Filters

7

Prima!

Jammer dat Bram al weer zo snel weg is bij de praktijk, hopende dat Annebel wat langer blijft...

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

geweldige tandarts. goed kontakt

uitstekende tandarts. de nieuwe mondhygieniste was zeer aardig maar kwam nog wat onervaren over. maar bij de controle bleek toch alles in orde.. vind het erg jammer dat ron de praktijk verlaat..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zoals altijd: prima

Aandacht voor de 'patiënt', snel, kundig, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
3

de controle afspraak is slecht uitgevoerd

ik had een controle afspraak gemaakt voor 3 oktober. Tot mijn verbazing werd geen gebitsreiniging uitgevoerd omdat die niet ingepland stond. Volgens de balie hoefde ik maar 5 minuten te wachten, dan kon het alsnog gedaan worden, maar na 10 minuten wachten bleek dat ik een half uur moest wachten, de uitloop was niet doorgegeven aan de balie. Ik had die dag een druk programma en had geen tijd nog langer te wachten, want inmiddels had ik geen vertrouwen meer in de planning. Bij de afspraak bevestiging krijg ik altijd een mailtje dat onkosten in rekening gebracht worden als ik niet tijd aangeef verhinderd te zijn. Ik heb bijna de neiging om nu onkosten in rekening te brengen aan jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk en vakkundig

Mondhygiëniste is klantvriendelijk en erg vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Kundigheid en klantvriendelijkheid

Kundigheid en klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

ik voel mij als patient niet gehoord

het hele jaar heb ik een afspraak geprobeerd te krijgen met mijn eigen tandarts, maar die krijg ik niet, want alsmaar met vakantie, en of ik wil beseffen dat ook hij een keer met pensioen gaat. Nu heb ik een gaatje en wil dat behandeld hebben, en uiteindelijk accoord gegaan om te komen bij een andere. Maar het is een consult voor controle geworden en er werden weer foto's gemaakt. Het behandelplan werd mij zonder behandeling voor mijn gaatje pas daarna verteld. Ik werd ongevraagd naar een mondhygiëniste gestuurd zonder te vertellen waarvoor behalve tandsteen verwijdering. ik zou nu wel drie gaatjes hebben die behandeld moeten worden. En ik heb gevraagd om een beugel tegen het tandenknarsen in de slaap, en reparatie of vervanging van mijn prothese. Ik ben voor € 750,00 verzekerd. Zonder overleg kan ik na de behandelingen zomaar boven dat bedrag uitkomen en die ik als de gewoonste zaak van de wereld moet neertellen. Er wordt niet alleen voor en over mijn klacht beslist maar ook dat ik de kosten zonder overleg met mij gewoon zal moeten opbrengen. Niet bepaald patiënt gericht of klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Ik werd heel vakkundig en prettig behandeld!

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

zeer tevreden

heel fijn geholpen zeer tevreden over mijn tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Gewoon goed

Altijd vriendelijk, Lysbeth stelt mij altijd op mijn gemak, ik ben nl een angsthaas

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Ik ben zeer tevreden .

Ik ben zeer tevreden over de service , c.q. de behandeling . Ik kon er vrij snel terecht ondanks het feit dat ik lange tijd niet in consult was geweest .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zo goed

Om dat ik erg bang ben en dat hier gaan ze er goed mee om

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Professioneel, accuraat en zeer vriendelijk

Al tien jaar ben ik vaste en trouwe klant van Tandheelkunde Nellestein

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fijne tandarts

Ze leggen goed uit wat ze betekenen voor heel fijn gr denny

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

personeel altijd vriendelijk en attent

personeel altijd vriendelijk en attent en alles volgens de vastgestelde tijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima praktijk

Ik zit al jaren bij deze praktijk. Je wordt goed geholpen en iedereen is heel aardig. Ook de openingstijden zijn fijn. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijk, deskundig, nemen de tijd

Werd door een waarnemende spaanse tandarts Johanna perfect pijnloos geholpen. Ze nam de tijd. Legde veel uit. Heel lief. Mijn eigen tandarts Ron gaat helaas met pensioen. Maar zij is echt een aanwinst in het team. Ik hoop dat ze blijft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima.

Zeer deskundige tandarts; goede sfeer. Kortom: positieve ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima, alle aandacht gekregen

Prima, alle aandacht gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Uitstekend

Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Perfect!

Bij Giovana een goede behandeling gekregen! Erg voorzichtig bij de behandeling en dus een prettige ervaring. Mijn dochtertje was ook blij met de behandeling! Giovana legt goed uit wat ze gaat doen en waarom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

prima behandeld

uitstekend behandeld door de mondhygenist

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Altijd oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Liendenhof 99

1108 HE Amsterdam

020 760 2882

[email protected]

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein was een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autoluwe wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Het behandelinstrumentarium is up-to-date en state-of-the-art, en hebben intensief geschoold personeel. Op tandheelkundig vlak hebben wij naast algemene tandheelkunde zeer divers aanbod (implantaten, orthodontie, kroon/brugwerk, etc). We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.