mijn mening is dat de dienstverlening te weinig vanuit de klant bedacht wordt
De vriendelijkheid is prima, ik werd netjes op tijd opgehaald. Er werd gevraagd of het goed was om foto's te maken, het was een tijdje geleden (2017) dus alle begrip en dus akkoord. Netjes dat het gevraagd wordt, want alles moet betaald worden (geen tandartsverzekering). Prima, hierover dus geen discussie.
Vervolgens zijn er twee kleine gaatjes, daar moet voor terug gekomen worden en er wordt verzocht een afspraak te maken hiervoor. Ook is er een afspraak nodig voor gebitsreiniging (tandsteen), dat kan afgesproken worden bij een preventieadviseur.
Daar gaat het mij dan een beetje om, ik krijg bij de afspraken te horen dat de gebitsreiniging 17,50 kost (PER 5 MINUTEN (!)) en dat er ingepland staat als advies / indicatie een half uur. Dat is 6 x 5 minuten dus € 105,-. Daar begint het mee, dat is wel een heel stevig uurtarief... Maar het feit dat ik nu moet komen voor controle, foto's erbij, terug voor twee kleine gaatjes en dan ook nog een keer terug voor tandsteen. Het is dus naast de kosten die niet meer leuk zijn (niet verzekerd, dus alles zelf betalen) ook nog eens heel anders dan ik altijd gewend was bij Van Vliet. Die haalde tegelijk met de afspraak even met een haakje het tandsteen weg.
Vanuit jullie organisatie snap ik dat alles wat iemand anders doet, dat de tandarts daar geen tijd meer aan kwijt is. Maar dan kijk je dus vooral naar je eigen organisatie en verplaats je jezelf niet naar de klant. Ik moet nu kennelijk 3 x op komen draven, wat mij veel meer tijd kost dan ik voorheen gewend was.
Vandaar deze matige score. De preventie laat ik even voor wat het is en of ik de afspraak van de gaatjes (ik kan in juni...) we of niet ga doen, dat zie ik nog wel.
Momenteel dus niet heel blij met hoe het gaat. Er zal wel over nagedacht zijn, maar niet vanuit de gedachte wat dit voor de mensen die behandeld worden betekent. Ik ga altijd maar 1 x per jaar, ben geen pensionado met zeeën van tijd en dus is dit voor mij niet handig. 'k Ga me nu verder oriënteren.