Filters

10

Snelle en adequate behandeling

Korte wachttijd en bij behandeling aandacht voor de patiënt. Vriendelijk en informerend naar algehele gezondheid. Geen nieuwe afspraak indien niet noodzakelijk, wel goede adviezen meegekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Geduldige tandarts

Ik ben erg bang en deze tandarts is heel rustig legt goed uit wat hij doet Zou hem iedereen aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goede professionals en fijne sfeer

Goede adviezen, iedereen is heel vriendelijk altijd, uitstekende professionals

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Is een professionele tandarts

Heb en leuke tandarts en vrolijk en doet goed har werk Ook de assistente doet het goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Van 7 mei controle geen goede ervaring

De reden om twee sterren is dat ik apart een afspraak moet maken voor tandsteen verwijderen na de jaarlijkse controle , dat betekend twee keer rijden en twee rekeningen die ik krijg .voor die twee minuten in de stoel zitten??

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zoals altijd prima

Vriendelijk, kundig, correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Ze zijn normaal niet overdreven

Zorg is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

normaal

Zoals je bij een tandarts verwachten mag

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Deskundige tandarts en op tijd.

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Lange wachttijd

Ik werd gebeld of ik eerder kon komen ivm uitvallen van iemand anders. Ik ben toen snel naar thc gegaan en moest nog zeker 30 minuten wachten. De behandeling was goed maar schandalig dat je dan zolang moet wachten nadat men gevraagd had om eerder te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

mijn intake verliep rommelig

Ik had een intake maar die verliep een beetje rommelig. Het ontvangst kwam bij mij nogal nors over. Ik heb het "welkom in onze praktijk" niet gehoord. Mijn patiëntgegevens waren nog niet ontvangen, Bleek dat deze wel verzonden waren naar THC maar dat THC ze niet had ontvangen wegens technische redenen. Jammer dat ik dan zelf dit moet gaan regelen terwijl het bij THC technisch niet op orde is. Ik had het ook prettiger gevonden als dit eerder zou zijn aangeven. Ik lag al in de stoel toen ik dit hoorde dus de tandarts kon niet gelijk door met de intake. We zullen zien hoe het verloopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

gewoon goed

xx

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Wordt goed geholpen en erg vriendelijk

Zoals de tandarts en ook mondhygiënist zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Na zorg slecht

Na prijs overeenkomst kies laten repareren. 36 Uur later vreselijk kiespijn. Daar ik voor de balie stond werd ik wel onderzocht maar met een recept voor pijn onderdrukking naar huis gestuurd. Ruim 48 uur met kiespijn door gemaakt. Na 4 dagen pas kiespijn vrij maar nog wel gevoelig met eten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Niet echt pijnloos.

Het kan ook niet zonder pijn, snap ik wel. Daar om krijgt een tandarts nooit een hoog cijfer bij mij. . Ik kreeg een nieuwe tandenstoker mee maar was niet schoon gemaakt. Bloed zat er nog aan. Dat vond ik niet zo netjes !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Goede zorg

Het heeft als nieuwe patiënt teveel moeite gekost om tot een afspraak te komen, maar nu het eenmaal zover is, is de zorg zonder meer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima, maar jammer dat ik steeds na afloop om digitale beoordeling gevraagd word.

Prima, maar jammer dat ik steeds na afloop om digitale beoordeling gevraagd word.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Is heel fijn verlopen

Ik had de vorige mail ook beantwoord en verstuurd!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fijne tandarts

Fijne tandarts en altijd alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Uitstekend

Zowel tandarts als mondhygiënisten hebben prima werk verricht. Prettige communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

Niet zo goed

Volgens mij had ik een preventie assistent die haar diploma nog moet verdienen. Het was chaotisch en tot 4x toe nat gesproeid met (zout) water. Ik moest (in opdracht) bij voorbaat mijn ogen al sluiten. Zeer slechte ervaring. En dan heb ik het nog niet gehad over de apparatuur die er halverwege mee stopte. Ik denk dat er eens geïnvesteerd moet worden in een goede mondhygiënist.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Oprecht uitstekend

Zeer begripvolle omgang met angsten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Middelmatig

Bij een verzoek om een afspraak bij eigen tandarts binnen een maand ivm kies die eerder behandeld is en nu pijnklachten geeft werd mij een andere tandarts opgedrongen. Mij werd gezegd dat eigen tandarts binnen maand geen plaats had, dus andere tandarts dan enige mogelijkheid was, daarna werd mij een afspraak op zelfde dag opgedrongen (uitvaller opvullen???) Tandarts was professioneel maar onaardig met ondertoon van "waarom moest dit persee vandaag" en dat ze met dit probleem niet zoveel kon en ik bij aanhoudende klachten toch echt naar mijn eigen tandarts moest gaan. Assistente beweerde dat er altijd plaats is bij pijnklachten bij eigen tandarts als je om 7.30uur belt, waarom voor mij dan niet ergens in het door mij gewenste tijdvak van een maand. Overigens moest ik ruim 20 minuten wachten dus noodzaak voor opvullen van uitgevallen afspraak was m.i. ook niet zo zinvol

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Amer 21

3232 HA Brielle

0181 488 900

[email protected]

Over Tandheelkundig Centrum Brielle

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle (THC-Brielle), gevestigd in Medisch Centrum Brielle, kunt u terecht voor optimale tandheelkundige zorg. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Met kaakgewrichtsklachten en/of snurk- en apneu problemen kunt u terecht bij onze tandarts Jeanne Ouwerkerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.