Na het afbreken van een kies (gelukkig pijnloos), kon ik de volgende dag al terecht bij tandarts Aleix. Weer perfect geholpen, kan niet anders zeggen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed marian heeft een goede vervanger gevonden

Altijd goed

goede ervaring

goede ervaring

Prettig.

Ik heb vertrouwen in Willemijn.

Mijn ervaringen zijn goed

Ik wordt niet goed van al die klanten enquêtes en ik zie er ook het nut niet van in. Vandaar dat ik dergelijke enquêtes meestal negeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voel altijd op mijn gemak en vind dat de behandeling altijd goed verlopen

Vriendelijk

Goed met kinderen

Ik ben tevreden

Goed verzorgd bedankt.

Vriendelijk

Netjes en vriendelijk behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alle aandacht voor de patiënt.

Ben blij met de aandacht en de zorgvuldigheid en het omgaan met mijn duizeligheid.

Deskundig en patiëntvriendelijk

Prettige ontvangst en fijne sfeer Professionele en deskundige behandeling. Snel en goed.

Teleurstellend

Over de mondhiatiste geen klagen. Maar een bedrag van 268 euro waarvan nog 53 euro eigen bijdrage vind ik niet normaal. Een behandeling van 20min met controle tandvlees , reinigen gebit en wat glazuur aanbrengen. Deze behandeling laat ik zeker niet meer toe passen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Prima behandeling

Professionele organisatie

Keurig

Tevreden

Vriendelijk, op tijd en kundig

Vriendelijk, op tijd en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede toelichting en uitleg gehad.

Goede toelichting en uitleg gehad.

Perfect behandeld

Hele goede ervaring. Heel goed en zorgzaam behandeld. Heel goed uitgelegd wat er allemaal go g gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn, goed en kundig tandarts centrum

Zoals altijd super geholpen, ik ben gewoon heel tevreden.

Tandartsassistente is hardhandig

Ik ben naar een andere praktijk gegaan omdat de vorige tandartsassistente hardhandig was met schoonmaken van het gebit. Deze praktijk is anders tot afgelopen maandag, het deed vreselijk veel zeer om alles schoon te maken,viel mij zo tegen. De tandarts is wel heel erg kundig en aardig.

Ik werd goed geholpen

Ik werd goed behandeld

Aardige en kundig geholpen

Op tijd en kundig geholpen. Gebit eerst gereinigd en daarna kwam de tandarts voor de controle.

Prettige, rustige omgeving.

Vriendelijke duidelijke uitleg van de behandeling. Werd goed om mijn gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede begeleiding bij persoonlijke omstandigheden.

Blijf door gaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig en goed behandeld.

Goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, professioneel en vriendelijk geholpen’

Alles was ok!

Over Tandheelkundig Centrum Walburg

Onze moderne praktijk Tandheelkundig Centrum Walburg bevindt zich in Zwijndrecht, midden in de wijk Walburg. Onze enthousiaste en deskundige medewerkers helpen u graag aan een stralende lach. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Daarnaast hoeft u niet naar een andere locatie voor implantologie- en tandprothetische behandelingen, zo heeft u alle tandheelkundige zorg onder één dak!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.