Filters

8

prima en prettige ervaring

mijn tekst is toch duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goede ontvangst en uitstekend geholpen

Vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Snel vakkundig geholpen

Eerste afspraak voor het plaatsen van een brug door tandarts en assistente goed geholpen. Hopelijk gaat het plaatsen van de definitieve 5 kronen ook opdezelfde manier

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

prima

Een gammele kies weer opgelapt, zodat die weer even meekan. Liever laten vulllen dan trekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Altijd fantastisch

Hele kundige gezellige mensen. Met de beste tandarts en assistente ooit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Fijne praktijk

Deskundig vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Prettige behandelings/ingreep

Een bijzondere behandeling wegens het verwijderen van een gebroken brug. Dit werd vakkundig verwijderd, vakkundig een afdruk gemaakt ten behoeve van een noodkroon MAAR de definitieve afdruk voor het gieten/maken van een nieuwe brug moet wegens een luchtbelletje helaas weer over. Dus noodkroon er wer af, opnieuw "happen" en dan hopelijk een goede afronding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Op tijd en goed geholpen

Als boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Fijne werknemers .

Medewerkers die je op je gemakelijk stellen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Goed!

Ik had een stuk van mijn kies afgebroken en kon de volgende dag al komen, dat vond ik erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Rustig. Goede uitleg

Rustig. Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

uitstekend

snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk

Met mij mee denken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Top en snel

Ik kon snel terecht en na het maken van de afdruk was de spalk binnen 2 dagen in mijn bezit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

ik voel me begrepen .

De tandarts geeft duidelijke uitleg en geeft mij de ruimte om tot een beslissing te komen. ik voel dat ze begrijpt hoe moeilijk ik het hiermee heb maar samen zoeken we de beste oplossing om de tanden die ik nog heb te kunnen behouden. Ik vertrouw op haar advies en kennis!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Buitengewoon tevreden

Vriendelijk zorgzaam en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Ik voel me gehoord en dat is fijn! Complimenten aan het team.

Ik ben blij met de dienstverlening die ik krijg bij de Tandartspraktijk Tiel. En ook tevreden over de resultaten van mijn gebit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

keurig prima

prima en keurig geholpen, zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Prima

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Behandeling is correct en kundig uitgevoerd

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Zie onder

Niets ten nadele van Evelien, de vervanger van Janet, maar ik ben gehecht aan mijn vaste mondhygiënist Janet. Janet is op dit moment herstellende van een operatie. Het empathisch vermogen van Janet is niet te evenaren. Mijn controle bij Evelien heb ik vroegtijdig beëindigd. Ik had aangegeven dat ik altijd erg nerveus ben, en daardoor extreem gevoelig. Ondanks dat ik het heb aangeven, heb ik veel pijn ervaren en kon het niet opbrengen om de behandeling te voltooien.Ze is kundig, maar communicatief niet goed te verstaan als ze iets wilt zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede en vriendelijke behandeling

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Slecht gevoel bij gehad

Ik kom al haren bij Janet met volle tevredenheid. Dit keer echter een invalster, ik dacht wat maakt het uit. Nou....veel blijkbaar! Eerst een zeer onpersoonlijk ontvangst (bij de entree/balie overigens wel goed ontvangen dus dit gaat puur over binnenkomst bij mondhygiëniste). Niet even voorstellen en een slap handje kon er nog net van af maar alleen omdat ik mijn hand uitstak. Verder was ze bitsig, kort af en echt niet vriendelijk. Eerst kreeg ik ongevraagd een kwak vaseline op mijn lippen. Toen ik vroeg waar dat voor was: uw lippen zijn koortsachtig. Wat echt niet zo was, alleen wat droog misschien vanwege het koude winterweer. Tijdens de behandeling kreeg ik constant een afzuiger in mijn mond gehangen wat zeer onprettig was. Blijkbaar kon ze er steeds niet goed bij want mijn mond werd telkens verder open gevraagd en geduwd dat het gewoon irritant werd. Na het polijsten krijg ik normaal altijd een bekertje water om te spoelen en uit te spugen in het fonteintje. Nu niet. Ik moest erom vragen maar moest het water dan maar in hetzelfde bekertje uitspugen. Ook in de wasbak van het aanrecht mocht niet, ik kreeg voor elke slok een apart bekertje. Vond ik zeer vreemd en er werd ook niet verteld waarom. Al met al voelde ik mij echt niet prettig dit keer en als dit mijn vaste mondhygiëniste zou worden, dan ben ik weg bij deze praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Minder tevreden

Diana zat achter de balie. Ontvangst was heel vriendelijk. Voor het maken van een volgende afspraak werd naar mijn wensen gevraagd en vlot en correct afgehandeld. De volle 5 sterren verdiend. Het resultaat van de behandeling door de mondhygiëniste was goed. Over de uitvoering ben ik minder tevreden. Mevrouw zou wat beter moeten communiceren en vooral luisteren naar haar patiënt. Ze heeft zich ook niet voorgesteld, ik kan haar naam dus niet noemen. Op basis van dit laatste bezoek zou ik deze praktijk niet aanbevelen, terwijl ik al heel wat jaren een zeer tevreden patiënt ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Een pijnlijke en onplezierige ervaring

Vervangende mondhygiënische die zich niet voorstelde. Ze zei nauwelijks iets en al helemaal niet wat ze ging doen. Houding op de stoel was niet goed en werd niet veel aan gecorrigeerd. Haar handelingen waren onaangenaam en zeer pijnlijk voor mij. Kom al 45 jaar in deze praktijk en zo is het nog nooit geweest. Als zij mij als eerste zou behandelen en ik was een nieuwkomer dan liep ik hard weg. Maar ik heb verder alleen maar hele fijne en goede ervaringen dus hopelijk is Janet de volgende keer weer aanwezig…..

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Chassestraat 17

4001 AK Tiel

0344 630 456

[email protected]

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.