ik ben tevreden

goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes en plezierig geholpen.

Tandartsen waren vriendelijk.

Met veel aandacht behandeld

Vriendelijke en goede behandeling , er word goed geluisterd of je te vreden bent en naar aanleiding daar van gehandeld tot een tevreden resultaat .

Fijne tandartspraktijk

Snel een afspraak kunnen maken. Superfijne tandarts. Op tijd geholpen en snel weer naar buiten.

Goed en doeltreffend

Goed en doeltreffend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik raad deze tandartsen praktijk aan

Top onthaal

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

alles liep volgens afspraak en de behandeling is correct

Nu patiënt vriendelijk

Beste,toen ik bij de tandarts praktijk was voor ontstoken tandvlees kreeg ik heel veel komen taar van een van u medewerker ivm dat t lange tijd niet was geweest Ik heb een necrotiserende autoimmuum mysitus of te wel n spierziekte Mesthenia gravis Vandaar ik daar niet kon komen Maar nu zijn ze heel vriendelijk tegen mij

Goed geholpen.

Zeer vriendelijk en aardige tandarts

Altijd heel fijn geholpen

Zoals ik al zei fijn geholpen, en goed tijd zoals sfgesproken was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en kundige mensen.Ben niet voor niets al meer dan 40 jaar klant.

Top.

zeer goed

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk personeel

Duidelijk, correct en netjes

Op tijd naar binnen, onze dochter werd netjes verteld wat er ging gebeuren en hoe het met haar gebit was. Ook bij mijzelf duidelijke informatie. Prima dus.

Ervaren en deskundig personeel

Zie boven. Afspraak is op tijd. Vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben goed geholpen door tandarts van Oers en assistente Mylène.

Snelle controle

Ik merk dat alles gehaast gaat bij de tandarts.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Vriendelijk en deskundig.

Prima afspraak. Vriendelijk en deskundig en leuk met onze kinderen.

Geweldig met kinderen

Wij kwamen hier voor het eerst met onze kinderen. De tandarts nam de tijd en stelde ze op hun gemak. Heel erg fijn, want ze vonden het geweldig!

Altijd zeer goed behandeld

Goed te woord gestaan. Niet lang wachten. Goed behandeld.

ik ben zeer tevreden

de afspraak mooi op tijd.

Professioneel tandarts

Weinig wachttijd en snelle vriendelijke afwerking!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correct en vriendelijk geholpen.

Prima geholpen, met een uitleg wat de stand van zaken is van mijn tanden.

Kan niet beter

De assistente en tandarts stellen je op je gemak. Assistente maakt je gebit eerst netjes schoon. Zelfs mijn zoontje van 12 vind het geen straf om naar de tandarts te gaan.

Molenstraat 170 4881 GG Zundert

Over Tandartspraktijk Zundert

Bij Tandartspraktijk Zundert in Zundert zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij zijn een hecht, vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen! Bij onze praktijk kunt u terecht voor alle algemeen voorkomende tandheelkundige behandelingen. Vakkundige behandelingen en aandacht voor uw gebit staan bij ons centraal. Een prettige en ontspannen sfeer vinden we minstens zo belangrijk. Bij ons in de wachtruimte bevinden zich diverse tijdschriften, informatiefolders en speelgoed voor de kinderen, om de eventuele wachttijd voor de behandeling zo aangenaam mogelijk te maken.