Prettig geholpen

100 procent goed.

Ik ben blij achter de rug is ze heeft wel goed gedaan.

goed geholpen

goed geholpen

uitleg is duidelijk

goede behandeling zorgvuldig uitgevoerd

Tegenvaller

Om te beginnen werd ik naar de tandarts gestuurd, terwijl ik een afspraak had bij de mondhygiënist. De mondhygiënist had heel veel aanmerkingen over mijn gebit en wist ook al de prijs van het herstellen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Positief

Altijd kundig advies en overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer correct geholpen door de beide dames aan de balie.

Zeer correct geholpen door de beide dames aan de balie.

Super tevreden!!!

Ik ben super tevreden met deze praktijk!! Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Tijdens de behandeling wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren. Zeker een aanrader!

zeer tevreden

Er wordt zeer veel aandacht besteed aan gezondheid van de patient.

heel goed

goede ervaring met een duidelijk plan van aanpak!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dames zijn vriendelijk en stellen me gerust

Ik ben altijd erg nerveus en gespannen. Dames zijn rustig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was erg nerveus, maar was niet nodig.

De tandarts nam de tijd en er was rust.

Een duim omhooggevallen.

Twee duimen omhooggevallen.

Extractie van kies

Kies trekken is niet leuk, maar goed voorgelicht over wat er ging gebeuren. Verdoving in 2 stappen aangebracht, kies pijnloos getrokken en nadat de verdoving was uitgewerkt geen enkele napijn ervaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik word er goed behandelt maar wilde dat jullie wat dichterbij zaten jammer.

Netjes

Vriendelijk mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen weet alleen de naam niet meer

Snelle service

Bij binnenkomst ben ik direct te woord gestaan, even paar minuten wachten,daarna binnen 5 minuten klaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tandarts, maar slechte service..

Het centrum hanteerd een klantonvriendelijke werkwijze.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Goed vriendelijk e. Vakkundig

Update gevraagd betreft mijn gebit om evt een gebit te nemen

Zeer geruststellend arts

Heel relaxed en duidelijk. De arts zeer zorgzaam en rustig

Hele fijn praktijk

Deze praktijk is heel goed. Fijne service, fijne medewerkers en je hebt alles in 1. Blij dat ik bij deze praktijk zit, echt een aanrader voor iedereen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dat ik complementen krijg van mijn gebid en dat er met pasie en liefde wordt gewerkt aan mijn gebid ik ben dik tevreden

Lenteakker 5 3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.