Goede uitleg gekregen.

Goede uitleg mbt mondzorg

Lang wachten

Elke keer weer moeten we een kwartier/ 20 min wachten. Met 4 kinderen is dat best een uitdaging en ook voor de plannen die er na komen. Als het een keer gebeurd zal je mij niet horen. De tandarts zelf was heel kundig en vriendelijk en heeft goed geholpen en haar werk gedaan. Daarnaast vind ik het erg vervelend dat we steeds een andere tandarts hebben.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne uitleg en informatie verkregen

Ik kreeg een goede uitleg m.b.t. het waarschijnlijk tanden knarsen wat ik helaas doe. Ik was mij hier totaal niet bewust van, maar de testjes en zichtbare 'schade' wees daar wel op. Het enige is dat ik een begroting zou ontvangen via de mail over een splint, die heb ik helaas tot op heden niet gekregen!

top

Zeer vakkundig en ontspannen behandeld

Gerustgesteld

Ik ben zeer tevreden met vakkundig advies voor de toekomst.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes op tijd. Duidelijke uitleg en behandeling

Top gewoon!!!

Tandarts vertelde veel en goede/nuttige info, was gezellig, vriendelijk, loodste mij door een zeer goede behandeling van 1,5 uur. Naservice ook top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je krijgt wat je verwacht

Goed en vakkundig geholpen

Top geholpen

Snel en goed geholpen aan kiespijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd stap ik met een goed gevoel de praktijk weer uit.

Altijd vriendelijk, goede uitleg, als je vragen hebt worden ze netjes beantwoord. De behandeling is correct en als het nodig is worden er suggesties gedaan voor een nog betere verzorging van je gebit.

Zie onder

Behandeling was prima, communicatie ging moeizaam door de taal

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer persoonlijke benadering,een goede begeleiding,en uitleg van de behandeling

Zeer goed geholpen.

Heb geen bijzonderheden te melden. Het was ook geen behandeling alleen een controle.

Goede en fijne service!

Ik ben tevreden. Een uitstekende uitleg gehad over het schoonhouden van mijn gebit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijke ontvangst in ontspannen omgeving

Een los zittende bovenprothese, welke mij irriteerde, werd duidelijk op een vriendelijke toon uitgelegd, dat ik hier zelf de oorzaak van was. Ook werd positief naar mijn beleving geluisterd, zonder negatieve reactie uwerzijds

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring was prima. Ze hebben mij prima geholpen

het is goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super fijne afspraak bij Anastasia gehad. Erg duidelijk in wat ze doet en neemt pijn serieus

Altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk als jaren vertrouwde gezichten en kundige hulp

Fijn dat we altijd door dezelfde tandarts gezien kunnen worden. Dat voelt vertrouwd. Ik kwam als kind al bij Polder en nu heb ik Charlotte Polder, we zijn super tevreden over haar.

Vriendelijke en adequate aanpak

In het verleden goede resultaten met het plaatsen van Implantaten. Prettige bejegening.

Duidelijk en transparant

Fijne ervaring gehad, duidelijk en transparant!

Tevreden

Ben van mijn pijnklachten verlost.

Houttuinen 5 8301 XP Emmeloord

Over Tandartspraktijk Polder

Tandartspraktijk Polder is een tandheelkundig centrum met 8 behandelkamers met als specialisatie, Implantologie, Orthodontie en algemene tandheelkunde. Tandartspraktijk Polder streeft naar een servicegerichte, moderne praktijkvoering waar kwalitatief hoogwaardige zorg wordt verleend. Onze missie is het behouden, herstellen of bevorderen van de functie, esthetiek en de mondzorg gerelateerde kwaliteit van leven door middel van tandheelkundige behandeling, orthodontische behandeling en/of implantologie.