Goede en vriendelijke dienstverlening

Goede gebitszorg en vriendelijk personeel. Mondhygiëniste is ook bereidheid tot het beantwoorden van vragen en uitleg te geven over mondverzorging (gebruik ragers). De tandarts wist me snel op mijn gemak te stellen. De receptie is heel vriendelijk en bij het inplannen van een nieuwe afspraak wordt de de tijd genomen om een passende dag en tijd te vinden. Heel fijn dat afspraken per e-mail bevestigd worden en dat kort van tevoren een herinnering wordt gestuurd.

persoonlijk

Theresa houdt altijd rekening met mijn angst. Stelt me gerust, bereidt me voor, kortom de ideale tandarts voor mij en inmiddels alweer enkele jaren de perfecte vervanger van mijn vorige tandarts.

Fijne tandarts

Mijn tandarts(cintia) stelt mij iedere keer op mijn gemak. Kundig ,vriendelijk,zorgzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zowel Dokter als Ass. oke.

Kon haar naam niet maar sprak goed nederlands. plus goed advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een goede en vriendelijke praktijk

Vriendelijke en attente mondhygiëniste en tandarts

Het was prima

Binnenkomst was heel goed, dingen werden goed uitgelegd. De tandarts zelf kon ik niet altijd goed verstaan aangezien meneer niet van nederlandse afkomst is

Heel deskundig en vriendelijk

Rustig, afstemming, vakwerk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd met veel aandacht goed verzorgd worden

Mijn tandarts heeft rust in de behandelkamer en geeft me vertrouwen. Zodra ik de behandeling als niet comfortabel ervaar neemt ze een extra rust moment zodat de behandeling voor beide partijen goed te doen is. Verder denken ze goed mee in de praktijk

Ik ben te vreden

Tevreden

Goede en zorgvuldige behandeling

Behandeliing liet niets te wensen over. Jammer dat deze persoon weg gaat bij deze oranisatie. Ik wens haar veel succes bij het oppakken van de studie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goeie service en houden rekening met je

Professional

I was there the staff and the doctors are very nice and professionals if you want quality you have to go here.

Hele fijne kennismaking.

Mijn bezoek met mijn 2 kinderen bij de tandarts heb ik zowel mijn 2 kinderen als zeer prettig ervaren! Ze waren vriendelijk, de tandarts gaf ons goed advies, informatie en tips en was ook heel kindvriendelijk! Kortom het was een fijn bezoek en we komen met een goed gevoel weer terug voor een volgende controle!! Met vriendelijke groet, Kelly Senn van Basel

Erg vriendelijk en bekwaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg betrokken en met een flink pak empathie

Met een flinke dosis empathie en geduld word ik door Mevr. T. da Silva elk halfjaarlijkse controle geholpen.

kundig

had lang geduurd ivm complicatie maar super opgelost

Geen klacht

zeer goed

vriendelijke geduldige professionele bejegening

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende zorg en service!

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben zeer tevreden over het contact en behandeling.

Ik heb geen opmerkingen

kundige, vriendelijke behandeling

zie boven

Markt 5

6161 GE Geleen

Over Tandheelkundig Centrum Geleen

Naast algemene tandheelkunde biedt de praktijk ook specialistische zorg zoals mondhygiëne, implantologie en tandprothetische zorg. Wij bieden u de optimale verzorging van uw gebit!