Ik ben snel en kundig geholpen

Service gericht!

Fijne praktijk met bevlogen professionals!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig, vriendelijk, meedenkend en empatisch personeel

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen , mijn gebit werd vakkundig en kritisch onderzocht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

bang maar weer super geholpen

is elke keer weer een drama om naar de tandarts te gaan omdat ik bang ben dat er iets gedaan moet worden maar ze houden er super veel rekening mee en daar ben ik ook heel blij mee !!

kennis van praktijk

Mijn ervaring is,personeel altijd vriendelijk en kennis van de praktijk.

Relatief pijnloos en deskundig

Ik moest even wachten, maar daar houd ik eigenlijk altijd rekening mee, ook als ik naar het ziekenhuis of huisarts moet, ik heb liever dat ze zich iets meer tijd gunnen om het goed te behandelen, ook bij andere patiënten, als dat ze het zouden afraffelen omdat de volgende op de mat staat. Er vervolgt nog een behandeling dus dan weet ik of ik helemaal tevreden ben.

Jacqueline is de beste

Prima geholpen

Pijnloos geholpen

Weinig aandacht door tandarts

Voor een reparatie van de tanden moet een nieuwe afspraak gemaakt worden. Er wordt me een bitje geadviseerd. Mijn vorige tandarts die ik jaren heb gehad heeft hier nooit over gesproken. Ik weet niet wat ik moet geloven.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Good

Good.. nice doctor and job well done

Netjes en correct

Zoals altijd perfect

kiesprobleem opgelost

Tweemaal een kroon afgebroken van een kies is nu opgelost door hem maar te verwijderen omdat een nieuwe kroon plaatsen niet meer ging!

zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Profesioneel en zeer vriendelijk!

Als zeer positief. Ze nemen alle tijd voor je.

Snel

De half jaarlijkse controle lijkt steeds sneller te gaan. Zeker nu tandsteen niet meer met alleen een haakje verwijderd wordt. Gastjes onderzoek gaat veelal via de foto. Voor mij wel prettig natuurlijk, er is wel nog genoeg tijd voor een praatje. Ik hoop dat de controles beter zijn dan vroeger. Is dat naar jullie idee ook zo? Ik weet trouwens niet wie de tandarts was. Mijn tandarts keuze is een gokje.

Goede arvaring

Goede arvaring met J montoya ik blijf bij deze tandarts komen

Niet prettig !

Ik heb misschien 2 minuten in de stoel gezeten, de tandarts pakte zijn spiegel draaide die rond en zei : 2 keer per jaar naar de mondhygiënische , we hebben al een signaal doorgegeven u kunt naar de balie een afspraak maken ! IK WAs Stomverbaasd ! De vrouw aan de balie deed nogal moeilijk om een afspraak te maken, uiteindelijk 8 mei.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Altijd lang wachten

1 Bij elk bezoek aan het centrum moet ik minstens 20-30 min na de afgesproken tijd wachten voordat ik aan de beurt ben. Ik zorg dat ik 10 min voor de afgesproken tijd aanwezig ben. Zeer irritant !!!! 2 ik had een standaard half jaarlijks controle afgesproken. Tot mijn verbazing werd ik opgewacht door een mondhygiëniste om mijn gebit schoon te maken en later de tandarts voor controle. Zonder kennisgeving vooraf. In al de jaren dat ik hier kom was de nooit standaard. Als dit een nieuwe regel is zou ik dit voor de afspraak graag weten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met respect en begrip behandeld,

Ivm mijn evenwichtsstoornis is er goed naar mij geluisterd. Ik ben op een respectvollen manier behandeld.

Vriendelijk

Goede zorg

Duidelijke uitleg, juiste behandeling en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zorgvuldige controle en prima schoonmaakbeurt zonder pijn. relaxte sfeer

Super goed

Goed geholpen en duidelijke uit leg

Niet geheel tot tevredenheid

Al voor de tweede keer ongevraagd de mondhygiëniste gehad. Dit is volgens mij niet de bedoeling en ik heb 4 dagen last gehad van tanden en tandvlees. Deze dubbele behandeling heb ik andere jaren nooit gehad en is duidelijk zichtbaar aan de rekening. ik heb buiten de laatste twee afspraken nooit een behandeling gehad bij een mondhygiëniste en zie hier bij mijn leeftijd ( 73 jaar ) ook geen toegevoegde waarde van. Ik doe nooit aanbevelingen . Tandarts mevr. Maassen is oké. De naam van de mondhygiëniste is mij niet bekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goed, voorkomend en kundig geholpen

Mevrouw da Silva is een jonge vriendelijke vrouw die mij prettig en goed behandeld. Ik zou niet weten wat daar nog aan verbeterd moet worden. Top tandarts!

Over Tandheelkundig Centrum Geleen

Naast algemene tandheelkunde biedt de praktijk ook specialistische zorg zoals mondhygiëne, implantologie en tandprothetische zorg. Wij bieden u de optimale verzorging van uw gebit!