizen en de heer Hans Meijer! Wat een prachtige resultaten. En de vriendelijke, warme bejegening van hen, hun team en de baliemedewerkers vind ik heel erg prettig. Ik ben geen held bij tandartsen maar hier zie ik er nauwelijks tegenop, omdat er rust en vriendelijkheid heerst, er goed geluisterd wordt, er goede uitleg gegeven wordt, en de resultaten prachtig zijn. Ik ben heel blij met jullie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk en open.

Prettige toelichting, vlot handelen en ik werd goed meegenomen in de behandeling.

Goede ervaringen

Goede ervaring

Professor Bronkhorstlaan 10

3723 MB Bilthoven

Over XQdent - Bilthoven

Wist u dat sterke tanden en een goede mondgezondheid effect hebben op uw totale gezondheid? Dat ziet u, dat voelt u. Bij XQdent noemen we dat: Gezondheid op zijn mooist… XQdent is onderdeel van Samenwerkende Tandartsen. Naast een ‘gewone’ moderne tandartspraktijk, vindt u in onze kliniek vele specialismen. Bij XQdent kunt u terecht voor een uitgebreid pakket tandheelkundige en implantologische behandelingen. Met zorg en respect helpt ons team u bij uw keuze. XQdent beschikt over geavanceerde apparatuur en een eigen tandtechnisch laboratorium, genaamd XQlab.