Snel en goed geholpen

Geruststellend

Alles word nog extra na gekeken en goed uit gelegd

Vlot en adequaat geholpen

Zie boven

Gaat heel goed

Gaat heel goed

Alles naar wens .

Gezellig

FF een praatje en dan d behandeling, altijd prima bij Janet

Zeer netjes behandeld

Zeer prettig

Prettig als personen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zo snel als mogelijk de receptioniste de deur uit sturen, i.v.m. het vele ziek zijn en de rest van het team laten vallen, dan maar een boete betalen. Zou ik zeggen. Is alleen maar positiever voor de werksfeer. Fijnedag!

Heel professioneel, vriendelijk.

De tandarts vind ik heel kundig, toegankelijk. Ze stelt je op je gemak. Houdt rekening met de patiënt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo als deze tandarts werkt echt geweldig! Doosdbang was ik toen ik onverwachts een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan maar de rust en vakkundigheid van beide damens hielp mij ook rustig te blijven.

Heel prettig

Ben ontzettend fijn behandeld, zijn behulpzaam en erg vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd gezellig om daar heen te gaan

Altijd gezellig om bij jullie op visite te gaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurig netjes en professioneel personeel

Vriendelijk en net personeel. Werken redelijk op tijd en vertellen precies wat ze gaan doen. Ook geen komen en gaan van personeel wat heel fijn is in tegenstelling tot de tandartspraktijk waar wij eerst zaten.

Slechte behandeling bij mondhygiënist

Behandeling was ruw en afgeraffeld gedaan.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlot, vriendelijk behulpzaam en gewoon goed.

Erg prettig, zoals altijd!

Professioneel.

De behandeling is zorgvuldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en toegankelijke tandarts en andere medewerkers.

Top stel

Fijn contact, vlotte behandeling. Goede sfeer.

Janet is een topwijf

Janet babbelt er lustig op los en dat vind ik erg prettig, het is wel lastig dat je geen antwoord kan geven haha,ze stelt je gerust en vraagt ondertussen ook hoe het gaat en legt alles wat ze gaat doen uit. en als ze klaar is met het schoonmaken van de tanden poets ook nog even je gezicht af.

De tijd nemend

Goed gevoel. Neemt de tijd. Zorgt dat ik mijn angst kwijt raak

Bijzonder aardig!

Op mijn gemak bij de tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er wordt goed rekening gehouden om me op mijn gemak te stellen

Er wordt voldoende de tijd genomen om mijn angst weg te nemen/ onder controle te houden. Door lichamelijke beperkingen gaat alles in goed overleg. Heel fijn om gehoord en gezien te worden. De persoonlijke benadering is prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige behandeling met persoonlijke aandacht

Goede behandeling vriendelijke mensen

Chassestraat 17 4001 AK Tiel

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.