Goed advies

Het was een prettig consult. De tandarts heeft de tijd genomen om tot een goed advies te komen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer kundigen arts en personeel

de dokter heeft mijn pijn weggehaalt zeer kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima ontvangst en behandeling.

Veel aandacht voor de patiënt. Vriendelijk en goed uitleg van de behandeling.

Altijd goed

Ik word altijd prettig ontvangen door de medewerksters achter de balie. Ik word altijd super goed geholpen bij de mondhygiëniste. Krijg goed tips en adviezen. Eenmaal terug bij de balie op een prettige manier een afspraak maken voor de volgende keer.

Goed zo als altijd

Heel goed.

Goede controles

De tandartspraktijk is snel beschikbaar. Er is dan ook snel plek. Vriendelijk personeel en goede controles.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk personeel, fijne sfeer, snel maar aandachtig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik word vriendelijk geholpen, dat is heel fijn.

Prima ervaring

Liesbeth doet altijd goed haar werk En is een aardige vrouw

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mondhygiëniste nam alle tijd.

Ik prettige ervaring met Tandaheerkunfig Nellestein

Dat ik altijd goed geholpen wordt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb altijd een goeie ervaring gehad

Alles is duidelijk. Ze gaan netjes te werk en ik al die jaren dat ik naar deze praktijk ga heb ik nooit problemen ervaren. Echt een aanrader!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen en aardige tandarts

Geen wachttijd, kundige tandarts en geeft de nodige informatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voelde de prik niet en moet eerlijk zijn. Mijn ingreep kon ook zonder verdoving. Men luisterde ook naar mijn antwoord en deed er ook wat mee. Waardoor ik geen randjes had die hinderlijk konden zijn, Complimenten,

Toppers

Zeer prettig. Goede uitleg. Tot nu toe zeer professioneel geholpen .

Doeltreffend en vakkundig

Prettige manier om tandsteen te laten verwijderen. Groot inlevingsvermogen en deskundige behandeling.

uitstekend

vriendelijke mensen, goede uitleg over de behandeling er wordt naar je geluisterd en er heerst een relaxte sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima service. Goed overleg en netjes geholpen.

Vulling vervangen en schade gerepareerd in een kies die scheef staat. Tandarts is heeft de tijd genomen om het allemaal netjes te repareren, terwijl de kies niet meewerkte. Niets dan hulde voor de toewijding.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals hier altijd een zorgvuldige behandeling door een vriendelijke professional.

Heel goed :)

It was very good experience even tho I was scared . But went well

prettig

vlot, kundig en vriendelijk

Zoals elke keer prima.

Tandarts kent haar werkzaamheden

Tandarts kent haar werkzaamheden.

Liendenhof 99

1108 HE Amsterdam

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.