Teleurstellend
Ik heb al een klacht ingediend op de website van Savalle.
Ik had om 10.00 uur een afspraak. Maar ik kreeg de deur niet open. Uiteindelijk wel maar ik bezeerde toen wel mijn hand (en duim en muis doen nog steeds zeer. "O, de deur klemt in dit weer," zei vrouw achter de balie nonchalant. (regen)
DOE DAN EVEN EEN BRIEFJE OP DE DEUR OF LAAT DE DEUR OP EEN KIER!
Om 10.03 binnen en een paar minuten later geholpen door mondhygiënist. Dit keer een andere vrouw, in een andere kamer. Toen ik verbaasd was en zei dat ik eerder in de kamer rechts (als je binnenkomt) bent geholpen, bleef ze hoog bij laag volhouden dat dat niet kon. Nou, ik ben 67 jaar maar nog niet dement hoor! De andere mondhygiënist zit in een kleinere en zij is wel heel vriendelijk.
Na 15 minuten was ze al klaar (ik heb nog 10 ondertanden) en om 10.22 zat ik weer in de wachtkamer. Ik had een afspraak om 10.40 voor controle bij tandarts. Andere patiënten die NA mij binnen kwamen en bij een van de 2 mondhygiënisten waren geweest, konden vrijwel meteen naar de mannelijke tandarts. Ze lieten mij maar wachten! Toen ik om 10.58 maar eens ging vragen of ze mij vergeten waren, zei de vrouw achter de balie: "Nee, maar u moet bij die tandarts zijn en dat is uitgelopen. U bent aan de beurt als zij klaar is met die patiënt." Hoe lang dat kon duren, wist ze niet. De mannelijke tandarts had niets te doen, niemand binnen. Had hij mij niet even kunnen helpen? Of hadden ze mij niet eerder kunnen zeggen dat het ZO uit zou lopen? Dan had ze mij de keuze kunnen geven of ik nog langer had willen wachten of liever een nieuwe afspraak wil maken. Die optie is me NIET aangeboden. Ze vond het de normaalste zaak van de wereld dat ik maar moest wachten. Ik kon niet langer wachten, want ik zou om 11.00 uur gehaald worden en het was te laat om te bellen om dat uit te stellen. Toen ik zei niet langer te kunnen wachten, mocht ik wel een andere afspraak maken, maar daar had ik geen zin meer in. Ik wil met respect behandeld worden.