Snel en deskundig

Je kunt snel terecht en wordt deskundig geholpen en doen alles in overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gezellig geen straf om naar de tandarts te gaan

Prima voelde me op mijn gemak

Ze zijn gewoon goed

Controle gehad, liep wat uit. Uitgebreid verontschuldigingen gehad. Behandeling zoals altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Is prima: Mijn behandelaar gaat zeer relaxt en rustig tewerk. Kan zelf moeilijk achterover liggen, maar hier wordt met respect mee om gegaan. Een woord Top.

Geen

Geen

Vriendelijk geholpen

Op tijd naar binnen geroepen en vriendelijk geholpen

Heel goed behandeld

Controle zelf was goed

Jammer om steeds weer een andere tandarts te hebben

Steeds slechter

30 minuten wachten en 5 minuten binnen. Schandalig !!!! Heb je een tijdje goede tandarts en deze gaat alweer weg. Heel slecht Ik ga denk ik een nieuw praktijk zoeken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima behandeling met oog voor de patient

Gezellig en goede service

Tandarts Tromp is een gezellige dame met humor die haar vak verstaat. Goede service. Probeert zaken meteen op te lossen ipv een nieuwe afspraak te maken.

prima behandeling

moet 10 min wachten maar daarna erg efficient behandeld

Viel alles mee!

Ik voelde me gehoord

Helemaal goed

Als een prettige ervaring

Netjes op tijd

De afspraak begon netjes op tijd. De behandeling was snel. Vooraf wordt steeds alles eerst gezegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg vriendelijke en sociale personeel. Personeel voert het werk op een professionele manier uit. Opmerking: Ik weet niet zeker hoe mijn behandelaar met haar achternaam heet. Gelieve dit op te zoeken in het systeem middels mijn gegevens. Zij verdient echt een schouderklopje.

Goed geholpen, duidelijke uitleg en erg vriendelijk

Goed geholpen, duidelijke uitleg en erg vriendelijk

Altijd vriendelijk

Zeer tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks dat ik nog steeds bang ben geen gaatjes .Fijne Tandarts jammer dat hij weg gaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts is zeer vriendelijk en neemt ook mijn angst gedeeltelijk weg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Slechte ervaring in afspraken na komen

Ik had een dubbele afspraak bij de mondhygiënist en controle bij de tandarts. De tandarts was er niet, omdat hij volgens hem geen afspraken meer had staan. Dit heeft mijn man ook al een keer gehad, maar dan bij de mondhygiënist. Ik vind dit echt niet kunnen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6

Tevreden

Tevreden ik.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb het heel positief ervaren

Onthou geen namen

Tandarts was laat

Als altijd tandarts laat was. Plus er waren mieren en bladeren bij de achterdeur (van binnen natuurlijk), niet echt schoon.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4

Uitstekend...

De tandarts herkent mij nog van een eerdere behandeling. Ik ervaar de behandeling als kundig en vertrouwd. Vind het daarom ook jammer dat dr. Bedriganov de praktijk gaat verlaten.

Over Tandartspraktijk Giekerkstraat

Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.