Prima behandeling aan bale en praktijk

Geweldige mondhygieniste !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voelde mij bij Jacqueline zeer op mijn gemak. Ook heel prettig hoe ze je behandeld. Heel geduldig en buitengewoon aardig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Steeds weer overnieuw is het een strijd voor me, om naar de mondhygiëniste te gaan, het is niet de fijnste behandeling wat ik onder ga, maar zij sleept je daar steeds weer door heen. Salwa, is een super tof mens, wat haar vak zeer goed begrijpt, over veel inlevingsvermogen beschikt en een engelen geduld heeft. Niet alleen een topper onder de mondhygiënistes maar ook als mens. Daarom van mij 5 sterren.

Fijne rustige tandarts.

Naar mijn medisch verhaal goed geluisterd,en ben tevreden.

Prettig

Goede en accuraat behandeling

Goed gevoel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Werd op mijn gemak gesteld Er werd naar me geluisterd

Klantvriendelijk en vakkundig

De afspraak aan de servicebalie werd vriendelijk en correct gemaakt. Bij de nadering van de afspraak kreeg ik via de mail een herinnering gestuurd. Ook de ontvangst was zeer prettig vooral ook door het behandelend personeel.

Ondeskundig

De tandarts was moeilijk te verstaan (in het nederlands) De tandarts heeft meerdere gaatjes simpelweg niet gezien en een verhaal opgehangen over tandsteen. Luisterde niet naar mijn aanwijzingen. Ik gaf al aan dat ik een vorige offerte had gekregen maar tot nu toe er geen geld voor had en dat ik dat wilde oppakken. Dit werk volledig genegeerd. Ook was de tandarts onnodig langzaam, door een spiegel te geven en alles wat hij zag, uit te leggen. Ondanks hij er volledig naast zat. Moet dan wel zeggen dat de meiden van de receptie wel heel vriendelijk waren. Meteen na de "behandeling" heb ik bij de receptie mijn nieuwe en oude offerte afgegeven en gevraagd waar dit op sloeg en hun hebben het wel meteen opgepakt en ik zou terug gebeld worden. Dit is dan wel 2 dagen later nog steeds niet gebeurd.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lieve tandarts en fijne praktijk

Goed!

Goede behandeling gehad door Roshan George en assistente Patricia!

Klantgericht

Nemen alle tijd voor je

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb ruim 15 minuten moeten wachten. Daarna goed door tandarts en assistente geholpen. Behandeling voor brug met 2 kronen heeft ongeveer anderhalf uur geduurd. Was na,afloop tevreden.

Steeds een ander

Ik heb steeds een andere mondhygiëniste

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Prima behandeling.

Prima behandeling.

Ik ben goed behandeld.

Prettige en vakkundige behandeling.

correct

Na half uur wachten aan de beurt. Behandeling op zich was echt weer goed.

Super behandeld

vriendelijk, professioneel, kundig, meedenkend, ontspannen

vriendelijk, professioneel, kundig, meedenkend, ontspannen

Niet helemaal tevreden

Veel na pijn na verwijderen kiez,mede door tandarts door veel te hard met zijn vingers in mond te plaatsen!!! Was geen pertig ervaring.....

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Snel geholpen

Topteam

Niks om bang te zijn

Naar zoveel jaren niet naar de tandarts geweest ivm slecht ervaring besloot ik toch aan te melden. Personeel waren geweldig en ik voelde mij meteen gerust. Dank jullie wel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben snel en kundig geholpen

Service gericht!

Fijne praktijk met bevlogen professionals!

Markt 5 6161 GE Geleen

Over Tandheelkundig Centrum Geleen

Naast algemene tandheelkunde biedt de praktijk ook specialistische zorg zoals mondhygiëne, implantologie en tandprothetische zorg. Wij bieden u de optimale verzorging van uw gebit!