Snel en keurig geholpen bij de mondhygiëniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lekker simpel en snel geholpen blij met m’n nieuwe tandarts

Kwam uit een praktijk van offertes en van uitstel en afspraken maken welke nooit in m’n schema paste heb hier lekker kort en duidelijk ik hou hiervan geen flauwekul top dus

Er wordt niet geluisterd

Hetgeen ik voor kwam werd helemaal niet uitgevoerd. Zonder in detail te gaan, ik kwam met twee specifieke vragen. In eerste instantie ging het niet lukken in één behandeling op één en dezelfde locatie en na wat heen en weer gepraat kon het ene werkje dan wel, maar zelfs dat is niet gebeurd op het moment van afspraak zelf.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Fijne mensen

Altijd vriendelijk Goede zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede uitleg, begeleiding en behandeling

Behandeling tandwortelontsteking; goede uitleg, zeer deskundig aangepakt. Rustig en vriendelijke tandarts. Wel jammer dat hij vooraf niet heeft gezegd dat de behandeling duur is, kan voor sommige mensen een probleem zijn. Attentie onderstaand emailadres is onjuist, moet zijn [email protected]

Goede en vriendelijke zorg

Wordt altijd goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ben prima behandeld, heel blij mee. Ben niet zo'n held

Goede zorg

Ik kom hier nu 2 jaar, en ik ben zeer tevreden over de zorg die ze leveren. Ze geven goede tips over de juiste tandverzorging en vragen wanneer het niet meer gaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service. Geen uitloop van wachttijd. Vriendelijk.

Zie boven. Weinig aan toe te voegen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

wel vervelend als je je ervaring hebt beschreven en dat je dat nog een keer moet doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk met kundige mensen.

Vriendelijk en kundig zoals altijd. Luisteren naar je en beslissen samen wat daarbij passend zou zijn.

alles erop en eraan

deskundig, vriendelijk, op tijd

behandeling keurig op tijd

Ik heb last van een kies rechts in mijn mond. Ik moet aan de andere kant eten. Wat zou daar aan gedaan kunnen worden.

Duidelijk uitleg

Nemen de tijd voor mij

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en snel en goed geholpen

Veel aandacht

Ben erg bang, wordt echt rekening mee gehouden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundig en nemen de tijd voor je.

Door tandartsangst bij tandenzorg terecht gekomen. Ondanks mijn angst toch geholpen kunnen worden door zeer fijne medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle afspraak en goed en snel geholpen

Prima ervaring.

Prima behandeling!

Ik zat een week van tevoren smoezen te bedenken waarom ik niet zou gaan. Uiteindelijk natuurlijk gewoon wel gegaan en wat valt het dan achteraf mee.....

Altijd op tijd.

Het s er regelmatig rustig enheers een prettige sfeer

zeer profesionele behandeling

Goed en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niets op aan te merken .

Snel en goed geholpen.

Ik had een pijnlijke kies en ik dacht een andere kies die ook gevoelig was. Maar 1 kies is gevuld en de andere nagekeken en mijn pijn is weg.

Liesveld 32

4844 RB Terheijden

Over TandEnZorg Terheijden

TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!