Voldoende

Goed geholpen maar zakelijk. Het was ook een warme dag en bijna etenstijd.

Nvt

Het was niet mijn eigen tandarts die kon helpen ivm vakantie dat was jammer. De andere tandarts heeft me goed geholpen ,maar vond ze erg zakelijk .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben heel fijn geholpen door de mondhygiënist

Voel me thuis

Vriendelijke en aardige werknemers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service met een lach

Naar de tandarts gaan is nooit echt een uitstapje. Maar ik vond het toch zeker niet erg om eens langs te gaan.

Snel,vriendelijk en professioneel

Weinig betrokkenheid bij patient

Zie hiervoor de diverse mailberichten van deze patiënt die asociaal als het is niet beantwoord worden en dan durft de tandarts te beweren dat de zorg voor de patiënt VOOROP staat. Het gaat juist over die zorg die vanwege niet aanwezige financiën bij de patiënt NIET uitgevoerd kan worden. Er is door NIET te reageren totaal geen BETROKKENHEID bij de patiënt en men laat de patiënt verder aan zijn lot over en pijn lijden. Bij mij gaat het om een wortelkanaalbehandeling waar de financiën voor ontbreken. Men laat je dus gewoon pijn lijden omdat de financiën voor deze behandeling ontbreken. Dan kom je op halfjaarlijkse controle en wordt er amper naar de betreffende tand die wortelkanaalbehandeling behoeft gekeken en verder niets over gezegd.

nette praktijk

Steeds wisselende tandartsen de 5e in n jaar of 8

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zoet met een zuur randje.

Tand afgebroken van prothese, kon gelijmd worden, Is niet goed gedaan waardoor extra ingrepen en materiaalkosten. Blijkbaar was eerste plaatsing reeds foutief gemaakt waardoor tand niet houdbaar was. Rekening was dus hooger dan verwacht zonder uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt altijd zeer correct geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helaas werd mijn afspraak van 8.00 uur verzet naar een tijd wat voor mij niet handig was. Na een telefoontje een andere tijd afgesproken, maar een afspraak om 8.00 uur was niet mogelijk. Dat is jammer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn eerste bezoek gaf me vertrouwen in de behandeling

Ben overgestapt van een andere tandarts naar deze. Ben om verschillende redenen daar vertrokken. Men nam weinig tijd voor uitleg en overleg. Bij de nieuwe tandarts was dat een stuk beter. Er werd op een rustige en uitvoerige manier verteld wat de mogelijkheden en vervolg stappen zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet in staat om uiteindelijke ervaring te delen

Ik kan geen ervaring delen omdat ik met kiespijn zit zonder verklaring anders dan "shock door eerdere behandeling, dit kan zo'n drie maanden duren", letterlijk gequote. En de tandarts zelf wist ook niet wat het anders zou kunnen zijn. Deze kiespijn moet ik uitzitten omdat hij vanzelf weg zou gaan, en als dat niet het geval is moet ik terug komen. Men was zoals altijd erg vriendelijk, maar neem het me alsjeblieft niet kwalijk dat ik nog niet kan laten weten wat ik er nou echt van vindt, dat duurt, als het goed is, een paar maanden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling door de tandarts was uitstekend, het contact met de receptioniste was slecht niet pa

Mijn ervarin met de tandarts Lindhout is uitstekend. Mijn contact met de receptioniste vooraf was slecht. Geen empathie en niet patiënt vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke nieuwe jonge vrouwelijke tandarts en ass.

Idem boven

Professioneel geholpen

Professioneel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd, vriendelijk deskundig en gezellig

Op tijd, vriendelijk, deskundig en gezellig.

Heel goed .

Netjes en professioneel geholpen .

Was weer goed

Goede behandeling en ze zijn allemaal even duidelijk en aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze nemen de tijd voor je. Iedereen is ook erg vriendelijk

Duidelijk vriendelijk en snel

Met persoonlijke aandacht snel geholpen. Zowel tandarts als alle assistenten zeer vriendelijk. Fijn om weer goed geholpen te worden.

Zoals gewoonlijk, prima

Intake bij binnenkomst is een goede zaak. Balie medewerker is correct en efficiënt. Behandeling door tandarts (Marjolein) is deskundig. Kortom Prima zoals ik al melde.

Hygiëne is goed

Rustig,goede organisatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kom er al jaren voor ze in de giekerkstr zaten

Giekerkstraat 69

5043 MX Tilburg

Over Tandartspraktijk Giekerkstraat

Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden