Beetje fabrieksgevoel

Je ligt met andere mensen met begeleiding in een ruimte Je ligt al op de stoel voordat je de tandarts zelf ziet en wacht dan liggend. Verder zie ik dat de uniformen niet gestreken zijn en dat ik het er wat smoezeliger uit vind zien. Verder vriendelijk personeel

Goede tandarts

Een prettige en gemoedelijke sfeer. Goede uitleg over de behandeling die gedaan wordt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling.Er is duidelijke uitleg over wat er aan de hand is en waarom bepaalde acties worden ondernomen. Staan altijd open voor vragen.

Heel goed.

Heel fijn!

Bij mij werd de beugel geplaatst en ze vertelde steeds wat ze ging doen en dat was erg prettig.

Redelijk

Er werd te veel gespoeld had het gevoel dat ik liters water heb moeten slikken terwijl er ook afgezogen werd

Prima.

Klantvriendelijk. Professioneel.

bekwame en vriendelijke behandeling

Zorgvuldig , Violet heeft mijn gebit ,net als haar collega's eerder, goed behandeld.

Hartstikke goed

Hartstikke goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig, informatief en plezierig in de omgang.

nvt

Alles naar tevredenheid

Goed en fijn geholpen en super tevreden met resultaat. Afspraken en planning misschien iets beter doen..

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer tevreden over de service en de behan deling

ik ben zeer tevreden op de wijze zoals de behandelingen lopen planning klopt binnenkomnst is vrienbdelijk behandelende tandartssen zijn zeer kundig

Prima ervaring.

De behandelingen door zowel de mondhygiëniste als de tandarts waren zeer plezierig en deskundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ervaring tot nu toe

Goede ervaring tot nu toe. Kom voor beugel Invisalign. Nu 3 keer geweest voor plan. Alle afspraken op tijd behandeld. En duidelijke uitleg.

zeer deskundig.

Zeer goede ervaring met deze prajtijk. Deskundig. Fijn personeel.

Fijne praktijk

Fijne praktijk, vriendelijke mensen, ziet er clean uit allemaal

Planning

Het inplannen kan strakker zodat men niet te vroeg komt maar ook niet lang zit te wachten

Supper goed geholpen

Mijn voortanden was afgeproken binnen 24 uur geholpen!

goed advies gekregen.

Ik hoefde niet langs te wachten men was keurig op tijd. Goede adviezen gekregen.

Altijd prima

Wordt overlegt en geadviseerd en er wordt naar je geluisterd.

ok

Vakkundig geholpen

Bij het plaatsten van het implantaat ben ik vriendelijk en vakkundig geholpen. Veel aandacht voor hygiene. Ook de voor- en nazorg is prima.

Deskundig en goed

Oplossingsgericht met goede uitleg. Vriendelijke bejegening

Goed met kinderen

Onze jongste dochter kan nog wel eens dwars wezen maar ging gewoon zelf in de stoel zitten

vriendelijk

je word op tijd geholpen

Houttuinen 5

8301 XP Emmeloord

Over Tandartspraktijk Polder

Tandartspraktijk Polder is een tandheelkundig centrum met 8 behandelkamers met als specialisatie, Implantologie, Orthodontie en algemene tandheelkunde. Tandartspraktijk Polder streeft naar een servicegerichte, moderne praktijkvoering waar kwalitatief hoogwaardige zorg wordt verleend. Onze missie is het behouden, herstellen of bevorderen van de functie, esthetiek en de mondzorg gerelateerde kwaliteit van leven door middel van tandheelkundige behandeling, orthodontische behandeling en/of implantologie.