Perfecte behandeling

Controle wordt met zorg uitgevoerd en goed gecommuniceerd. Daarbij neemt de tandarts ruim de tijd voor. Kortom, ben zeer tevreden.

Prima behandeling.

Goede behandeling en netjes op tijd.

Top behandeling met gevoel

Dit tandarts centrum neemt de tijd voor je en stelt je op je gemak. Ik zeg een top behandeling met gevoel.

Super goed

Ik ben altijd na zo lange tijd nog steeds bang als ik naar de tandarts moet maar dhr kaan stel me zo op me gemak dat heel me angst verdwijnt.

Necessary

Last appointment was postponed dentist was away on holiday. Was never called back for a new appointment. Disappointed with this

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Je wordt vriendelijk geholpen

Je wordt vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb een goede behandeling gehad. Personeel is aardig en behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super relax en rustig gevoel. Ik voel mij altijd heel fijn bij de tandarts ondanks mijn angst.

Super rustig en duidelijke communicatie

Goed nu de

Goede moderne behandeling

Zou alleen weer in Hoek van Holland moeten zijn. En samen een afspraak maken: tandarts en mondhygiënist samen laten vallen in 1 uur. Terwijl de een bij de tandarts is, is de ander bij de mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben goed geholpen. Het belangrijkste is dat alles in de gaten gehouden wordt. Dat zie ik ook terug. Dat vind ik ook het belangrijkste. Adviezen die ik krijg zijn ook goed. Er wordt mij ook gevraagd of ik evt klachten heb. Wel een paar keer om zeker te weten volgens mij.

Was goed

Ben tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben altijd weer blij dat ze voor me klaar staan top team Van receptie medewerker en tand preventie team tandartsen Allemaal kanjers

Half jaarlijkse afspraak

Zie er nooit tegenop om naar de tandarts en mondhygiënist te gaan, heb geen angst om er heen te gaan

Op tijd vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een effectieve behandeling gehad van de mondhygiëniste

Een uitgebreide tandsteen behandeling gehad met verdoving. De hygiëniste nam de tijd om de behandeling goed uit te leggen. Wat kon ik verwachten. Daarna ging ze aan het werk. Zeer nauwgezet was ze bezig en ook tijdens de behandeling gaf ze uitleg. Na de behandeling gaf ze een duidelijke uitleg hoe ik thuis verder aandacht aan het gebit moest geven. Mondwater, gebruik van de juiste raggers enzo. Na drie kwartier ging ik weer voldaan naar huis.

Erg prettig

Ik ben netjes en vriendelijk geholpen e. Te woord gestaan

Beetje chaotisch

Mijn afspraak stond niet in Vlaardingen maar in Voorburg,al mijn gegevens ook. Hoe is dat nou mogelijk? Gelukkig heeft de tandarts mij toch geholpen met de controle en de receptioniste heeft mijn gegevens opgezocht. Dit vond heel vreemd en neemt mijn vertrouwen in deze tandartspraktijk wel een heel stuk weg.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke en rustige medewerkers.

Perfect behandeld

Fijne k7ndige tandarts

Prettig

Word altijd goed en vriendeljk geholpen

prima tandarts

fijne behandeling, moest alleen iets langer wachten

Netjes

Kunnen nog geen mening geven, de behandeling moet later in deze maand plaatsvinden.

Vertrouwd

Zeer goed , naila doet er alles aan om je mond gezond te houden

Kopenhagenlaan 7 3137 NP Vlaardingen

Over Tandzorg Vlaardingen

U vindt een gezond en sterk gebit belangrijk. Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de parodontoloog of mondhygiënist/preventieassistent.