goed en snel geholpen

korte wachttijd en snel geholpen

Volgens planning

Vriendelijk

Correct prettig

Tevreden

Jaarlijkse controle, vriendelijk en goed geholpen door Renate,

Vlotte en deskundige behandeling

Prettig en nette behandeling

!

Rachel

Rachel is een topper!!!

fijne medewerkster

Ik vindt het een fijne medewerkster. Was vriendelijk en weet waar ze over praat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Slechte service voor alle behandelingen moet je naar een ander

Eerst naar tandarts die constateert dan naar de volgende die kijkt wat ze moet doen dan afspraak voor behandeling dus loop al 2 weken met kiespijn voor er iets gebeurt ,maar de factuur is wel snel

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Prettige en aardig geholpen

erg goed

Ik ben tevreden

Tot op heden gen vervelende ervaringen gehad met afspraken inplannen of verzetten. Wacht tijden zijn ook acceptabel

Niet erg fijn

De tand technieker was niet erg zachtzinnig. Het in doen van het gebit ging niet met medegevoel. Dat kan beter, zeker met een dame op leeftijd.

Alles goed

Geen klachten

Goede ervaring

Goede zorg en kwaliteit. Vriendelijk personeel. Tijd volgens afspraak. Betrokken tandarts. Kan het zijn dat het tandarts Ramesh was? Heb onbekend ingevuld omdat hij daar niet tussen stond.

Vriendelijk en kundig

Het is even wennen. Ze hebben een andere werkwijze dan onze vorige tandarts die nu met pensioen is. Maar ook deze tandarts is heel vriendelijk en kundig.

Geen prettig ontvangst

Werd weinig gezegd, er was een nieuwe tandarts of assistent, ik had geen idee wie of wat hij was. De mannelijke assistent was ook nieuw en sprak helemaal niet. Degene die mij hielp snauwde steeds ‘mond open’! Zonder te vragen werd er een foto gemaakt. Toen ik vroeg of het al zo lang geleden was snauwde hij weer dat het lang geleden was. Ik had er geen vertrouwen in op deze manier. Mijn dochter van 6 is wel snel behandeld, dat kon even tussendoor. Gelukkig is mijn dochter niet bang aangelegd maar echt heel kindvriendelijk vond ik ze niet.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niet meer de praktijk zoals deze was

Bij een tandarts 50 minuten moeten wachten eer je aan de beurt bent lijkt me niet normaal. Als je dan komt voor 2 afgebroken tanden en je dan alleen maar een controle beurt krijgt met als resultaat 4 weken wachten tot er maar 1 tand behandeld gaat worden lijkt me dit niet klant vriendelijk. Helaas is het nu zo dat naast de afgebroken tand nu de volgende ook is afgebroken en nu met pijn in je mond, vloeibaar eten en moeilijk reinigen van je gebit wachten tot je na een maand aan de beurt bent. Reden om toch snel ( ook is dit lastig anno 2024) snel uit te kijken naar een nieuwe tandartsen praktijk waar je met deze klachten wel zsm kan worden behandeld, helaas na 27 jaar waarin ik altijd tevreden was over de snelheid en de manier van behandeling.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd heel goed en vooral vriendelijk geholpen.

Goed advies

Goed en rustig geholpen , niet te lange wachttijd

Relaxed

Mooi op tijd geholpen. Heldere uitleg over wat er ging gebeuren. Snelle behandeling.

Weinig meedenkend met cliënt

Al twee keer meegemaakt dat er een afspraak op het laatste moment werd verzet. Op 19 april aangegeven (en door tandarts geconstateerd) dat er een vulling van een kies is weggevallen. De afspraak om dit te herstellen kan niet eerder dan 31 mei.

Was de 1e keer, redelijk

Hij liep lang uit, dat was niet handig, zeker eind de middag niet. Vervolg afspraak duurt ook heel lang, hoop dat ik, mijn kies het tot die tijd volhoud .

Deskundig

Deskundig

super

S middags gebeld volgende middags gebit gerepareerd

Uitstekende behandeling

Prima behandeling. Goede informatie.

Over Tandheelkundig Centrum Kwadrant

Bij Tandheelkundig Centrum Kwadrant in Zierikzee zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!