Prettig verlopen bezoek, bekwaam personeel en uitleg bij de behandeling

Bij de behandeling werd rekening gehouden met mijn beperking en er werd de tijd genomen om alles uit te leggen. Tandarts en assistente zijn erg bekwaam en klantvriendelijk.

Prima geholpen

Moderne tandartspraktijk

Vriendelijke tandarts, goede uitleg, stelt me op mijn gemak

Snel, deskundig en behulpzaam

Als nieuwe klant binnen een dag geholpen met vastzetten van implantaat-kroon. Vorige tandarts kon me daarmee niet zo snel helpen.

Was weer prima

Prima ervaring

Deskundige tandartspraktijk, vriendelijk personeel

Personeel is deskundig en vriendelijk. Er wordt altijd naar een mogelijkheid gezocht om je te helpen bij klachten die niet kunnen wachten tot de volgende controle.

Goede behandeling

Ben heel tevreden. Persoonlijk en zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voel me erg prettig behandeld als persoon en als patiënt

Volgens mij heet de mondhygiëniste Priscilla maar ken helaas achternaam niet. Heel "zachte hand" ben sinds ik hier ben ontspannener voor en tijdens behandeling. Receptioniste ook zeer vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede voorlichting en prettige behandeling.

Goede en prima behandeling. Deskundigheid!!! Je voelt je op je gemak.

Vriendelijk en correct behandeld, vertrouwd gevoel

Vriendelijk en correct behandeld, vertrouwd gevoel

Zeer het aanraden waard

Nette vriendelijke en goede behandeling. Sympathieke tandarts

Vriendelijk

Vriendelijk personeel

Ik ben goed behandeld.

Zowel de mondhygiéniste als de tandarts vond ik prettig in omgang. Zij deden hun werk erg nauwkeurig.

Dikke 10

Deskundige arts stelt patiënt op haar gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

puur slecht als je gaat met kiespijn ze sturen je weg en je moet daarna in het weekend naar een ande

met kiespijn gegaan op vrijdag, ze sturen je weg met niets aan de hand de dag erna super kiespijn je moet dan naar de weekend dienst totaal andere tandarts en die constateert zenuwontsteking en moet direct ingrijpen, als je dan klaagt bij je eigen tandarts krijg je nog een rekening en geen sorry oid een half jaar eerder hetzelfde fout gemaakt je moet terug, ze zeggen dan we behandelen uit coulance maar je krijgt wel weer twee rekeningen. Dus op geld beluste slechte artsen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig

Tja

Tja

Goed.

Duidelijk uitleg en goed bezorging.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wachtkamer...hygiëne ....proper...receptie ..oké !

Tijd van mijn. / ....onze afspraak.../ met 30 minuten overschreden. Niet alleen op onze recente afspraak...maar ook op eerdere afspraken vandaar deze kritische opmerking. De "tandart is een vakvrouw" CHAPEAU!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustig en persoonlijk en vakkundig

Behandeling is persoonlijk en gericht. Foto die gemaakt is laten ze zien en wijzen wat er is en wat er gedaan kan worden. Collega's gaan rustig met elkaar om en tijdens de behandeling wordt uitgelegd wat er gebeuren gaat. Nazorg is ook goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel goed en vriendelijk geholpen voor een nieuwe vulling

Zowel tandarts Theresa als haar assistente hebben mij vriendelijk ontvangen en zeer goed geholpen met een nieuwe vulling

klaarblijkelijk te groot

Veel wisseling in personeel; vaak ineens een nieuw gezicht; geen tijd meer om een klein gaatje meteen nog te verhelpen, maar het liefst alweer een nieuwe afspraak. Wat dat betreft is het niet beter geworden tov een kleinere praktijk zoals die van Selker

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer alert. Werd meteen gereageerd op een vraag en gezorgd voor een doorverwijzing.

heel erg goed

heel tevreden over contact-behandeling

heel goed

vriendelijke mensen

Over Tandheelkundig Centrum Geleen

Naast algemene tandheelkunde biedt de praktijk ook specialistische zorg zoals mondhygiëne, implantologie en tandprothetische zorg. Wij bieden u de optimale verzorging van uw gebit!