Super fijne afspraak bij Anastasia gehad. Erg duidelijk in wat ze doet en neemt pijn serieus

Altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk als jaren vertrouwde gezichten en kundige hulp

Fijn dat we altijd door dezelfde tandarts gezien kunnen worden. Dat voelt vertrouwd. Ik kwam als kind al bij Polder en nu heb ik Charlotte Polder, we zijn super tevreden over haar.

Vriendelijke en adequate aanpak

In het verleden goede resultaten met het plaatsen van Implantaten. Prettige bejegening.

Duidelijk en transparant

Fijne ervaring gehad, duidelijk en transparant!

Tevreden

Ben van mijn pijnklachten verlost.

Snel en fijn geholpen

Patricia is kundig en erg aardig! Kortom zeer tevreden over hoe ik geholpen ben

Excellent

Excellent

Goede praktijk

Goede en vriendelijke mensen in de praktijk en rustig ik was erg bang maar heb de rust weer gevonden. Niet meer bang in de praktijk .

Prima,

De communicatie is de afgelopen tijd wat afgenomen. Als voorbeeld heb nog geen offerte gekregen voor een brug wat wel zo opgestuurd worden. Gaf aan waar ik last van had alleen heb het idee dat daar verder niet naar gekeken is. Service; top Vriendelijkheid: top Taal: Engelse tandarts taal is lastig te begrijpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring!! Heel vriendelijk en vrolijk geholpen. Dit help zeker mee op te ontspannen

Helemaal super!

Alles is prima. iedereen is vriendelijk. Cijfer 10 ( zeker nu ook 10% korting!! ) voor het hele team.

Erg kundig en vriendelijk

Rustig en vriendelijke behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Polder heeft bij mij een lang traject begeleid om schade te herstellen, voorkomen (beugels) en implantaten te zetten. Dit was snel, effectief en zo goedkoop als het kon. Altijd blij geweest met het contact en de behandeling :)

Goede zorg

Op de behandelingen zijn niks aan te merken,vind het alleen jammer dat ik elke x andere mensen aan de stoel heb. Heb vaak geen idee wat ze zijn tandarts?…Mondhygiënist?..Tandartsassistent? Groot verschil met aantal jaren geleden…..

Perfecte behandeling

Goed en snel.

Gewoon erg goed.

Vakmanschap verloochent zich niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik snel geholpen kon worden met een kapotte kies

Fijne en deskundige mensen die daar werken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nynke is een goede en fijne tandarts. Stelt je op je gemak en vertelt precies wat ze doet!

Prima behandeling goed advies

Ontvangst en behandeling perfect

Het voelt als thuis

Bij Polder is iedereen vrolijk. Al bij de entree wordt je vriendelijk begroet. Je neemt plaats in de buurt wachtruimte en de een na de andere tandarts (assistente) komt binnen en mensen worden opgeroepen. Geen stress, geen angst, alles heel relaxed. Ook in de praktijk kamers nemen ze de tijd voor een praatje en leggen ze alles uit. Je zou bijna zeggen ik ga met plezier naar de tandarts. Als dat vroeger ook zo was geweest had ik nu met een stuk beter gebit rondgelopen. Maar ja vroeger was tandartspraktijk Polder er nog niet.

Correcte dienstverlening

Alles met zorg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer duidelijk en deskundig.

Doel bezoek was kennelijk niet meteen duidelijk maar daarna een zeer deskundige begeleiding.

Vriendelijkheid

Ik werd prettig ontvangen, waardoor ik niet meer zenuwachtig was. Werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren. En dat alles pijnloos. Geweldig!!

Over Tandartspraktijk Polder

Tandartspraktijk Polder is een tandheelkundig centrum met 8 behandelkamers met als specialisatie, Implantologie, Orthodontie en algemene tandheelkunde. Tandartspraktijk Polder streeft naar een servicegerichte, moderne praktijkvoering waar kwalitatief hoogwaardige zorg wordt verleend. Onze missie is het behouden, herstellen of bevorderen van de functie, esthetiek en de mondzorg gerelateerde kwaliteit van leven door middel van tandheelkundige behandeling, orthodontische behandeling en/of implantologie.