prima behandeling

Ik ben bij de tandtechnicus geweest . Het contact was prettig. Ik hoop dat de aanpassing van de prothese goed bevalt.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Profesionele en kundige behandeling

Vriendelijk en duidelijk. Goede tips cq advies. Geruststellend en profesioneel. Een goede ervaring.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

prima geholpen

goed en leuk personeel

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima. Vriendelijke service aan balie, goede mondhygiëne behandeling.

Aandachtspunt (maar dat is niet alleen bij jullie): de vele personele wisselingen. Ik weet eindelijk nooit wie ik als mondhygiënist of tandarts krijg.

Heel goed

Kreeg gelijk een afspraak. Goede diagnose

Prettig en effectief.

Mijn tandarts controleerde zorgvuldig en nononsense.Ik werd gehoord in mijn vraag die dag en ook van een half jaar eerder, dat gehoord worden doet me goed.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Prettige en vakkundige behandeling

Tandarts is heel secuur te werk gegaan, goed resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mindere ervaring met mooi slotgebaar.

Tijdens mijn laatste bezoek bleek de kroon die geplaatst moest worden nog bij de tandtechnicus te liggen leverde een kleine 45 minuten vertraging op. Omdat dat niet het eerste probleem was in deze behandelreeks heb ik dat aangegeven, waarop zowel de tandarts als de assistente heel positief en meelevend reageerden. Ik kreeg dezelfde dag een mooie bos bloemen e excuses, dat was niet echt nodig maar waardeer ik wel zeer.

Goede adviezen

X

Goed geho

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Direct geholpen met een ontsteking

Vriendelijk personeel

Met mijn dochter met angst voor de tandarts ben ik bij Teresa da Silva geweest, wat een fijne tandarts!

Tevreden

Snelle afspraak

ontspannen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima controle en schoonmaakactie.

Snelle verwijdering van tandsteen en controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle en goede afhandeling.

Snelle en goede afhandeling

prima, prettig

Zoals het hoort

Gewoon goed

Goede en rustige benadering naar patiënt.

Klantvriendelink

Snel en flexibel

Heel goed

Er is een ontspannende sfeer. Werd er vriendelijke ontvangen en alles werd uitgelegd. Ook tijdens de behandeling.

Prettige behandeling, zeer professioneel

Te vroeg aanwezig en toch meteen geholpen. Heel rustige vakkundige behandeling Bekend met enige prive situatie uit de vorige behandeling

deskundig

deskundig personeel met professionele aanpak

Heel prettig

Vriendelijke ontvangst. Meteen to the point.

Goed en vriendelijk

Fijne ervaring

Goede service en vriendelijke artsen

Bedrijfsgegevens

Markt 5

6161 GE Geleen

046 474 2773

[email protected]

Over Tandheelkundig Centrum Geleen

Naast algemene tandheelkunde biedt de praktijk ook specialistische zorg zoals mondhygiëne, implantologie en tandprothetische zorg. Wij bieden u de optimale verzorging van uw gebit!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.