Behandeling goed voor zover ik het kan beoordelen.

Jammer dat ik ruim 20 min.na de afgesproken tijd aan de beurt was.

Er wordt geluisterd en meegedacht

Er wordt geluisterd en meegedacht

Afhankelijk van behandelend arts

De communicatie met Fahed is lastig. Nederlands is soms ontoereikend. Ook niet volledig. Mis toelichting. Kreeg een gelletje mee zonder uitleg over het waarom en hoe aan te brengen. Na de tweede behandeling kreeg ik een mail ter bevestiging van hetgeen er besproken was mbt de wortelkanaalbehandeling. Van hele verhaal in de mail was niets besproken. Verder hele aardige man. Pm de eerste vraag in het aanmeldscherm vind ik te ver gaan. Waarom moet ik mijn gender iedere keer bevestigen?

Geweldig zoals gewoonlijk!

Top behandeling zowel tandtechnisch als klantvriendelijk!

Prettig.

Uitleg wat de tandarts gaat doen,het kiezen voor verdoving . Het kiezen voor in één keer de behandeling of in 2 keer. Ook de assistente was erg lief. Zo ben je niet bang voor de behandeling. Tandarts was ook heel erg aardig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele vriendelijke bejegening, goede communicatie.

Fijn geholpen, en tevreden naar buiten gestapt.

Snelle behandeling

Ik kon snel terecht met mijn klachten en prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

In deze Tandartspraktijk werken tandartsen die hun vak verstaan.

top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen door een echte professional

Bij binnenkomst kan je jezelf gemakkelijk aanmelden. Ik ben uitstekend geholpen en de behandeling is gegaan zoals verwacht.

Je wordt goed behandeld

Je wordt goed behandeld en zeer beleefd behandeld

Goede snelle service

Er wordt duidelijk uitgelegd wat ze doen. Houden rekening met patiënt. Gaan professioneel te werk. Zijn allen heel aardig. Heel blij met deze nieuwe Tandarts.

Tevreden

Alles ging wel op tijd

Geen tijd voor patiënt

Vanwege een getrokken kies (behandeling van een uur!!!) die heel erg veel pijn bleef doen, moest ik terugkomen om te bekijken. Ik heb me volledig nauwkeurig aan alle tips na de behandeling gehouden en toch enorme pijn en slechte wond genezing / ontsteking (alveolitis). De tandarts werd constant gestoord door andere medewerkers uit andere behandelkamers. Aangezien ik me al wat angstig voelde, zorgde dit ervoor dat ik een nog meer paniekerig gevoel kreeg omdat de tandarts geen tijd / aandacht schonk aan mij als angstige patiënt. Ik kreeg ook weinig uitleg en had graag vooraf willen weten dat er met dat haak tangetje in de holte gegaan zou worden en de wond uitgespoten zou worden. Dan had ik sterkere pijnstilling genomen en was de angst veel minder geweest. Het is dus alleen bij kijken gebleven omdat ik te paniekerig was voor onderzoek en uitspoelen. De tandarts die ik bezocht heb, staat niet in de lijst (Dick, achternaam ben ik vergeten). Geen prettige ervaring en ik denk erover om me te oriënteren op een andere tandartspraktijk. Dit heeft ook met het trekken van de kies zelf te maken (4 dagen eerder). Dit was een behandeling die volgens mij door een kaakchirurg uitgevoerd had moeten worden vanwege de moeilijkheid. En als ik van tevoren had geweten dat de wortels wat scheef in de kaak zaten dan had ik zelf wel om een verwijzing naar de kaakchirurg gevraagd. Tevens werd er eerst gezegd dat je 2 tot 3 dagen last kan hebben. Toen ik 2 dagen later belde met enorm veel pijn, werd er gezegd dat het wel 7 tot 10 dagen kon duren en bij het laatste bezoek werd er gezegd dat het wel 2 tot 3 weken kan duren omdat de behandeling vergelijkbaar is met een behandeling bij de kaakchirurg voor het trekken van een verstandskies. Al met al hebben deze 2 ervaringen behoorlijk veel impact gehad en ga ik mijn gedachten erover laten gaan of ik op zoek ga naar een andere praktijk.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Leuk contact

Prettig en spontaan geholpen

Goede zorgvuldige behandeling

Goede reiniging gebit en goede adviezen gekregen.

Prima geholpen

Prima gedaan

Goed geholpen vriendelijk

Naam niet meer behandeling gedaan tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vertrouwen in de nieuwe tandarts is er gelijk.

Enorm professioneel

De aanwezige artsen doen precies waar de patiënt om vraagt. Erg geruststellend!

Altijd goed geholpen

Ik heb angst voor de tandarts maar ga nu met minder angst omdat Marjolein precies zegt wat ze gaat doen en mij rustig maakt.

Goede behandeling

Vriendelijk en deskundig personeel

Uiterst plezierig

Snel en betrouwbaar

Kan altijd snel terecht en wordt deskundig geholpen.

Heel erg goed

1 ster minder ivm telefonisch bereikbaar, mijn ervaring is, helaas, dat ze slecht tot niet telefonisch bereikbaar zijn. Ik fiets er heen voor een afspraak, en dan is het direct geregeld.

Giekerkstraat 69

5043 MX Tilburg

Over Tandartspraktijk Giekerkstraat

Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden