Klantvriendelijk en servicegericht

Kan ik iedereen aanbevelen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst en goede behandeling

Nauwkeurig en efficiënt.

Anders maar heel fijn

Er werd uitgebreid gekeken en advies gegeven. Duidelijke uitleg gekregen waarom ze op deze manier werken

Goed en professioneel

Snel en professioneel geholpen

netjes

vriendelijk en goed geholpen

Prima geholpen

Deze keer goed

Deze keer goede ervaring. Afspraken uit het verleden maken dat ik de praktijk niet aanbeveel

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer fijne ontvangst en behandeling

Eerste keer sinds 40 jaar een nieuwe tandarts Angst was niet terecht heel fijn ontvangen en geholpen voor de eerste controle daar

Zeer behulpzaam

Had verschrikkelijke tandpijn . Eigen tandarts was afwezig , maar kon gelukkig in Zundert terecht . Zeer kundige en lieve tandarts .

Prima geholpen.

Fijne tandarts. Ook heel fijn met de kids!

fijne ervaring

goed geholpen en snel

Heel klantvriendelijk

Het was mijn eerste kennismaking met deze praktijk, maar werd meteen op mijn gemak gesteld en erg vriendelijk ontvangen.

Rustig en goed

Rustig en fijn geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke benadering, maar te weinig personeel

Te veel (nieuwe) patiënten, waardoor er weinig ruimte is om een (spoed)afspraak te plannen. Behandeling wordt wel ervaren als deskundig en vriendelijk.

Goed geholpen en geadviseerd

Tandarts stelde me echt op mijn gemak zelfs 2 van de 3 gaatjes gevuld zonder verdoving door goed advies van tandarts.

Vlot en correct.

Zeer tevreden over mijn implantaat en de nabehandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel, zoals het hoort.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettig en snel geholpen.

Ik moest even wachten. Daarna werd ik meegenomen voor foto's. Weer even terug naar de behandeling. Het was zo voorbij. Alles was goed.

Tot nu toe goed.

zeer positief

Bij controle gelijk kleine vulling geplaatst

Vaardige tandartsen

Tevreden

Tevreden

Prima geholpen

Na controle ook tijd voor vragen en er wordt meteen naar gekeken en tijd voor gemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mijn dochter heeft een goede ervaring.

ze was zeer te vrede over de behandeling en de vriendelijkheid

Over Tandartspraktijk Zundert

Bij Tandartspraktijk Zundert in Zundert zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen! Bij onze praktijk kunt u terecht voor alle algemeen voorkomende tandheelkundige behandelingen. Vakkundige behandelingen en aandacht voor uw gebit staan bij ons centraal. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Bij ons in de wachtruimte bevinden zich diverse tijdschriften, informatiefolders en speelgoed voor de kinderen, om de eventuele wachttijd voor de behandeling zo aangenaam mogelijk te maken.