Vriendelijk personeel. Goede hulp

Goede uitleg

Klachten werden grondig onderzocht. Voorstel ter oplossing werd gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling verliep snel en goed.

ok

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en adequaat geholpen!

Ondanks er die dag geen plaats was, werd ik even later toch nog gebeld dat ik diezelfde ochtend nog kon komen. Zeer attent ! Ik had geen pijn, maar zat wel met een gat in mijn kies.

Werden goed ontvangen voor de 1e keer

We werden onze 1e controle goed ontvangen , kindjes van 5 en 3 voelde zich ook ontspannen en gingen gewoon in de stoel zitten , tandarts was erg vriendelijk en nam ook echt de tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede afstemming met mijn parodontoloog

Prima uitleg en diagnose

Zorgvuldige beoordeling en advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk en kindgericht geholpen

Zeer fijne ervaring! Heel vriendelijke en kindgerichte benadering door tandarts-assistente Laila (weet niet hoe je het schrijft) en ook door tandarts. De kinderen voelden zich op hun gemak en vroegen bij buitenkomt direct wanneer ze weer naar de tandarts mogen.

fantastische behandeling

Aangenaam en professioneel. Receptie uitstekend

deskundige hulp die geruststelt

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk en correct behandeld.

Ben er tevreden over.

Te lang wachten

Te lang wachten tot de tandarts zelf komt controleren bij controle afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts goede professional. Daarnaast in voor een geintje

Tandarts als professional prima. Doet zijn werk op een correcte manier en laat horen hoe hij de situatie beoordeeld. Administratie klopte even niet, maar is snel gecorrigeerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt altijd serieus genomen en erg vriendelijk. En mijn tandarts is ook altijd eerlijk Bedreft over de behandelingen. Alleen vindt ik het jammer Bedreft over de mondhygiënist de aller eerste die er toen zat daar was ik altijd er tevreden over. Nadien niet meer, heb altijd het idee dat ze het afraffelen en vooral als ze. Het laatste doen met de fluoride snel snel vindt het dat ze dat ook half doen.

Was deze keer niet goed

Er wordt steeds minder gedaan. Alleen tandsteen weghalen, verder niets. Een paar jaar geleden werden mijn tanden nog weleens gepolijst. Deze keer was het erg weinig voor mijn geld, ben niet tevreden.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5

Prettig

Prettig deskundig en simpele uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig en een prettige sfeer, strakke planning!

Aanwinst in Terheijden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle prettige controle afspraak.

Fijne tandarts, geduldig. Legt ook tijdens de behandeling uit wat er gaat gebeuren. Jammer dat de schoonmaak niet netjes gebeurt. Tijdens het wachten op de stoel zie je best veel slordige puntjes

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen lange wachttijd en vriendelijk personeel.

Positief

Helemaal tevreden

Liesveld 32 4844 RB Terheijden

Over TandEnZorg Terheijden

TandEnZorg Terheijden beschikt over een professioneel team van gemotiveerde behandelaars. In de afgelopen maanden is ons team uitgebreid, waardoor wij onze patiënten snel en goed kunnen helpen. Er zijn dus geen wachtlijsten, u kunt meteen bij ons terecht!