Filters

6

De zorg is goed, maar wachttijden zijn lang

De zorg die ze leveren is goed. Vindt het alleen vervelend dat als je wat heb er weinig ruimte is voor een afspraak. Moet 2 weken wachten met het vervangen/repareren van een gaatje omdat er nagenoeg geen plek was. Er was een plek maar daar had ik al een belangrijke afspraak staan dus dan moet je al 2 weken wachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

De zorg is goed, maar wachttijden zijn lang

De zorg die ze leveren is goed. Vindt het alleen vervelend dat als je wat heb er weinig ruimte is voor een afspraak. Moet 2 weken wachten met het vervangen/repareren van een gaatje omdat er nagenoeg geen plek was. Er was een plek maar daar had ik al een belangrijke afspraak staan dus dan moet je al 2 weken wachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goede zorg.

Tandarts is vriendelijk, geeft duidelijke informatie, is rustig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Op tijd en vriendelijk

Zie de zin

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

persoonlijke aandacht

Werkt goed op afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Zorgvuldig en vriendelijk

Over een controle valt niet veel bijzonders te vertellen maar ik heb altijd wel de indruk dat de tandarts goed luistert naar wat ik zeg en zorgvuldig mijn gebit controleert. Ik hoop wel dat het snel weer mogelijk wordt om de afspraak zelf via internet te plannen. Vroeger kon dat, nu niet meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Zorgvuldig en vriendelijk

Over een controle valt niet veel bijzonders te vertellen maar ik heb altijd wel de indruk dat de tandarts goed luistert naar wat ik zeg en zorgvuldig mijn gebit controleert. Ik hoop wel dat het snel weer mogelijk wordt om de afspraak zelf via internet te plannen. Vroeger kon dat, nu niet meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Zorgvuldig en vriendelijk

Over een controle valt niet veel bijzonders te vertellen maar ik heb altijd wel de indruk dat de tandarts goed luistert naar wat ik zeg en zorgvuldig mijn gebit controleert. Ik hoop wel dat het snel weer mogelijk wordt om de afspraak zelf via internet te plannen. Vroeger kon dat, nu niet meer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Vakkundig en vertrauwend

Eerst even een verschil van mening over tijdstip afspraak.mijn tijd was correct. Behandeling vakkundig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

top

prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

top

prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

De behandeling is prima gegaan, maar ik heb een hekel aan dit soort enquêtes. Het antwoord “prima” is genoeg, de rest is overbodig! Straks gaat de bakker mij ook nog een onderzoek sturen of zijn brood we l goed was gebakken en of de behandeling in de zaak wel goed was. S.V.P. niet meer doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

De behandeling is prima gegaan, maar ik heb een hekel aan dit soort enquêtes. Het antwoord “prima” is genoeg, de rest is overbodig! Straks gaat de bakker mij ook nog een onderzoek sturen of zijn brood we l goed was gebakken en of de behandeling in de zaak wel goed was. S.V.P. niet meer doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

De behandeling is prima gegaan, maar ik heb een hekel aan dit soort enquêtes. Het antwoord “prima” is genoeg, de rest is overbodig! Straks gaat de bakker mij ook nog een onderzoek sturen of zijn brood we l goed was gebakken en of de behandeling in de zaak wel goed was. S.V.P. niet meer doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
3

Onvolledig

Link om het bericht te openen gestuurd naar het verkeerde telefoon nummer

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

Onvolledig

Link om het bericht te openen gestuurd naar het verkeerde telefoon nummer

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goede behandeling

Serieus onderzoek

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goede behandeling

Serieus onderzoek

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Ben heel tevreden!

Ben bij Riet geweest. Ze vroeg of ik nog problemen had met mijn gebit. Ze luistert goed en probeert het probleem ook te verhelpen. Zij en haar assistente zijn heel vriendelijk. Heeft tijdens de controle ook nog wat tandsteen weggehaald en ze geeft haar eerlijke mening over mijn gebit. Dat is fijn om te horen en ook wat ik nog meer kan doen om mijn gebit goed te verzorgen! Dus heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Ben heel tevreden!

Ben bij Riet geweest. Ze vroeg of ik nog problemen had met mijn gebit. Ze luistert goed en probeert het probleem ook te verhelpen. Zij en haar assistente zijn heel vriendelijk. Heeft tijdens de controle ook nog wat tandsteen weggehaald en ze geeft haar eerlijke mening over mijn gebit. Dat is fijn om te horen en ook wat ik nog meer kan doen om mijn gebit goed te verzorgen! Dus heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Ben heel tevreden!

Ben bij Riet geweest. Ze vroeg of ik nog problemen had met mijn gebit. Ze luistert goed en probeert het probleem ook te verhelpen. Zij en haar assistente zijn heel vriendelijk. Heeft tijdens de controle ook nog wat tandsteen weggehaald en ze geeft haar eerlijke mening over mijn gebit. Dat is fijn om te horen en ook wat ik nog meer kan doen om mijn gebit goed te verzorgen! Dus heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Dubbel

Ik kwam naar tandarts Riet voor een gebroken kies, dit bleek een kapotte kroon te zijn. Nog voor ik bezwaar kon maken is de kroon verwijderd en is er een noodkroon opgezet. Ik had graag besproken of er alternatieven zijn, want nu móet ik een nieuwe kroon en de kosten zijn absurd hoog. Wat als ik me dit niet kan veroorloven, wat geheel geen schande zou zijn in deze extreem dure tijd waar veel mensen tegen hoge kosten aanlopen. Ik voelde me voor het blok gezet, en had niet het idee dat er over een persoonlijke financiële situatie werd nagedacht. Dat kan eigenlijk niet meer tegenwoordig, en alhoewel ik mijn tandarts zeer waardeerde kreeg ik hier een groot gevoel van eigenbelang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goed prima

Was zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Prima

Het is fijn dat de afspraken direct worden gemaild Het is ook fijn om vlak voor je afspraak een herinnering krijgt. Kundige zorg en advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

De Strandwal 22 g

1851 VM Heiloo

072 533 1995

[email protected]

Over Tandzorg Heiloo

Vindt u een gezond en sterk gebit belangrijk? Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de mondhygiëniste of preventieassistente.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.