Slecht

Mijn ervaring was niet als prettig ervaren er werd weinig uitgelegd wat er ging gebeuren. Er werd gezegt dat er weinig tijd was en moest snel gaan liggen toen werd ik haastig geholpen en moest zelf alles vragen. Dit was mijn 1e wortelkanaal behandeling en ik vond het al erg spannend. Toen ik aangaf dat dit mij was overkomen, werd er gezegt ondanks ik een 2e afspraak hebt staan dat ik een andere tandarts moest zoeken. De vorige tandarts wel als prettig ervaren die legde alles uit, je moet helaas maar de verkeerde hebben.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Goede tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Heel goed

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Goed geholpen zoals altijd

Een praatje een plaatje en een daadje, zo kan ik het omschrijven in een korte samenvatting. Deze mensen hebben kennis van hun vak, stellen de patiënt op hun gemak, en vertellen wat ze gaan doen, kortom, zeker geen angst om naar de tandarts te gaan. .

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn probleem werd meteen verholpen en met zorg en voorzichtigheid behandeld.

Kundige praktijk

Zorgvuldig geholpen

Zorgvuldig geholpen

Keurig .

Vriendelijk personeel Ziet er allemaal weer wat frisser uit .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen en duidelijke uitleg.

vakkundig

Vriendelijke medewerkers en zeer nette praktijk

Tevreden

Goed service en geduld voor zijn mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen . Werd uitgelegd wat er aan de hand was en werd er gedaan werd. Kan tijdens de behandeling zelf iets meer verteld worden wat er gedaan wordt. Ben angstig en dan weet je niet wat er precies gebeurd of nog gebeurd.

Helemaal goed hoor

Zeer vak bekwaam.

Heel professioneel wedt waarmee ze bezig zijnen zeer klantvriendelijk heel goed zo door blijven gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurig netjes en gelijk geholpen

Er was een tand van mijn plaatje gebroken, en die is gelijk voor mij gemaakt, ik kon hem na twee uurtjes weer ophalen, heel blij mee

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts en assistente vriendelijk en kundig Balie personeel niet vriendelijk soms dreigend over de kosten van een aantal minuten te laat komen ,dus een cursus hoe met klanten om te gaan is bij sommige wel op zijn plaats uiteindelijk moet ik de factuur betalen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Gebit reiniging

Ik ging zonder pijn naar de tandarts. En ging met pijn weg. Dat duurde ongeveer 3 dagen. Dit kwam door een hardhandige gebitsreiniging

Vriendelijk en professioneel

Ik wordt altijd vriendelijk en professioneel behandeld, ben altijd netjes optijd aan de beurt.

Vriendelijke medewerkers .

Ontspannen en doel gericht

De sfeer was lekker ontspannen en de het onderzoek bracht wat werk aan de winkel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Iedereen was heel lief en professioneel

30 seconden ?

Controle bezoek tandarts

Bij het controle bezoek is een oude amalgaam vulling vervangen door een nieuwe witte. Tandarts werkt nauwkeurig en (bijna) pijnloos. Verdoven was bij deze ingreep niet nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vakkundig en prettig geholpen.

Helemaal prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandarts en mondhygiënist. Weet alleen niet hoe de heren heten.

Bedrijfsgegevens

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

0181 672 317

[email protected]

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.