Netjes op tijd tanden schoon en gecontroleerd

Tanden mooi schoongemaakt door de mondhygiënist en goede tip meegekregen voor thuis om mijn scheve tanden toch goed schoon te houden. Tandarts is betrokken en heel aardig. Problemen doorgelopen en vervolg afspraken gemaakt.

Fijne tandarts

De praktijk zelf en met name de wachtruimte ogen niet verzorgd, maar ik ben heel blij met mijn nieuwe tandarts. Heel vriendelijk en duidelijk!

Fijne behandeling

Op tijd, goede uitleg, behandeling en vervolg afspraak goed geregeld en bevestigd

Vriendelijk personeel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Contact met patiënt en goede begeleiding

Zeer goed. Vriendelijke personeel

Efficiënt en duidelijk uitleggen van het procedure. Heel vriendelijke personeel.

Hartelijk en deskundig

Fijne mensen, betrokken, kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig contact en goede uitleg

Maar wat niet zo leuk bleek naderhand, was dat mijn linker onderlip opgezwollen bleef en ik aan de binnenkant van mijn mond een enorme pijnlijke blaar aan de behandeling heb overgehouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professional and to the point (with a smile!)

uitstekend

prettige ontvangst, op tijd, kundige behandeling, prima afhandeling (vervolgafspraak maken en dergelijke). Prettig en efficiënt tandartsbezoek.

Goed!

Je wordt vaak direct geholpen bij problemen met je gebit.

Blij met mijn implantaten

Vriendelijke mensen werken er.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn en vertrouwen gevend.

Het hele traject van de behandeling heb ik heel prettig ervaren. De uitleg was heel duidelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk met uitstekende personeel en met name tandarts in persoon van Christina Puigvert.

Snelle controle

Zoals altijd stipt op de afgesproken tijd, vriendelijk en vakkundig.

Zoals altijd,...Top.

Kom op tijd bij de Tandzorg en word op afspraaktijdstip gevraagd naar de behandelkamer, daar met een vriendelijk goede morgen hoe gaat het door Giorgia Andrisani verwelkomd. Na een goede nauwkeurige behandeling met bijbehorende vragen is het bezoek al weer voorbij. Ben blij met deze fijne vriendelijke tandzorg. Dank jullie wel.

Gewoon zoals verwacht

Gewoon, zoals verwacht

Redelijk

Kut

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts stelt me op mijn gemak, is duidelijk, verteld wat ze gaat doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

keurig op tijd geholpen voor de controle. Altijd vriendelijke medewerkers.

Vriendelijk

Lieve en vriendelijke tandarts

Vanaf dag 1 stelde ze mij gerust, ik had best wel een angst

Prima behandeling

Grondige behandeling mondhygiënist.

Snel en vriendelijk

Buiten werktijd, in de avond, een afspraak wat ik al erg prettig vond. Het was rustig en ik werd meteen geholpen op de afgesproken tijd. De afspraak duurde niet lang en de tandarts was vriendelijk.

Over Tandzorg Delft Centrum

Bij Tandzorg Delft Centrum werken de hoogst gekwalificeerde tandartsen. Al onze tandartsen zijn BIG-geregistreerd. Wij beschikken over een bijzonder enthousiast en gemotiveerd team van assistentes, tandartsen en baliemedewerkers dat op gezette tijden bij elkaar komt om te praten over manieren waarop we de zorg voor onze klanten verder kunnen verbeteren.