Rust en duidelijkheid

Ik wist waar ik aan toe was als het even anders moest hoorde ik dat tijdig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben samen met mijn partner vorig jaar bij deze tandarts gekomen. Ik wou dat ik er jaren eerder al zat! Er word goed geluisterd,goed advies gegeven en de behandelingen worden als zeer prettig ervaren!

Uitstekende tandsartspraktijk

Ik ben ondertussen een jaar of 5 aangesloten bij deze tandartspraktijk en zeer tevreden. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk en netjes, bij pijn wordt er goed meegedacht en tijd voor je gemaakt. De praktijk is altijd netjes en is groot genoeg dat je niet afhankelijk bent van één tandarts. Uiteraard ga je het liefste naar je vaste aanspreekpunt, maar bij vakantie hoef je niet een maand te wachten. Ik heb wel verschillende tandartsen gehad sinds ik aangesloten ben, dat kan voor mensen wellicht een nadeel zijn, maar er worden gewoon kwalitatief goede mensen weer aangenomen.

Geweld

Goede service geen klachten

Wordt rustig en goed geluisterd, goede uitleg van eventuele behandelingen. Aan te bevelen voor mensen die een beetje bang zijn voor de tandarts.

De perfect behandeling!

Mijn behandeling door mevr. Afram was par excellence! Alle de fasen daarvan was met zorgvullheid gedaan en met weinig of geen pijn. Na de behandeling ook was geen last van andere klachten.

Het was goed.

We voelden ons heel erg thuis. .Ik was daar met mijn drie kinderen voor controle en dat ging prima mede door de mensen op de werkvloer.

Kon beter.

Ervaring betreft: behandeling door mondhygiëniste. Commentaar bij het schoonmaken: niet bepaald vriendelijk. Plus: lange tijd stilte terwijl ik met zo een zuiger in mijn mond zat in een ongelukkige houding. Geen verklaring onderhand. De tandarts die op het einde even kwam om het gebit te bekijken: prima. Niets op aan te merken. P.S. Ik ben positief over de tandartsen die mij daar eerder hebben behandeld en bij wie ik nog afspraak heb staan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben tevreden met mijn tandarts. Ze vertel ook over je gebit, en vriendelijk overkomen

Professioneel en goede sfeer

Meestal blijft het bij de controle maar dit keer een oude vulling vervangen en gaatje gevuld. Alles probleemloos, zoals ik al meer dan 25 jaar gewend ben.

Zeer vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne mondhygiënist en duidelijke controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Helder en duidelijk uitleg gekregen

Super behandeling !

Super behandeling en goed uitgelegd !

Eindelijk

Na 45 jaar zwaar angstig te zijn voor de tandarst als gevolg van slagers die het in mijn jeugd deden….krijg ik nu eindelijk de hulp die ik nodig heb. Super geduldig…leggen alles uit en haasten niet. Ik ben nog steeds angstig…maar vertrouw de dames en dat helpt

Goed geholpen, goede uitleg

Ik dacht dat mijn afspraak om half 12 was ipv 11.15. Ik werd alsnog hartelijk ontvangen. Heel vriendelijk, alles werd uitgelegd

Half jaarlijkse controle

Werd geholpen door Mexicaanse tandarts die nog niet goed Nederlands sprak. Goede uitleg en advies gegeven:

Fantastisch!! Zeer tevreden

Prima!

De controle werd gedaan door Dr Tinoco.

Professioneel, vriendelijk

Ervaren en rustig

xxx

Prima tandartspraktijk.

Heel tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Blij met onze nieuwe tandarts Marcella

Omdat onze vaste tandarts ergens anders is gaan werken kregen wij een nieuwe tandarts. Altijd spannend maar zijn super blij. Zijn echt heel fijn geholpen (ik en mijn twee zonen)

Fijn!

Mensen zijn zeer vriendelijk. Ik was een stukje van een tand verloren. Dit is er weer aan gemaakt, geen pijn en snel geholpen. Perfecte dienstverlening!

Liendenhof 99

1108 HE Amsterdam

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.