Altijd vlot en correct verloop van de afspraak.

geen aanvulling

goede ervaring

goede uitleg over de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg en duidelijke uitleg betreffende de behandelingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo fijn als je tandpijn hebt, direct terecht kunt bij de tandarts.

Goed advies en duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne (tanden)zorg en juiste aandacht voor groot en klein

Professioneel. Met name mondhygiënisten/assistenten gaan erg fijn en leuk met kleine kinderen om.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima ervaring met mondhygieniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk te woord gestaan door receptioniste en snel en vakkundig geholpen door Jos en zijn assistente!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al jaren zeer tevreden over de zorgverlening.

Niets aan te merken op tandarts, assistenten en receptie.

goede behandeling, volgens planning

Goed geregeld. Mooi op tijd volgens planning.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

afspraak op tijd nagekomen.

vriendelijk geholpen en deskundig .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer goed en snel geholpen door tandarts Jos

Zoas gebruikelijk ben ik weer goed en snel geholpen door tandarts Jos.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke en kundige tandarts en personeel. Helemaal toppie!

Snel, vriendelijk en kundig

Kom hier al jaren. Altijd een prettige ervaring. Vriendelijke mensen met juiste advies en behandeling voor mij.

Geruststellend

Door goede uitleg en wat humor voel ik me op mijn gemak.

Vriendelijk en vakkundig

Er werd echt naar me geluisterd en ze namen de tijd. De behandeling is erg goed gegaan.

geweldig!

Fijne behandeling gehad. Er is enorm veel tijd gestoken in de behandeling en deze was pijn vrij.

balen

ik vindt de tandarts nooit leuk ligt niet aan jullie !!! Alleen de lange wacht tijd is vervelend zeker voor mensen met angst voor tandarts.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Vriendelijk en deskundig

Ze nemen hier de tijd voor je, en leggen alles duidelijk uit. Zeer tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon goed zoals altijd. Nemen de tijd voor je en denken met je mee.

Alles helemaal in orde

Gestroomlijnde ontvangst. Een paar minuutjes wachtkamer en dan meteen een beurt bij de assistente direct opgevolgd door de tandarts. Iedereen vriendelijk en deskundig. Niets meer aan doen!

Fijne en vriendelijke mensen

Ondanks mijn angst voelde ik me toch op mijn gemak

Wordt goed geluisterd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

fijne behandeling èn vriendelijke omgeving

netjes en correct geholpen

zoals aangegeven, weer netjes en goed geholpen

Top ervaring

Zo fijn, rustig en voorzichtig. Heel veel begrip voor mijn angst. Ik ga met een gerust hart naar de tandarts.

Liesveld 32 4844 RB Terheijden

Over TandEnZorg Terheijden

TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!