perfect

Altijd vrolijk en veel verstand van zaken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Prima tand verzorging

de mondhygiëniste neemt de tijd voor het reinigen en checken van mijn gebit, ik ben zeer tevreden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Nauwkeurigheid was top.

Ben bij de mondhygiëniste en tandarts geweest beide zijn vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen klachten, heel duidelijk verteld en erg meedenkend. Top! Ga zo door !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel aan de beurt. Vriendelijke mensen.

Was in een zin al duidelijk. Tevreden.

Kundig

Kundig in werk maar ook in omgang.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

heel goede eerste indruk

prettige behandeling, meteen to the point, professioneel.

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het bezoek kwam mij wat zakelijk over. Jammer dat tandarts Meertens niet meer bij julie werkt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd gezellig kletsen tijdens de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik voelde me op mijn gemak en goed verzorgd.

Ik ben zeer tevreden met mijn bezoek aan de mondhygiëniste. Ze was uiterst professioneel en nam ruim de tijd om mijn situatie grondig te bekijken. Haar aandacht en zorgvuldigheid gaven me veel vertrouwen. Ik voelde me op mijn gemak en goed verzorgd. Zeker een aanrader!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed behandeld door Shanice.

Eerst goed ontvangen door de balie medewerkers. Shanice neemt ook de tijd om te vragen hoe het met je gaat. Ik voel me zeer prettig om als een mens behandeld te worden en niet als een nummer. Shanice is echt fantastisch.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dank voor de uitstekende zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer efficiente controle door vriendelijke mensen.

Halfjaarlijkse controle en gebitsreiniging ging erg vlot en met gewenst resultaat.

Vriendelijk behulpzaam en flexibel

Ivm vakantie was ik een afspraak vergeten. Vervelend voor praktijk en ikzelf. Receptionist heeft gebeld en gezocht of het op de dag zelf nog verplaatst kon worden. Dat is gelukt. Goeie dienstverlening en met je mondhygiëniste is geweldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel relaxd en heel vakkundig.

Heel prettig ervaren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wij zijn na 45 jaar Tandheelkunde Nellestein nog steeds blij!

Erg fijne tandheelkundige hulp. Vakkundig en vriendelijk.

Zeer positief

Afspraak keurig op tijd nagekomen (geen uitloop) Goede behandeling, goede adviezen.

Prettig .

Goede ervaring met tandtechnicus, tandarts. Vakkundig, vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op een goede manier behandeld. Als werd rustig uitgelegd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en prettig geholpen.

Mondhygiëne, door Liesbeth Grosheide, door haar onlangs deskundig en prettig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Leuk consult en goed geholpen

Ik ben zoals altijde door iedereen heel goed geholpen. Het consult bij de mondhygieniste was heel plezierig.

zeer goed

goede en vriendelijke sfeer zeer goede behandeling duidelijke uitleg wat gedaan is ook duidelijk advies waar je op moet letten en wat je beter kan doen.

goed geholpen

vriendelijk personeel

Bedrijfsgegevens

Liendenhof 99

1108 HE Amsterdam

020 760 2882

[email protected]

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.