Prettig

Jos Biesheuvel heel vriendelijke man.

Al jaren goede service

Nog noot geen klachten. Alleen ontvang ik jullie mail graag niet midden in de nacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige en prettige lokatie.

Ik kom speciaal voor de tandarts naar deze lokatie. Hij zit op andere dagen in Oosterhout maar lokatie Terheijden is een prettige en rustige lokatie. Qua reistijd maakt het voor mij ook niks uit.

Vriendelijk en efficiënt

Snel en deskundig geholpen door tandarts en mondhygiëniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes te woord gestaan en geholpen

Was wat verkouden en hield daar tijdens behandeling rekening mee. Heel netjes

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

pas 1 keer geweest maar zeer tevreden.

verstaat zijn vak en de mensen die veel moeite hebben om naar een tandarts te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig geholpen door Aska, als de juffrouw afkomstig uit Syrië zo heet.

Prima geholpen door Aska.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en goed geholpen.

Positief en verhelderend

Bij mijn kennismaking op dinsdag 28 mei heb ik de naam van de tandarts niet onthouden. Hetgeen hij vertelde ging op een prettige en verhelderende manier.

Blij met vertrouwen

Er werd goed geluisterd naar mij, waardoor ik weer een beetje vertrouwen kreeg.

Goed e zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zowel door mondhygiëniste als de tandarts zoals altijd zeer goed behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk ,hebben aandacht voor wat je aangeeft !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Enorm blij met de vakkundigheid, vriendelijkheid van Bas, Aska en Sabine!!!

Perfect geholpen

Prima behandeld

Klantvriendelijk No nonsens verhalen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door vriendelijk personeel

Nvt

Op mijn gemak geholpen

Na een eerdere behandeling onder narcose was er een vulling kapot. Keurig gemaakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, vlotte en kundige behandeling

Hard handige mondhygieniste

De dame die mijn gebit nakeek was nogal hardhandig. Verder vond ik dat ze het afzuigen van het water niet goed deed waardoor ik veel in mij keel kreeg en ik regelmatig moest slikken. Ook voelde ik haar nagels in mijn gezicht drukken door de handschoenen heen. Dit was mijn eerste keer bij haar en hopelijk ook de laatste keer. Op de tandarts geen aanmerkingen. Hij is, zoals altijd, vriendelijk en goed.

belangrijk gebeuren, fijne controlle

vlotte behandeling

Fijne praktijk

Ik kom hier al jaren tot volle tevredenheid. Zowel het begeleidend personeel als de tandarts zijn vriendelijk.

Liesveld 32

4844 RB Terheijden

Over TandEnZorg Terheijden

TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!