Goede afstemming met mijn parodontoloog

Prima uitleg en diagnose

Zorgvuldige beoordeling en advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk en kindgericht geholpen

Zeer fijne ervaring! Heel vriendelijke en kindgerichte benadering door tandarts-assistente Laila (weet niet hoe je het schrijft) en ook door tandarts. De kinderen voelden zich op hun gemak en vroegen bij buitenkomt direct wanneer ze weer naar de tandarts mogen.

fantastische behandeling

Aangenaam en professioneel. Receptie uitstekend

deskundige hulp die geruststelt

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk en correct behandeld.

Ben er tevreden over.

Te lang wachten

Te lang wachten tot de tandarts zelf komt controleren bij controle afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts goede professional. Daarnaast in voor een geintje

Tandarts als professional prima. Doet zijn werk op een correcte manier en laat horen hoe hij de situatie beoordeeld. Administratie klopte even niet, maar is snel gecorrigeerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt altijd serieus genomen en erg vriendelijk. En mijn tandarts is ook altijd eerlijk Bedreft over de behandelingen. Alleen vindt ik het jammer Bedreft over de mondhygiënist de aller eerste die er toen zat daar was ik altijd er tevreden over. Nadien niet meer, heb altijd het idee dat ze het afraffelen en vooral als ze. Het laatste doen met de fluoride snel snel vindt het dat ze dat ook half doen.

Was deze keer niet goed

Er wordt steeds minder gedaan. Alleen tandsteen weghalen, verder niets. Een paar jaar geleden werden mijn tanden nog weleens gepolijst. Deze keer was het erg weinig voor mijn geld, ben niet tevreden.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5

Prettig

Prettig deskundig en simpele uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig en een prettige sfeer, strakke planning!

Aanwinst in Terheijden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle prettige controle afspraak.

Fijne tandarts, geduldig. Legt ook tijdens de behandeling uit wat er gaat gebeuren. Jammer dat de schoonmaak niet netjes gebeurt. Tijdens het wachten op de stoel zie je best veel slordige puntjes

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen lange wachttijd en vriendelijk personeel.

Positief

Helemaal tevreden

Zeer prettig

Zeer prettig

Prima geholpen

Prima tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima , zoals gewoonlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geheel pijnloze behandeling en tandarts praat je er soepeltjes doorheen. Gaat allemaal zeer ontspannen. Overigens ook prachtig vakwerk geleverd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede en efficiënte behandeling

Allereerst heb ik de zorg door de mondhygiëniste als prettig ervaren. Je voelt aan je gebid dat het een stuk schoner is geworden. De controle door de tandarts verliep zoals verwacht. Snel en efficiënt. De reparatie van een kies volgde. Je hoeft hier niet bang te zijn voor de tandarts.

Goed en snel geholpen

Uitstekend geholpen

Over TandEnZorg Terheijden

TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!