Zeer kundige en oplettende tandarts met humor

Zeer kundige en oplettende tandarts met humor!

Dag is perfect na bezoek aan Tandartspraktijk Giekerkstraat

Vandaag (22-04-2024) ben ik voor wortelkanaalbehandeling 2 naar de tandarts geweest, na grondig onderzoek van mijn tand heeft de tandarts besloten niet verder te gaan omdat de tand te ver is ingezakt. Het abces is bijna verdwenen en hij heeft de tand geregistreerd zodat hij deze later mogelijk kan verwijderen, maar dat kan jaren duren. Tandarts Organ Bedirganov zou het jammer vinden dat de prijs anders onnodig te hoog zou zijn, ruim 600 euro. Waar vind je een tandarts die niet alleen aan het geld denkt? Alle lof voor tandarts Organ Bedirganov, vijf sterren. Today (22-04-2024) I went to the dentist for root canal treatment 2, after thorough examination of my tooth, the dentist decided not to proceed further because the tooth has sunk too far down. The abscess is almost gone and he has put the tooth on file for possible to remove it later, but that could take years. Dentist Organ Bedirganov would find it a shame that otherwise the price would be unnecessarily too high, more than 600 euros. Where can you find a dentist who doesn't just think about the money? All praise for dentist Organ Bedirganov, five stars.

Snel geholpen

Tof dat ze de controle in een keer mee konden doen, zodat ik niet binnen een paar dagen terug moest komen

Fijn geholpen

Fijn geholpen

Zeer professioneel.

Zeer bekwaam en zorgzaam personeel. Uitstekend geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geregeld, mooi op tijd en prettig contact met tandarts

Afspraken én vervolgafspraken direct na controle gemaakt zodat het hele traject meteen staat ingepland. Herinneringen worden een week voor de behandeling gestuurd. De behandeling is vervolgens op tijd en met inachtneming van specifieke wensen correct uitgevoerd.

the best

altijd prettig gezelig en goeiesfeer van alle colegas ik zit al jaren op dit praktijk jammer is te ver van mijn huidige woon adress zou willen dat ze ook deze praktijk bij ons in de dorp kunnen hebben

Snel en deskundig

Je kunt snel terecht en wordt deskundig geholpen en doen alles in overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gezellig geen straf om naar de tandarts te gaan

Prima voelde me op mijn gemak

Ze zijn gewoon goed

Controle gehad, liep wat uit. Uitgebreid verontschuldigingen gehad. Behandeling zoals altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Is prima: Mijn behandelaar gaat zeer relaxt en rustig tewerk. Kan zelf moeilijk achterover liggen, maar hier wordt met respect mee om gegaan. Een woord Top.

Geen

Geen

Vriendelijk geholpen

Op tijd naar binnen geroepen en vriendelijk geholpen

Heel goed behandeld

Controle zelf was goed

Jammer om steeds weer een andere tandarts te hebben

Steeds slechter

30 minuten wachten en 5 minuten binnen. Schandalig !!!! Heb je een tijdje goede tandarts en deze gaat alweer weg. Heel slecht Ik ga denk ik een nieuw praktijk zoeken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima behandeling met oog voor de patient

Gezellig en goede service

Tandarts Tromp is een gezellige dame met humor die haar vak verstaat. Goede service. Probeert zaken meteen op te lossen ipv een nieuwe afspraak te maken.

prima behandeling

moet 10 min wachten maar daarna erg efficient behandeld

Viel alles mee!

Ik voelde me gehoord

Helemaal goed

Als een prettige ervaring

Netjes op tijd

De afspraak begon netjes op tijd. De behandeling was snel. Vooraf wordt steeds alles eerst gezegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg vriendelijke en sociale personeel. Personeel voert het werk op een professionele manier uit. Opmerking: Ik weet niet zeker hoe mijn behandelaar met haar achternaam heet. Gelieve dit op te zoeken in het systeem middels mijn gegevens. Zij verdient echt een schouderklopje.

Goed geholpen, duidelijke uitleg en erg vriendelijk

Goed geholpen, duidelijke uitleg en erg vriendelijk

Altijd vriendelijk

Zeer tevreden.

Over Tandartspraktijk Giekerkstraat

Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden