Prima geholpen en zeer vriendelijk

goed en snel geholpen

goed en snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend geholpen door een uiterst vriendelijk en deskundig medewerker

Mijn voortand was afgebroken en daar wilde ik een kunsttand aan mijn plaatje voor laten maken. Robin van Beusekom heeft dat uiterst deskundig en snel gedaan. Daarnaast was hij ook nog heel vriendelijk en begripvol voor mijn situatie.

perfect

Ik ben dezelfde dag geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goede en prettige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel, vriendelijk en een prachtig resultaat.

Een fijne ervaring en een top behandeling, zowel het product, uitleg en de vriendelijke benadering.

Snel, toegewijd en vriendelijk

Snelle en vriendelijke ervaring. Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mooie praktijk en deskundige behandeling

Een vlotte en deskundige behandeling,

Vriendelijk en vakkundig.

Geruststelling en goede en eerlijke informatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurig geholpen met een geweldig resultaat

t’was even spannend hoe het resultaat zou zijn. Maar het ziet er erg goed uit. Alle afspraken waren keurig op tijd.. Ben kortom zeer tevreden…

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend, kan niet beter.

Helemaal tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig zoals ik geholpen ben.

Een uitstekende vakman Robin van Beusekom. Daarbij is hij zeer vriendelijk en sociaal.

Kundig en vriendelijk geholpen

Goede uitleg vooraf en begeleiding bij het plaatsen van prothese

Prima behandeling

Afspraak makkelijk gemaakt, prima behandeling.

geweldig

zeer goed

Goed behandeld

De communicatie en de informatie over de periode ná de ingreep vond ik niet duidelijk

vriendelijk, professioneel, georganiseerd

zie boven

Klant gericht

Ik wordt gelijk geholpen als ik problemen heb met mijn gebit en kan er op wachten.

prima praktijk

goede en vriendelijke behandeling

Prima geholpen

Pijnplek opgelost

Zeer tevreden!

Als nieuwkomer een hele goede ervaring. Ik had snel een afspraak i.v.m. een aantal drukplekjes door een nieuw gebit wat niet hier gemaakt is, en dit werd vakkundig door Robin verholpen. Ik kan weer normaal eten gelukkig!

Uitstekend.

Een heel deskundig en vriendelijk team.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer ervaren tandartsen en personeel

voelde mijn op mijn gemak daar

Uitstekende zorg

De medewerkers zijn heel aardig en de zorg is uitstekend.

Over Tandprothetische Praktijk Bernhardplein

Wij zijn gespecialiseerd in het aanmeten en vervaardigen van alle uitneembare prothetische voorzieningen. Wij, als Tandprothetische Praktijk Tandprothetische Praktijk Bernhardplein hebben uitstekende technische en medische kennis in huis om een prothese voor u te maken die precies bij u past. Vanaf het eerste bezoek tot het plaatsen van de prothese werken wij als tandprotheticus zelfstandig aan uw kunstgebit. Wij bespreken uitgebreid uw huidige klachten én uw wensen met u door. Samen komen we tot het beste resultaat.