Plezierige omgeving en goede behandeling

Plezierige omgeving en goede behandeling. Verder geen bijzonderheden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer tevreden over de behandeling bij de mondhygiënist.

Zorgvuldig uitgevoerd.

perfect

als angst patient ga je zonder angst er heen

Hygienist was not professional

Hygienist forced a toothpick in between the teeth where the gum was tight and healthy and had no room for toothpick. She just did it anyways and later on said “oh it did not fit”. I bled of course and it did not feel pleasant. I thought it was common sense to not force a toothpick into teeth gap that is healthily protected by gum. Did not enjoy my time at this visit.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

zorgvuldig behandeld bij mondhygiëniste

Ik houd niet zo van tutoieren door de receptie. Ik ben 78 . Behandeling door Celester zeer zorgvuldig. Bij nieuwe combi afspraak gedwongen naar andere mondhygiëniste te gaan omdat Celester en Gerritsen niet op dezelfde dag aanwezig zijn.

Prima ervaring.

2 uur durende ok. Plaatsing van implantaten. Prima verlopen. Iris doet dat kundig en op een fijne manier. Staat gelijk aan topsport, Iris. 5*****!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd word ik geweldig geholpen bijRichard Hasselaar. Ik krijg uitleg en hij verteld wat hij gaat doen. U snapt dat ik altijd zeeeeer tevreden ben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Informatie vooraf en nazorg was compleet en goed.

Informatie vooraf en nazorg was compleet en goed.

Foto nemen is pijnlijk

Het plaatje van de röntgenfoto heeft een wondje achtergelaten. Dat is volgens mij niet nodig. Verder prima behandeling en erg aardige mensen.

Vriendelijk, professioneel.

Zie boven.

Geweldig bedrijf

Super tandarts , welke je ook krijgt .

geweldig

snel, goed en efficient

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig hoe Wendy Spijkers een afgebroken voortand als nieuw in elkaar knutselt!

Bij mijn hoogbejaarde moeder zijn voor de derde keer een deel van haar boventanden afgebroken. Met veel vernuft en creativiteit is de schade opnieuw vrijwel onzichtbaar hersteld. Dat is niet alleen belangrijk voor een filmster glimlach,( het oog wil ook wat!) maar vooral voor behoud van de kauwfunctie

zeer zorgvuldige behandeling

alles wordt zeer nauwkeurig bekeken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

onderzoek mogelijkheden implantaat goed en duidelijk uitgevoerd

onderzoek mogelijkheden implantaat goed en duidelijk uitgevoerd en toegelicht

Competent en geduldig

Ik ben enkel klant van de implantoloog. Het personeel is geduldig, wat geen sinecure is omdat ik een lastige klant ben wegens kokhalsneigingen. Ook bij tegenslagen wordt er kalm de tijd genomen om het op te lossen, zelfs al het erg druk is. De lokatie is lastig te bereiken, maar wel heel prettig als je na een behandeling even moet ontstressen. Ik kan niet oordelen over de andere behandelaars in de kliniek, maar zie wel dat het een prettige werkomgeving is die de kwaliteit alleen maar ten goede kan komen.

Goed georganiseerd

Patientgericht, duidelijke uitleg, vriendelijk. Parkeergelegenheid dicht bij gebouw.

Erg prettig

Informatief, proactief, vriendelijk, vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes, snel en met rust geholpen.

Aan de receptie werd ik netjes geholpen, en na de afspraak ook nog vragen hoe het was gegaan. Vol lof over deze medewerkster. De tandarts (sorry naam vergeten) heeft mij netjes en met rust geholpen. Top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ahmed is super en ook de klantvriendelijkheid van Jennifer

Super bedrijf

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Waarom zag ik er tegen op?

Ik ben geen held bij de tandarts. Jammer dat ik zo lang heb gewacht om het besluit te nemen voor implantaten. De behandeling viel ontzettend mee. Er werd efficiënt en rustig doorgewerkt aan mijn gebit. Positief heb ik ervaren dat men aangaf wat er ging gebeuren.

SUPER!

Ik kom niet graag naar een tandarts maar deze vervangster was echt een topper voor mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd meteen geholpen en foto’s genomen

Goede behandeling en toelichting

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Praktijk ziet er netjes en schoon uit. Ontvangst door Jennifer was zeer prettig en plezierig. Behandelingen door Ahmed en tandarts Georgine waren weer professioneel.

Goed geholpen super goed

Assistent was goed tandarts ook goed nee was zeer fijn

Over XQdent - Bilthoven

Wist u dat sterke tanden en een goede mondgezondheid effect hebben op uw totale gezondheid? Dat ziet u, dat voelt u. Bij XQdent noemen we dat: Gezondheid op zijn mooist… XQdent is onderdeel van Samenwerkende Tandartsen. Naast een ‘gewone’ moderne tandartspraktijk, vindt u in onze kliniek vele specialismen. Bij XQdent kunt u terecht voor een uitgebreid pakket tandheelkundige en implantologische behandelingen. Met zorg en respect helpt ons team u bij uw keuze. XQdent beschikt over geavanceerde apparatuur en een eigen tandtechnisch laboratorium, genaamd XQlab.