Geen goede ervaring

Niemand stelde zich netjes voor, de tandarts zegt dat mijn tandglazuur er goed uitziet, vervolgens wordt er tandsteen verwijderd en bloed mijn hele mond omdat er telkens wordt uitgeschoten. Wordt er gezegd dat mijn tandvlees ontstoken is, erg vreemd. Kan allemaal een heel stuk beter en vooral vriendelijker! Zou dus ook niet weten met wie ik een afspraak had.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vriendelijke mensen. Ik word er perfect en met zorg behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts kwam over als: ervaren, rustig, bekwaam, prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en pijnloos geholpen en op de afgesproken tijd

Zie boven staande

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben goed en vriendelijk geholpen

Nooit fijn maar zeker tevreden

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na een goed gesprek, behandeling prima verlopen.

Bij de vorige controle consult, verliep de communatie niet zo goed, dit besproken met de tandarts. De behandeling van de wortelkanaalbehandeling is prima verlopen. Andere jaren altijd naar tevredenheid geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en goed geholpen

Op tijd en goed geholpen. Goed advies en snel een vervolgafspraak kunnen maken

Super vriendelijke benadering

Mijn mondhygieniste heeft mij super vriendelijk en professioneel behandeld. Erg tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben tevreden over het bezoek van de tandartsenpraktijk.

Ik ben samen met mijn vrouw bij de mondhygiëniste geweest en daarna een controle van de tandarts. Wij zijn zeer tevreden over de behandelingen.

Positief

Na een aantal jaar niet naar de tandarts geweest uiteindelijk hier teruggekomen omdat er nieuwe tandartsen zijn en mondhygiënist en sindsdien redelijk van mijn angst af en word altijd goed geholpen

prettig

Ik wil opmerken dat ik met de vorige tandarts een plan van aanpak had met hoge kosten en pijnlijke wortelkanaalbehandeling(en). Voor een kies die rot was en ook eigenlijk niet te redden viel. Na een second opinion met een andere tandarts gaf mij die wel als optie trekken en verder geen kroon o.i.d. Behandeling uitgesteld en met veel pijn en spanning gewacht tot afgelopen maandag. Nu had ik direct de optie om te trekken en verder niets. Behandeling van 10 min binnen de reguliere kosten van mijn verzekering. Dus erg tevreden (en enorm opgelucht) maar wilde deze aanloop wel benoemen omdat het mij veel zorgen en angst heeft gegeven . Wat blijkt nu dus ten onrechte. Over de naam van de tandarts ben ik overigens niet zeker.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bij de zelfde tandarts, ervaar ik als goed. Rustig, beheerst, en vakkundig. Ps, ben effe de naam van de jonge dame kwijt. Sorry.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, niets op aan te merken.

Professionele en vriendelijke mensen. Alle ruimtes waren erg schoon en de apparatuur was modern.

Prettig en aardig

Goed prettig geholpen

Goed gegaan

Een andere tandarts dan mevrouw Tromp maar hij had mij prima geholpen. Een aardige man

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed personeel en vakkundig!

De lokatie is niet geweldig..mis de praktijk aan de Hoflaan! Ruimte te donker en niet sfeervol..

Goede tandartsen praktijk

Vriendelijk personeel ,de afspraak keurig op tijd zoals gepland

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede praktijk! Goede tandartsen!

Verstand van zaken, goede service. Klantvriendelijkheid is hoog

Fijne tandarts

Oke

Goed geholpen

Begripvolle tandarts

Vlotte hulp

Super vriendelijk personeel

Persoonlijk, betrokken en professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima bezoek, moest alleen wat langer wachter ivm uitloop

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na het afbreken van mijn kies is er gekeken om zo snel mogelijk een afspraak in te plannen en kon de volgende dag al terecht TOP !!

Geen wachttijd

Twee afspraken achter elkaar: half uurtje mondhygiënist en meteen door naar de controle van de tandarts.

Over Tandartspraktijk Giekerkstraat

Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden