Veels te lang wachtend op een vervolg afsoraak

Hygiene is super ,de kennis en vakmanschap blijft buiten kuif echter vind ik het enorm vervelend dat ik zonder te vermelden mijn eigen tandarts weg is gegaan ,hierdoor kwam ik voor een nare verassing te staan, toen ik belde voor een reparatie, werd er een controle afspraak gedaan waardoor ik nog een keer terug moet komen echter was de vervolg afspraak 2 maanden later ,voor het vullen van een gaatje vind ik dit niet echt heel cool

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij Tandheelkunde Nellestein is mijn gebit in goede handen.

Ook al was ik 10 minuten eerder op de afspraak, de mondhygiëniste was beschikbaar en heeft me uitstekend geholpen.

Kundig en professioneel

Kreeg een controle door ee tandarts en daarna door een in opleiding. De tandarts was ervaren en goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was relaxt en kon bijna een power nap doen tijdens de wortelkanaal behandeling.

Fijne mensen

Iedereen is er erg aardig. Goede service. Geen overbodige behandelingen. Kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben altijd tevreden met deze kliniek.

Er is altijd goed overleg over de behandelingen die nodig zijn. Afspraken maken is altijd makkelijk en er is vrolijk personeel. Hoewel plezier bij de tandarts een groot woord, ervaar ik het zeker als prettig.

Goede ervaring

Ik voelde me echt op me gemaakt. De tandarst kon ook tegen een grapje en ik ook.

Prettige en kundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd snel en kundig geholpen.

Fijne ervaring

Ik voelde mij op mijn gemak, en werd vriendelijk geholpen door de tandarts en haar assistentie Er werd de tijd genomen de behandeling goed uit te voeren

Goed en efficiënt

Snel, geen wachttijd

Geduldig en begripvol

Goed uitgelegd en wat de kosten en behandelingen waren. Geduldig

Prima service. Nooit wachten. Sinds 1985 alleen maar goede ervaringen

Vriendelijk, professioneel, behulpzaam

Ik voel me altijd thuis. Medewerkers zijn heel professioneel en vriendelijk en altijd behulpzaam.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn eerste bezoek heb ik heel goed ervaren. De tandarts is professioneel en heel duidelijk in zijn uitleg.

Een zin

Ervaring was goed

Zorgvuldig en vriendelijk

Altijd vriendelijke en warme benadering en naar huis met een goed gevoel.

Prima ervaring

Prima ervaring, kundig en geen pijn

Al meer dan 30 jaar zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

na controle besluit voorlopig niets te doen; goed overleg !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Top, een normale afspraak maken kan ff duren, maar met spoed word je uitstekend geholpen!

Xx

super tandart

Echt een vakvrouw die oog heeft voor de client!

Heel keurig,attend en vriendelijk

Over Tandheelkunde Nellestein

Tandheelkunde Nellestein is een zelfstandig onderdeel van Gezondheidscentrum Nellestein en sinds 1978 gevestigd in de groene, autovrije wijk. Nellestein grenst aan de Gaasperplas aan de zuidgrens van Amsterdam Zuidoost. Onlangs is de praktijkruimte gerenoveerd en verfraaid. Het behandelinstrumentarium is up to date en state of the art. We hebben ruime openingstijden. De praktijk is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en met de auto. U kunt gratis parkeren.