Prima , zoals gewoonlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geheel pijnloze behandeling en tandarts praat je er soepeltjes doorheen. Gaat allemaal zeer ontspannen. Overigens ook prachtig vakwerk geleverd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede en efficiënte behandeling

Allereerst heb ik de zorg door de mondhygiëniste als prettig ervaren. Je voelt aan je gebid dat het een stuk schoner is geworden. De controle door de tandarts verliep zoals verwacht. Snel en efficiënt. De reparatie van een kies volgde. Je hoeft hier niet bang te zijn voor de tandarts.

Goed en snel geholpen

Uitstekend geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardig, vakkundig en mooi op tijd

Ja

Ja

Geweldig geholpen

Op tijd en snel geholpen. Alleen ben de mail met de rekening kwijt en natuurlijk ook de rekening nummer. Kunt u deze mij toesturen Bij voorbaat Mvanmeerwijk

Onvoldoende afleiding tijdens bezoek

Voorgaand en tijdens behandeling had wel meer afleiding kunnen gebruiken. Muziek of iets met beeld. Mijn vorige praktijk had bijvoorbeeld een video scherm waar ik naar kon kijken terwijl ik lig voor behandeling. Hierdoor was ik afgeleid en mijn focus was niet op wat er in mijn mond gebeurde. Verder werd ik goed geadviseerd en was weer snel klaar.

alles goed vriendelijk personeel

heel goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

de 2e zorg heeft zin gehad.

De vulling was gelegd. Een paar weken later ben ik gekomen omdat de vulling te hoog was. De tandarts heeft er een laagje afgehaald. Het hielp.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jos is een geweldige tandarts

Die heb ik niet

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3

Vriendelijk en vakkundig

Zeer vriendelijk en vakkundig.

Altijd prima geholpen

Vriendelijk, professioneel en geen wachttijd.

Inhoudelijk prima

Inhoudelijk prima controle en uitleg. Sociale skills verdienen wel wat aandacht; iemand groeten en het starten en eindigen van je consult is niet alleen een handeling maar kun je ook wat meer verbaliseren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon heel relaxed en fijn

Nou geen andere tandarts meer als het aan mij ligt? Fijne mensen en ik voel me er thuis. Nooit geen zenuwen meer als ik een afspraak hebt. Wat een fijne ervaring na zoveel jaar tandarts stress.

Fijn personeel!

Ik ben nogal bang voor het hele tandartsgebeuren, maar word altijd heel fijn behandeld.

Normaal

Behandeling ervaren hoe het ook moet geen praatje de normale vragen

Netjes en goed behandeld

Geen wachttijd,gewoon goed en netjes behandeld,kan niet beter

Fijne praktijk

Fijne praktijk met goede medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vlot en correct verloop van de afspraak.

geen aanvulling

goede ervaring

goede uitleg over de behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede zorg en duidelijke uitleg betreffende de behandelingen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo fijn als je tandpijn hebt, direct terecht kunt bij de tandarts.

Goed advies en duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne (tanden)zorg en juiste aandacht voor groot en klein

Professioneel. Met name mondhygiënisten/assistenten gaan erg fijn en leuk met kleine kinderen om.

Over TandEnZorg Terheijden

TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!