Veel pijnklachten, kon om de klachten te beoordelen dezelfde dag langs komen.

De behandeling is dezelfde dag gestart, er bleek een wortelkanaal behandeling nodig te zijn.

Professioneel

Deskundig, ervaren, vriendelijk

Niet vriendelijk behandeld

Ik ben al niet op mijn gemak bij de tandarts maar de tandarts is onvriendelijk en dat maakt het er niet beter op. Ik weet niet eens de naam van de tandarts. Ik stelde een vraag en die werd kortaf beantwoord. Ik kom trouwens al jaren bij deze praktijk. Ik vind de verandering geen verbetering. Ik ben met een onprettig gevoel weggegaan, voor de tweede keer al.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Fijne tandarts

Fijne tandarts en medewerkers

Ervaren medewerkers

Ik kom er voor slaapapneu en heb sinds een aantal maanden een RMA en ben er zeer content mee en het snurken is met 95% verminderd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben uitstekend behandeld door mondhygiëniste Nicole

goed behandeld

naar tevredenheid behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede professionele organisatie en korte wachttijd.

Om negen uur in de morgen gebeld met een probleempje. Kon terecht om 12:40 uur en werd vakkundig geholpen door Hasan. De avond maaltijd kon ik weer zonder pijn nuttigen. Top

Klacht word serieus genomen

Meneer Zee nam de tijd om te luisteren en voor t onderzoek.

Prima tandarts

Neemt de tijd, ook met kinderen prettige tandarts.

goed geholpen

zie boven

Tandarts prima

Voor de tweede maal was het plannen van een combinatieafspraak niet goed gegaan. Tandarts heeft na de contrlie toen ook mijn gebit voor me gereinigd. Goede service.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts Nawas is zeer klantvriendelijk, en vakkundig!

Tandarts Nawas is zeer klantvriendelijk, en vakkundig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen door twee kanjers

Een tandartsbezoek behoort niet tot mijn favoriete afspraken, maar door deze twee kanjers valt elk bezoek mee.

Fijn contact met behandelaar

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk bij balie en vriendelijk bij de tandarts

Super fijn geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en flexibel qua behandeltijden

Prima en klantvriendelijk.

Zeer vriendelijke tandarts.

Nog geen verdere ervaring, was het eerste bezoek als nieuwe patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

netjrs en beleegd omtvangen aan de balie en tandarts

Netjes en beleefd ontvangen aan de balie,en tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Word altijd goed geholpen, ook in ontspannen sfeer

Kundig en vriendelijk

Zie bovenstaande

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele benadering en behandeling.

Zie bovenstaand.

Perfect zoals altijd

Zie bovenstaande

Super behandeld

Super behandeld

Over Tandheelkundig Centrum Brielle

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle (THC-Brielle), gevestigd in Medisch Centrum Brielle, kunt u terecht voor optimale tandheelkundige zorg. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Met kaakgewrichtsklachten en/of snurk- en apneu problemen kunt u terecht bij onze tandarts Jeanne Ouwerkerk.