Goed netjes te woord gestaan vragen worden beantwoord en naar je geluisterd.

Professioneel

De mondhygiëniste maakte eerst mijn tanden schoon en haalde het tandplak weg, en daarna onderzocht de tandarts uitvoerig mijn gebit. Hierbij was een goede wisselwerking tussen de tandarts en de mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige, schone praktijk, zeer tevreden met mijn tandarts en assistentes.

Ik ben tevreeden .

Netjes

Vriendelijke ontvangst en verzorgde praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het geen heel zijn maar ze besteedde wel de aandacht aan de punten die het nodig hadden.

Fijne tandarts

Ze neemt Je mee in haar doen en laten. Ze geeft behulpzame adviezen. Haar assistent is een goede match. Samen nemen Ze je mee. Vrijdag weer een afspraak. Vindt ik heel spannend maar zij zullen mij vast op mijn gemak stellen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd correct geholpen en eerlijk in uitleg

Onprettig

Was erg rommelig ,de stoel stond heel raar moest er tussen kruipen zowel bij plaatsnemen als met eruit komen. Verder het idee dat dat men haast had tandsteen verwijderen heb ik nooit als onprettig ervaren, nu helaas wel zat meerdere keren in m'n tandvlees en maar sorry sorry sorry roepen. Ze gaf aan dat het met deze hoeveelheid tandsteen wellicht beter was elke 3 maanden te komen (kan je zeggen tis nog nooit zo weinig geweest)en daarbij heb de geldpest niet. Polijsten werd er doorheen gejaagd werd echt geen tijd voor genomen. Nee de ervaring was echt alles behalve prettig ,er moet het eea gedaan worden , waar ik aangaf dat na m'n vakantie te willen ,omdat ik totaal niet prettig voelde , werd beetje raar over gedaan. Enige positieve het feit dat toen ze las dat ik een pacemaker draag dat ze een deel van de stoel wegdraaien ivm magneet. Tandarts zelf aardige man

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Pablo is een topper eindelijk een lieve vriendelijke man die je gerust stelt en iemand die je niet beledigd.

Een prima ervaring

Goed en vriendelijk geholpen

Op alle fronten prettig

Oké tandarts

Ik ben heel tevreden.

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen door de assistente en de tandarts. Genoeg tijd voor de behandeling en advies.

Ik ben goed geholpen

Super tandarts

Ik kom al jaren bij tandheelkundig centrum en ben al die jaren zeer tevreden. Ik zou geen andere tandarts willen. Het is zeer proffesioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring en gerustellend Goed begrijpend

Vriendelijke en kundige behandeling

De tandarts en assistenten waren zeer vriendelijk en hebben de gebitsreiniging en controle snel uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed professionele aanpak. Zeer goed uitgelegd. Goede communicatie met de patiënt dus met mij . Blijf zo doorgaan ...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke bejegening en prima resultaat

Vriendelijke bejegening door personeel die voldoende tijd namen voor de behandeling. Het resultaat is zoals gehoopt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De service en aandacht tot nu toe is zeer goed

geweldig

op tijd en keurig behandeld

Prettig geholpen

Lenteakker 5 c

3206 TB Spijkenisse

Over Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden

Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (THC-ZHE) is een ruim opgezette en moderne praktijk in winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse. U kunt hier terecht voor tandheelkundige behandelingen zoals algemene tandheelkunde, implantologie en orthodontie. Voor tandprothetische behandelingen werken wij nauw samen met Levident Spijkenisse, dat zich in hetzelfde pand bevindt.