mijn gebit zit weer prima

Prima geholpen

Vriendelijke assistentes en tandarts.

Prima geholpen

Afgebroken vulling. Dezelfde dag nog een nieuwe vulling geplaatst.

prima geholpen

vriendelijke balie medewerkster, prettige tandarts en pijnloze behandeling door mondhygiënist.

vriendelijk en kundig behandeld

behandeld volgens afgesproken tijd en en er wordt naar je geluisterd en goed advies en duidelijk antwoord. Gelijk een dubbele afspraak bij Janny Buiks en Mike Ong

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voelde als een positieve behandeling

Vriendelijke en vakkundige behandeling, met goede uitleg en adviesen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeld door mondhygiëniste Noëlla.

gewoon goed

fijne tandarts, meedenkend en altijd met een goed gevoel de spreekkamer weer uit.

Ben naar tevredenheid geholpen

Ik was er voor de eerste keer en ze hebben prima geholpen.

vriendelijk en snel

bij eventuele afspraken wijzigen zijn ze vlot en behulpzaam

Goed behandeld

Geen opmerkingen

Snel weer weg door professionele tandarts

Snel weer weg door professionele tandarts

Helemaal goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was heel erg vriendelijk tegen mijn die Tandarts met Tandarts asten Meisje vrijdagmorgen:

Vriendelijk en kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nu is er naar mij geluisterd vorige keer niet

Afgelopen controle is er naar mij geluisterd, de vorige keer niet werd afgedaan dat het versleten werk was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mensen zijn erg vriendelijk en vakkundig, zoals altijd

Nvt

Fijne tandarts

Voelt je gelijk thuis en luistert

n.v.t.

Matig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kies afgebroken dag erna gebeld dag daarna geholpen

Deskundig en vriendelijke mondhygiëniste Noëlle

Mondhygiëniste was nieuw in de praktijk. Echt een aanwinst voor de praktijk. Behandeling werd zeer nauwkeurig uitgevoerd. En Noëlle was vriendelijk en duidelijk. Gaf goed aan waar ze mee bezig was. Complimenten hoor!

Positief

Na 10 minuten wachten werd ik door een vriendelijke assistente gevraagd mee te lopen. Ondanks dat ik denk dat zij nog in opleiding is kwam zij heel goed en best kundig over.

Molenstraat 170

4881 GG Zundert

Over Tandartspraktijk Zundert

Bij Tandartspraktijk Zundert in Zundert zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen! Bij onze praktijk kunt u terecht voor alle algemeen voorkomende tandheelkundige behandelingen. Vakkundige behandelingen en aandacht voor uw gebit staan bij ons centraal. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Bij ons in de wachtruimte bevinden zich diverse tijdschriften, informatiefolders en speelgoed voor de kinderen, om de eventuele wachttijd voor de behandeling zo aangenaam mogelijk te maken.