Aardig, duidelijke uitleg

Punctueel, correct en zorgvuldig

Op tijd binnengeroepen en goed, correct en zorgvuldig behandeld. Verder hebben ze een fijn systeem om je aan afspraken te herinneren.

Prima tandarts

Fijne sfeer in de wachtruimte en praktijk. kinderen waren meteen op hun gemak.

Fijne tandarts

Afgelopen vrijdag ben ik geholpen voor n wortelkanaal behandeling. Geweldige tandarts, zij vertelde stap voor stap wat zij gaat doen en helemaal pijnloos.

Heel erg goed

Ik zag erg tegen de wortelkanaalbehandeling op maar de tandarts deed het zo goed dat ik heel rustig de behandeling heb ondergaan. Ik kreeg ruim de tijd om te slikken en er werd verteld wat er gedaan werd. Erg geruststellend.

Goede uitleg & overleg

Goed overleg over wat voor mijn gebit het beste is.

Geruststellend en goed

Mijn ervaring bij de tandarts was goed, zeker gezien het feit dat ik niet uitkijk nasr een bezoek aan de tandarts met behandeling. Alleen deze keer was het telefonisch contact met de persoon aan de balie niet fijn, mijn vullig uit mijn voortand was er uit dus ik bellen helaas was het al 16.50uur dus kreeg te horen dat ze zo gingen sluiten, de volgende dag zaten ze al vol dus kon ik ook niet komen de dag daarna was het hemelvaart dus ook niet maar de dame had nog een plaatsje gevonden op vrijdagmiddag, toen ik zei dat dat best wel lang duurde vertelde ze mij dat ik ook de tandartsenpost op de Aalsterweg kon bellen misschien dat ik daar eerder terrecht kon en of ik dat dan even wilde laten weten. Ik heb haar uitgelegd dat ik schrik heb van de tandarts en dan niet naar een tandartsenpost wil en de kans lopen dat ik daarna helemaal geen tandartsenbezoek aan durf. Krijg ik een mailtje en daar staat min afspraak in de dag en het tijdstip maar helaas niet bij wie dus ik ging er vanuit dat het mijn eigen tandarts zou zijn maar helaas ook dat nog niet. Ik heb nu een andere vrouwelijke tandarts gehad een lief vrouke ze heeft zich wel voorgesteld maar helaas heb ik niet haar naam echt meegekregen maar zij en haar assistente hebben mij goed geholpen. De telefonische behandeling was erg onprettig en ik kom al heel lang bij deze prakijk en heb dit nog nooit zo meegemaakt en die ervaring was dus niet prettig.

Rustig en netjes geholpen

Klantvriendelijk e proffesioneel

Klantvriendelijk en proffesioneel

Deskundig

Altijd deskundig en vriendelijk geholpen.

Prettig en vertrouwd

Zeer prettig geholpen en doen de hele behandeling rustig aan. En denkt mee aan oplossingen.

Relaxed

Eerst controle bij Frank daarna mondhygiëniste Marly ? Dacht ik

over het algemeen goed

ervaring in de stoel goed. Alleen altijd lang wachten…laatst ook een half uur moeten wachten 11:45 uur afspraak en om 12:17 uur geroepen

Zoals altijd ; prima.

Wij zijn vanaf dat Frank begon client bij hem. Hij heeft ons altijd samen met zijn assistenten super geholpen en te woord gestaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een nieuwe tandarts heel goed bevallen

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijke ontvangst en vakkundige behandeling

zoals we gewend zijn altijd zonder lange wachttijden keurig behandeld. geen haastwerk maar met geduld en de tijd nemen voor de patiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en heel Kundig.

Altijd heel goed geholpen bijna 35 jaar lang.

Goed geholpen!

Fijne ontvangst en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en goede zorg

Is altijd plezierig om bij Frank onder behandeling te zijn. Hij geeft duidelijk aan wat hij gaat doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer goed geholpen met juiste uitleg

Atijd pretttig en vertrouwd, wordt altijd duidelijk vermeld wat er wordt gedaan en wat de conditie van je gebit en tandvlees is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede, keurige en vlotte behandeling

Goed dat verteld is wat de volgende stap in de behandeling is, zodat je zelf kunt inschatten of je het kunt volhouden, zeker voor iemand met een overmatige neiging tot kokhalzen. Gelukkig dat daarmee rekening gehouden wordt.

Goede praktijk

Bij een het afbreken van kies kon ik direct komen. En dat vindt ik erg fijn.

top

Kundig & vriendelijk! stap voor stap uitgelegd wat er ging gebeuren

Ouverture 149 5629 PT Eindhoven

Over Tandheelkundig Centrum Blixembosch

Voor een gezond én mooi gebit! Bij Tandheelkundig Centrum Blixembosch in Eindhoven zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!