Ik houw niet ancetus

Kort & krachtig

Vriendelijk personeel en je wordt snel en goed geholpen.

Grondig en vakkundig

Correct, goede voorlichting tijdens de behandeling.

Profesioneel

Afspraken digitaal is heel fijn ook de herringeringen. Tijdstip klopt altijd dus niet lang wachten. Goede sfeer

Geweldig!

Wij worden altijd netjes en goed behandeld. Hele fijne praktijk waar goed met je meegedacht wordt. En er wordt helder gecommuniceerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Contact met Charlotte is prima en de behandeling ook.

Aan bovenstaande heb ik verder niets toe te voegen en ook na de behandeling geen klachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

hoogst vriendelijke en zeer professionele hulp met goede uitleg

Prettig / vertrouwd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hopelijk wint de deskundigheid het van de behandelruimte.

Deskundigheid is denk ik wel aanwezig (pas 1x geweest), maar de ruimte waar je behandeld wordt vind ik erg rumoerig, niet privé. Hele gesprekken op de gang die je letterlijk kan volgen. Als je zelf wat wil vragen, kan iedereen meeluisteren. Als ouder zit je op een klein poefje zonder leuning er bij. Ook allerlei troep op de vloer. Geen stof ofzo, maar er lag van alles op de grond.

Uitstekend!

Uitstekende kundige tandarts/implantoloog. Meerdere keren naar tevredenheid behandeld

Goede zorg

Wordt correct geholpen, nemen de tijd voor je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zonder pijn en napijn een kies getrokken en een kies gevuld.

communicatie is goed.

Weet wat ze doen

Je wordt vriendelijk geholpen en pakken door met behanding

Wisseling tandarts niet positief

Slechte ervaring net mijn huidige tandarts naar wisseling. Slechte ervaring met laatste gaatje vullen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was jammer dat ze een half uur uitliep. Maar verder goed geholpen. Heel vriendelijk, professioneel en duidelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima behandeling maar moet nog wennen

Ik wil er een 7 van maken maar dat kan niet. Vroeger bij tandarts Baas liep het vlot door, kende de tandarts en de assistenten je bij naam. Nu is het zo groot en massaal, de tandarts (geen idee hoe ze heette) moet ergens anders vandaan komen, je ligt/zit altijd te wachten en dan een snelle blik in je mond en de assistente maakt het af… Het zal misschien voor jullie efficiënter zijn maar voor de klant is het er niet op vooruit gegaan. En of ik jullie zou aanbevelen, nou eigenlijk niet maar je hebt niet veel keus in Emmeloord.

Op tijd, professioneel, plezierig

X

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijke uitleg van de handelingen.

Rustige duidelijke assistente.

Super goed

Professionele medewerkers, vriendelijk en behulpzaam

Professionele behandeling gekregen

zie hierboven, geweldig tevreden over behandeling door Floor

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed ontvangen, netjes en effectief geholpen

Professioneel

Zeer positief.

Prima praktijk

Korte wachttijd, goede en vlotte behandeling

vriendelijke mensen en tandartsen

je wordt vriendelijk behandeld en je wordt gehoord als je iet te vertellen hebt ik werd geholpen door Floor en dat vond ik een prettige ervaring

Over Tandartspraktijk Polder

Tandartspraktijk Polder is een tandheelkundig centrum met 8 behandelkamers met als specialisatie, Implantologie, Orthodontie en algemene tandheelkunde. Tandartspraktijk Polder streeft naar een servicegerichte, moderne praktijkvoering waar kwalitatief hoogwaardige zorg wordt verleend. Onze missie is het behouden, herstellen of bevorderen van de functie, esthetiek en de mondzorg gerelateerde kwaliteit van leven door middel van tandheelkundige behandeling, orthodontische behandeling en/of implantologie.