Verandering

Dit was de eerste keer in jaren dat bij controle er alleen gekeken werd en het tandvlees gecontroleerd. Alle andere keren werd altijd wel wat tandsteen verwijderd en gepolijst.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tevreden met tandarts en ze expertise.

Wat ik vind minder goed dat als ik bellen voor een afspraak omdat ik heb kiespijn en wacht ik een week lang voor een vrij plekje. Ik vind wel beetje lang. Natuurlijk is dat ook mijn keuze geweest omdat ik wil alleen in ochtend vroeg of naar 15.00. Voor of naar mijn werk. Jammer dat is weinig plek voor spoed in deze tijdstip.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed advies nav goed onderzoek

Prettig

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een prima ervaring. Ik kom graag terug

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jammer. Probleem niet opgelost!

Consult voor een loszittende kroon. Gepoogd om kroon los te halen, maar lukte helaas niet. Met lijm geprobeerd om de kroon weer vast te maken. Helaas de volgende dag weer los. Vanwege vakantie niet gelukt om weer langs te komen. Inmiddels ruim 3 weken een wiebelige kroon in mijn mond! Wacht nog op een belletje van Ron. Maar aan liefde voor het vak ontbrak het niet! Haar naam is mij even ontglipt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Not great experience

My first visit was great. I was assessed by a knowledgeable and confident dentist who explained what she was doing and why. The experience with her was exceptional. She noted an area of concern on one of my teeth and mentioned that we would need to keep a close eye on it over the next visits. I arranged my next visit and requested the same dentist, which my dentist agreed to. To my surprise, when I arrived, I was assigned a new dentist who seemed a bit unsure of what they were doing. This isn't great when someone is working in your mouth. Additionally, there was no mention of the tooth my previous dentist was concerned about; I was simply told everything is okay. Despite this, the new dentist insisted I must come back for my next appointment. Overall, it was not a great experience.

• Would you recommend us? No
  • When friends, family or colleagues ask you about your practice, to what extent would you recommend us? On a scale of 0-10 (0-6 = don't recommend / 7-8 = neutral / 9-10= recommend) 5
  • May we contact you about your review? Yes

Alles ging naar wens

Normaal ga ik elk half jaar naar de mondhygiëniste en dan komt Ron ook voor een snelle tandarts check. Ik was helaas niet verwittigd dat Ron er niet was. Dat viel een beetje tegen.

Fantastisch

Super tevreden

Deskundig, schoon en vriendelijk

Heel fijn

Doordat ik, niet goed tegen geluid en licht kan na een beroerte , en dingen niet kalm verlopen, kunnen paniek aanvallen ontstaan. Maar alles verliep geduldig en kalm en daardoor erg prettig voor mij, top!!

Positieve invloed

Motivatie van de tandarts en als je ouder word onderhoud van je tanden is belangrijk de inzicht.

Ik wordt goed geholpen

Goede ervaring klant vriendelijk

zeer tevreden

prettig ontvangen en behandeld. deskundige behandeling en advies, en fijn contact.

Altijd uitstekend

Snel geholpen, vriendelijk en kundig personeel. Verscheidenheid in culturen bij het personeel en dat is erg leuk.

Vriendelijk en behulpzaam

Weinig aan toe te voegen. Natuurlijk ook professioneel , in t algemeen tevreden!

Always professional

Always feeling relaxed when going to the dentist

perfect

Altijd vrolijk en veel verstand van zaken

Prima tand verzorging

de mondhygiëniste neemt de tijd voor het reinigen en checken van mijn gebit, ik ben zeer tevreden

Nauwkeurigheid was top.

Ben bij de mondhygiëniste en tandarts geweest beide zijn vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen klachten, heel duidelijk verteld en erg meedenkend. Top! Ga zo door !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel aan de beurt. Vriendelijke mensen.

Was in een zin al duidelijk. Tevreden.

Kundig

Kundig in werk maar ook in omgang.

heel goede eerste indruk

prettige behandeling, meteen to the point, professioneel.

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het bezoek kwam mij wat zakelijk over. Jammer dat tandarts Meertens niet meer bij julie werkt

Bedrijfsgegevens

Liendenhof 99

1108 HE Amsterdam

020 760 2882

[email protected]

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.