geweldig

prettige ervaring en goede behandeling

Aandacht

Werd goed naar klacht geluisterd. Rust in onderzoek goede uitleg

Fijn geholpen goede uitleg

Netjes

Fijne ervaring

Vriendelijke mensen, goed geholpen.

Prima ervaring

Prettige medewerkers. Vakkundige tandarts en assistente.

Fijne mensen

Aardige mensen en word er goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb angst voor de tandarts, maar iedereen is zo aardig en ik werd erg op mijn gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden over de service

De dokter en zijn assistent waren supervriendelijk, een pluspunt, de dokter sprak Spaans en Nederlands, ze hielpen me, de wachttijd was snel, de dokter legde me elke stap uit met geduld en vertrouwen, ik voelde me op mijn gemak.

nette praktijk

wordt altijd goed geholpen

Hele lieve mensen

Ik kwam alleen om tandpasta te halen en ben zoals gewoonlijk heel vriendelijk ontvangen

Goed behandeld

Vriendelijke personeel

Respectloos

Ik werd aan de balie "U bent dubieus genoemd" door de balie medewerkster want dat stond in het systeem zo.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Prima be

Prima schoongemaakt, goede controle

geweldige behandeling en begeleiding

Prettig en rustgevend

We zijn vriendelijk ontvangen en tijdens de behandeling werd goed uitgelegd wat er ging gebeuren waardoor dit mij en mijn kinderen op ons gemak stelde. Fijn personeel!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb altijd een goede ervaring bij de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig door de tandarts geholpen met medewerking van zijn assistente.

Door de tijd heen, steeds info gekregen wat er moet gebeuren en ook tijdens de behandeling, kreeg ik goede uitleg. Nou wat wil je nog meer !

Positief

Goed service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Luisteren goed naar je en de behandeling is uitstekend

PRIMA BEHANDELING.

MIJN ERVARING KAN IK OMSCHRIJVEN ALS ZEER POSITIEF, QUA BEHANDELING EN UITLEG VAN DE BEHANDELING.

Zonder angst weer verder

Al jaren kom ik weer bij deze tandarts, ook gespecialiseerd in angst voor de tandarts. Enzo goed dat ik zonder er over hoef na te denken een spoedafspraak heb gemaakt voor een halve kies te repareren. Geen andere tandarts voor mij.

Klantvriedelijk

De afspraken zijn goed geregeld. De tijd dat ze voor jou neemt.

Zoals gewoonlijk

Met als altijd

Professioneel

Een goed advies gekregen om met houten tandstokers nog beter te reinigen. En een advies ontvangen welk type en merk tandstokers te gebruiken.

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.