Had een behandeling bij de preventie assistente. Is top!

Fijne, rustige manier van doen. Ook tijd voor een persoonlijk praatje.

Vriendelijk en snel

Na een weekend tandpijn kon ik maandag meteen terecht. Snel vriendelijk en pijnloos geholpen.

Altijd een fijne tandartsvisite

Ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch, en ik kom er al m'n hele leven. Alle medewerkers zijn erg behulpzaam en de tandarts zelf erg bekwaam en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Caitlyn is voorzichtig en bijna pijnloos!

Mondhygieniste Caitlyn is voorzichtig bij het aanraken van gevoelig tandvlees. Zij verwijdert tandsteen net iets voorzichtiger en daardoor minder pijnlijk dan diverse andere mondhygienistes die in het verleden mijn tandsteen hebben verwijderd. Zij communiceert duidelijk (vertelt wat ze doet, voor ze het gaat doen) en last kleine pauzes in als ze merkt dat ze een gevoelig plekje raakt.

Deskundig en aandachtig.

Zeer prettig

Zeer prettig en meedenkend geholpen bij het vervangen van een vulling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wederom vakkundig en vriendelijk geholpen

Prettig behandeld

Goede uitleg en op gemak stellen en erg vriendelijk

Zeer professioneel

Nieuwe (externe) tandtechnieker, maar als zeer professioneel ervaren. Wel enkele dagen last gehad na de operatie, maar nu gaat het na bijna 1 week weer prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en geeft duidelijk en goed advies

Excellent

Everything was perfect

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, flexibel met afspraak plannen, prima controle.

Vriendelijk, flexibel met afspraak plannen, prima controle.

Goede ervaring

Werd naar mij geluisterd, voor de vragen die ik had omtrent mijn gebit.

Heel fijn

De behandeling is goed verlopen, goede communicatie

Bekwaam en vriendelijk

prima onderhoud

noodzakelijk en goed onderhoud

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het is altijd fijn door Caitlin behandeld te worden. Zij is rustig, ontzettend lief en aardig en voert de behandeling naar behoren uit.

Al jaren trouwe klant

Tandarts Verhaegh is voorzichtig en legt alles goed uit, assistentes zijn ook super aardig, blij dat we deze praktijk hebben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiëniste heeft goed werk geleverd

Mondhygiëniste heeft goed werk geleverd, en met een glimlach.

goed en fijn geholpen

Fijn en goed overlegd. Goed geholpen en rekening gehouden met mijn angst. Fijnste tandarts bezoek voor mij ooit.

Ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Zeer vriendelijke en kundige personen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig, grondig en vriendelijk.

Deskundig, grondig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg op mijn gemak, geen drempel

Erg aardig en behulpzaam en natuurlijk erg bekwaam. Kom er al jaren en ik voel absoluut geen drempel.

Over Tandheelkundig Centrum Blixembosch

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch in Eindhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!