Netjes en op tijd.

Niets af te keuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

achteraf viel het me reuze mee !

ik was ontzettend bang maar door het uiterst vriendelijk personeel viel het reuze mee

klantvriendelijk

goede zorg en klantvriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig, zo fijn dat de afspraak niet te veel uit loopt.

Vlak voor vakantie ontsteking, tandarts dacht gelijk met mij mee om een kliniek te zoeken voor zo snel mogelijk een behandeling. Moest wel naar Zwijndrecht, totaal geen probleem.

Gerust

Ben erg op me gemak gesteld

Positief

ik word goed geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima geregeld daarbinnen !!

Vriendelijke mensen

Super!

Ben nu 2 keer geweest, super! Jarenlange angst voor tandartsen is nu weg. Kan niet wachten om volgende week weer te gaan. ( Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen).

In alle opzichten uitstekend

Een prettige ontvangst in de ruime praktijk, geen lange wachttijden, zeer zorgvuldige preventieve zorg en een duidelijke, attente tandarts. Afspraken eenvoudig te maken, met een herinnering kort voor de datum.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en weer fijn geholpen

Stuk vulling afgebroken van kleine kies onderin. Geen last dan iets later afspraak. Ca. 45 minuten vóór afspraak telefoontje of ik al kon komen. Geen probleem, ik werk thuis. Kon ik 's-middags een uurtje eerder gaan wandelen. Tevens gelijk controle + mondverzorging gedaan. In 1x klaar. Controle-afspraak vervallen. Prima toch.

Prima snelle service

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals gewoonlijk goed geholpen en vriendelijke medewerkers

Zoals gewoonlijk goed geholpen en vriendelijke medewerkers.

goede vriendelijke behandeling

vakkundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede informatie en goed geholpen

Keurig geholpen

zeer goed

Tijdig en correcte behandeling

Snel en goed geholpen

Snel en accuraat geholpen

Goed behandeld

Goed en daadkrachtig

Na melding meteen een afspraak en meteen geholpen.

zeer klantvriendelijk

was echt een verademing aan de receptie de behulpzaamheid die deze dame gaf was in een woord perfect , ik zeg dit zo omdat mijn ervaring in oosterhout van een andere orde is , de tandarts is zoals altijd een vakman buiten categorie tandarts jos biesheuvel

perfect

wortelkanaalbehandeling. 0 pijn bij de behandeling, rustige aanpak, goede uitleg, geduld en begrip voor gevoel van angst/onzekerheid bij mij. 0 last van napijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben door Aska uitstekend geholpen, zij is een wsre aanwinst voor deze praktijk.

Zie bovenstaande.

deskundig en efficient

De behandeling ervaren als zeer deskundig en informatief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima controle door Jos en advies Paro en Mondhygiëne.

Korte wachttijd, korte controle, advies en weer door!

Over TandEnZorg Terheijden

TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!