Filters

9

Fijne behandeling bij een aardige mondhygiënist

In het verleden regelmatig met bloedend tandvlees en minder aardig personeel te maken gehad. Daardoor angst om te gaan maar nu niet meer! Ik weet zijn naam niet meer maar kan hem iedereen aanbevelen! Heb ook tegen hem gezegd dat ik blij was met hoe hij de behandeling heeft gedaan ! Vond het wel een erg lange wachttijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prettig en vertrouwd

Op tijd en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

professioneel en vriendelijk

Duidelijke uitleg alvorens handelingen, in casu vulling van een kies, worden verricht. Bij navraag mijnerzijds over bepaalde handeling volgt direct antwoord. Naast de professionele indruk die mevrouw De Leeuw bij mij achterlaat, is ze bovendien vriendelijk en toegankelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Ik ben vakkundig geholpen.

De arts en assistente zijn goed op elkaar ingespeeld en luisteren ook naar de reactie vanuit de "patiënt". Hun vakkundigheid zorgt ervoor dat je met een tevreden gevoel naar huis gaat. De afstemming met de receptie mag wel verbeterd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zeer goede tandarts

Hij geeft een goede uitleg vooraf en is zeer geruststellend Ik heb een aantal vullingen laten vervangen en heb hier totaal geen last van gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Redelijk tevreden

Ondergebit is een ellende. De totale afhandeling duurt daardoor, voor je gevoel, wel erg lang. Wordt dit veroorzaakt door de regels van de VGZ?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

heel de afwerking van een nieuwe prothese verliep moeilijk.

Altijd tevreden geweest , maar momenteel weet ik het niet , mis het gevoel van betrokkenheid en dat het alleen gaat om meters te maken het gaat gehaast. Het gevoel dat ze niet met jou bezig is maar ook tegelijk met anderen. Mevr.. v . Gils is elke keer maar met momenten met je bezig en dan gaat ze weer naar een andere behandelkamer om daar weer iemand anders te helpen en komt dan weer terug en dat gaat zo enkele keren, geeft je een gevoel van afstandelijkheid en weinig contact. Voelt niet prettig. Uiteindelijk is het toch nog redelijk goed gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Matig

De voorlaatste keer dat ik een behandeling heb ondergaan, werd als laatste een tandsteenverwijdering toegepast. De ochtend daarop hield ik de enige kroon die ik had in mijn mond tijdens het ontbijt. Ik ben hiermee terug naar jullie gegaan en toen werd mij verteld dat deze niet meer teruggeplaatst kon worden. Wel werd mij verteld dat het wortelrestant verwijderd diende te worden, anders zou een ontsteking kunnen ontstaan. Meteen werd er bijverteld dat dit meer dan duizend euro zou kosten. De laatste keer dat ik op controle kwam was de tandarts zo verkouden dat ik geen volledig gesprek met haar kon voeren. Zij deed haar best maar het lukte mij niet om mijn ergernis van de vorige keer goed over te brengen. Het enige dat we beiden begrepen hebben is, dat ik vermeldde dat ik er over zou nadenken om te laten trekken. Dat nadenken doe ik nog steeds maar op dit moment denk ik: het zal mijn tijd wel duren. Per slot van rekening ben ik 85 jaar en heb nergens last van.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Snel en fijn

Ik heb niet lang hoeven liggen en de controle ging prima, soms wel wat pijn door het prikken in het tandvlees.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goede service

Prettige behandeling, professionele tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Super goede service.

Goede en snelle service. Mevrouw van Gils. Zeer vakkundig en legt de patiënt exact uit hoe en wat ze gaat doen. Zeer fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Goede praktijk

Geen lange uitloop, netjes behandeld, duidelijk advies voor de vervolgbehandelingen, alleen jammer dat er eentje pas over 4 maanden kan plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

matig

niet tevreden met het maken van mijn onder prothese.[2keer]

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Deskundig advies en vriendelijke persoonlijke behandeling

Er wordt goed geluisterd naar de vragen en opmerkingen. Uitleg over de keuze en wijze van behandeling is duidelijk. Persoonlijke interesse in klant/patient.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Was blij dat ik vrijdag gelijk kon worden geholpen

Ik ben donderdag geweest voor implantaten en vrijdag terug vanwege nabloedingen. Ik ben hierbij goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Prima

Suzan erg goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Oké

Langer dan een half uur moeten wachten... ik snap dat het wel eens iets uit kan lopen maar meer dan een half uur? Ik kwam voor controle, alles was verder goed dus de behandeling zelf duurde nog geen vijf minuten, staat eigenlijk niet in verhouding tot elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Super

Fijn en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Als gewoonlijk : Uitstekend

Zeer snel een afspraak kunnen maken en wederom uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

profesioneel

duidelijke uitleg en inlevingsvermogen, werkt altijd op tijd, prettige tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer professioneel

Mijn probleem was helemaal perfect opgelost. Nergens meer last van en geen napijn gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Goed

Vriendelijk. Goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Verhouding wachten en behandeling buiten propotioneel

‘ morgens afgebeld omdat mondhygiëniste ziek is. Met klem verzocht wel op controle te komen. 35 minuten wachten alvorens ik aan de beurt was. Vervolgens nog lang aan de balie moeten wachten om een afspraak te maken. Volgende keer krijg ik alweer een andere tandarts omdat anders pas een afspraak mogelijk was in februari. Nu afspraak eind december en maand later bij mondhygiëniste terwijl ik een half jaar geleden expres een gecombineerde afspraak had gemaakt. De medewerkers waren vriendelijk maar ik was niet blij met de gehele gang van zaken. Ik snap dat er iemand ziek is maar had liever een gehele nieuwe gecombineerde afspraak gehad dan de verspilde middag die ik nu had.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Gewoon goed

Tanden zijn mooi schoongemaakt. Ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

goede en duidelijke behandeling

Mijn verstandskies moest getrokken worden. Alles is heel duidelijk en goed uitgelegd. Al met al was het allemaal zo gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Streuvelslaan 16

4707 CH Roosendaal

0165 550 920

[email protected]

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.