te duur aan het worden

Slechts 1 minuut bij de kaak, en 2 minuten bij mondhygienist, en dan een rekening van €42,54???

Goede en vriendelijke behandeling

Was mijn 1e keer. Heb t als anders ervaren, maar wel goed. Anders in de zin van mondhygiëne werd voorheen ook meteen door de tandarts gedaan en hier alleen als t noodzakelijk is, dus dat was ff wennen. Maar ben tevreden!

Snelle correcte controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en alle tijd.

Ik ben goed behandeld. Liep niet veel uit. Afspraak was eerder die dag verzet maar was geen probleem.

prima behandeling

prima behandeling

Goede ontvangst. Super geholpen

Vriendelijk, professioneel. Ben heel blij met mijn nieuwe prothese

Geduldig

Begrip voor mijn situatie. Nemen de tijd voor je.

Prettig

Na het afbreken van een vulling, kon ik de volgende dag terecht voor een nieuwe vulling te laten plaatsen..

Prettig

Vriendelijke benadering

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantvriendelijke in afspraak en behandeling

Altijd vriendelijke ontvangst bij de receptie en ook een vriendelijke en goede behandeling van de tandarts Jan Willem.

Deskundige prettige controle

Halfjaarlijkse controle verliep prettig en vlot.

Prima tandarts goed geholpen

Goed geholpen en duidelijk uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed,vriendelijk en op tijd geholpen.

Assistentes en Mike Ong zijn heel vriendelijk en behulpzaam,ondanks dat ik het een hel vind om naar de tandarts te gaan.

Vriendelijke tandarts

Bij binnenkomst vriendelijk verwelkomd afspraak op tijd tandarts legt alles goed uit.

is goede tandarts

het zijn aardige mensen een goed team.

Dankbaar

Stap het leven weer met een mooie glimlach tegemoet.

Heel goed behandeld

Ze was aardig , heel secuur, vroeg om mijn mening en ook wat zij dacht wat beste was. Dus heel goed behandeld.

Vakkundig geholpen.

Fijn dat de tandarts goed uitlegt wat hij doet en gaat doen. Direct ook door de assistente geholpen. Fijn!

Zeer goed geholpen.

Snelle afspraak

Een kroon die losraakt (even schrikken) Daarna maar gebeld. Ik mag morgen al komen (zo dat is snel) Precies op de afgesproken tijd ben ik aan de beurt en wordt vakkundig geholpen.

Fijn

Goed werk verricht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne,snelle service.prima over te spreken !

Gewoon goed

Goed georganiseerd

Superfijn

Geen pijn tijdens en na de behandeling

Molenstraat 170

4881 GG Zundert

Over Tandartspraktijk Zundert

Bij Tandartspraktijk Zundert in Zundert zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen! Bij onze praktijk kunt u terecht voor alle algemeen voorkomende tandheelkundige behandelingen. Vakkundige behandelingen en aandacht voor uw gebit staan bij ons centraal. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Bij ons in de wachtruimte bevinden zich diverse tijdschriften, informatiefolders en speelgoed voor de kinderen, om de eventuele wachttijd voor de behandeling zo aangenaam mogelijk te maken.