Deskundig en prettig personeel

Deskundig en vriendelijk personeel. Prettige werkomgeving.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

deskundig, vriendelijk, goede uitleg over wat er gecontroleerd is en de conclusie die daar op volgde

Zeer prettig en professioneel

Ben de naam van de medewerker vergeten, maar heel tevreden over zijn werk en ontvangst!

Prima.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en professioneel.

Erg goed

Goed en vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en duidelijk mijn probleem afgehandeld.

Normaal goed, controle beurt

Half jaarlijkse controle. Vlotte afwerking

Ben goed behandeld

Op de afgesproken tijd geroepen. Krijg goede uitleg

Tevreden over de behandeling

Tevreden

Professioneel en vakkundig

Prima ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Probleem wordt niet op tijd geholpen

Al meer dan een maand last van een onsteking. Kan 's nachts niet slapen van de pijn en alleen nog maar vloeibaar eten. En moet alsnog wederom 2 weken wachten om geholpen te worden. Toen ik eind maart belde voor de klacht zou ik initieel tot juli moeten wachten om gezien te worden. Na 4 keer bellen toch eerder terecht gekunnen alleen is er nog niks aan het probleem gedaan.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Afspraak is afspraak

Als je om half 9 een afspraak hebt en dan pas om 8.50u aan de beurt bent voelt dat alsof je niet serieus wordt genomen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

heel goed

met zorgen deskundigheid gemaakt

Hele goede tandartsenpraktijk

Personeel is vriendelijk en geduldig en doen hun werk goed

professionele en patientvriendelijke personeel

Tandarts Rada legt altijd duidelijk en rustig uit wat hij gaat doen en waarom. Ook als het druk is komt hij rustig over, wat vertrouwen geeft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Loopt altijd uit. Iedere keer sorry, maar wij hebben ook onze planning.

Om 8.50 uur afspraak . Om 9.30 uur aan de beurt. Plannen is moeilijk, maar bij Videnti ben ik nog maar zelden op de afgesproken tijd geholpen.

Niet

Heb al 2x de opmerking van mevrouw. V Gils gehad dat ik ik me aan moest melden bij de balie terwijl ik dat wel gedaan had.Die communicatie zou wel wat beter kunnen.Ook dat er niet gedaan wordt wat er op de begroting staat zoals het trekken van 2tanden.Heb dat met mevrouw. Van Gils overlegd met het antwoord heb ik dat niet gedaan.Vind ook dat het zo gehaast gaat allemaal.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dankbaar voor de goede en lieve zorg

Snel en liefde vol geholpen bij onverwacht trekken van een kies

Prima uitleg en verzorging

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Rada is een prima tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het plaatsen van de implantaten door mevr. van Gils ging vlot en kundig. Wat ik wel mis is een folder met duidelijke uitleg over de behandeling, follow-up en mondhygiene over implantaten en brugopbouw.

Duur

7 x 5 min gebitsverzorging??? Hoe wordt dit berekend want 110 euro vind ik toch wel een beetje veel voor je tanden te laten reinigen. Zeker als er wordt gezegd het valt wel mee. Nou dan wil ik niet weten wat voor rekening je krijgt als het erg is... Buiten dit goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes uitgelegd,en behandeling rustig gedaan.tevreden over

Fijne praktijk

Een fijne praktijk met aardig personeel

Streuvelslaan 16 4707 CH Roosendaal

Over Videnti Streuvelslaan

Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.