Goede behandeling super vriendelijk

Vriendelijk en geduldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd een fijne en prettige behandeling

Altijd weer een fijne en prettige behandeling

Prettig

Top en vriendelijk en fijn.

Vriendelijk

Werd snel geholpen En heel vriendelijk Wel moeilijk telefonisch te bereiken

Heel aardige mensen, die nog naar je luisteren met een lach en een traan

Heel aardige mensen, die nog naar je luisteren met een lach en een traan

Geweldige praktijk

Ik heb het zelf ervaren ik werd daar niet lekker en er werd goed voor mij gezorgd. Ze hebben mijn dochter gebeld kon zelf niet meer naar huis rijden. Daarom geweldig bedankt allemaal.

Nvt

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ze geven je een vertrouwd gevoel, altijd een praatje

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt heel goed naar je probleem geluisterd en als het kan opgelost

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Helemaal prima ervaring. Heb alleen nog geen mailbevestiging voor mijn volgende afspraak in Januari

prettig en ontspannen

prettig en ontspannen

Gewoon goed!

en ook nog es gezellig bij Janet :)

Geweldig geholpen door Janet

Ik vindt het echter wel slecht dat er momenteel niemand bij de receptie zit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jammer dat jullie slecht bereikbaar zijn per telefoon . Ga je naar de praktijk zit er niemand aan de balie om een vraag te stellen ,dan kun je staan te wachten tot er een keer iemand uit een kamer kom. Erg onvriendelijk.

Deskundig en vriendelijk

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk , persoonlijk en zorgzaam .

Goed en professioneel.

Goede tips gehad

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige ontvangst na een hele tijd niet bij een tandarts te zijn geweest. Geen oordelen, geen vermaningen. Als ik dit eerder had geweten was de stap om een afspraak te maken niet zo lastig geweest.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Janet is een geweldige mondhygiënist!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aandacht voor de cliënt, vakkundig

Zie boven

Helemaal op mijn gemak

Zeer vriendelijke ontvangst en heel relaxed en vakkundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

snel geholpen, vriendelijk en professioneel

hersteeln van een afgebroken kies ging snel en pijnloos

Chassestraat 17

4001 AK Tiel

Over Tandartspraktijk Tiel

Tandartspraktijk Tiel is gevestigd in een mooi pand in het centrum van Tiel. Er zijn 3 behandelkamers aanwezig. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. U kunt dus altijd bij ons terecht voor een lach die bij u past. Bij ons bent u als patiënt altijd in goede handen. Bij ons staan persoonlijke aandacht en professioneel tandheelkundig advies centraal. We geven uitgebreide voorlichting over de verschillende behandelmogelijkheden. Bovendien stopt onze tandheelkundige zorg niet na uw behandeling, u kunt ook bij ons terecht voor nazorg en advies over uw mondzorg thuis.