supergoed

Marjolein is goede hele lieve tandarts heel rustig ik ben heel bang maar ze helpt me er altijd door heen Top

Zeer deskundige medewerkers top

supergoed

supergoed ik ben eerst bij de mondhygiëniste geweest, de behandeling ging prima, geen pijn en alles was goed schoon, daarna de tandaarts assistente en de tandarts hebben mijn kleinkind (5) even op haar verzoek op de stoel laten liggen, zij was erg blij. Superaardig en professionele dames.

Met respect behandeld.

Ondanks mijn zenuwen wordt er goed mee omgegaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantgericht, zorgzaam, duidelijk en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat een rustige tandarts ! Ik heb de laatste jaren zoveel angst gehad,ik hoop zo dat mijn angst weg gaat!maar ik heb alle vertrouwen

Weer goed.

Mond mondhygiëniste. Jammer dat ook zij weer gaat vertrekken.

Heel goed geholpen!

Ik ben heel goed geholpen in deze praktijk.

Prima ervaring

Ik kwam voor controle en de tandarts/assistente was erg aardig. Alleen moest ik ruim 15 minuten wachten tot ik aan de beurt was terwijl ik om 9 uur 's ochtends al een afspraak had.

lief

Altijd een beetje spannend een tandarts bezoek. De assistente verwijderde het tandsteen, ze deed het goed en op een lieve manier. Heel fijn. en natuurlijk is dr. Bedirganov als altijd aardig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke mensen. Alleen de afspraaktijd loopt te ver uit.

Altijd goed

Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.

Oke

Vriendelijke, kundige tandarts

Met klachten naar de tandarts, een vervangster hielp me. Deze aardige, kundige tandarts legde me, wijzend op de gemaakte röntgenfoto, duidelijk uit wat er aan de hand was en gaf me tips hoe hiermee om te gaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer kundige en oplettende tandarts met humor

Zeer kundige en oplettende tandarts met humor!

Dag is perfect na bezoek aan Tandartspraktijk Giekerkstraat

Vandaag (22-04-2024) ben ik voor wortelkanaalbehandeling 2 naar de tandarts geweest, na grondig onderzoek van mijn tand heeft de tandarts besloten niet verder te gaan omdat de tand te ver is ingezakt. Het abces is bijna verdwenen en hij heeft de tand geregistreerd zodat hij deze later mogelijk kan verwijderen, maar dat kan jaren duren. Tandarts Organ Bedirganov zou het jammer vinden dat de prijs anders onnodig te hoog zou zijn, ruim 600 euro. Waar vind je een tandarts die niet alleen aan het geld denkt? Alle lof voor tandarts Organ Bedirganov, vijf sterren. Today (22-04-2024) I went to the dentist for root canal treatment 2, after thorough examination of my tooth, the dentist decided not to proceed further because the tooth has sunk too far down. The abscess is almost gone and he has put the tooth on file for possible to remove it later, but that could take years. Dentist Organ Bedirganov would find it a shame that otherwise the price would be unnecessarily too high, more than 600 euros. Where can you find a dentist who doesn't just think about the money? All praise for dentist Organ Bedirganov, five stars.

Snel geholpen

Tof dat ze de controle in een keer mee konden doen, zodat ik niet binnen een paar dagen terug moest komen

Fijn geholpen

Fijn geholpen

Zeer professioneel.

Zeer bekwaam en zorgzaam personeel. Uitstekend geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geregeld, mooi op tijd en prettig contact met tandarts

Afspraken én vervolgafspraken direct na controle gemaakt zodat het hele traject meteen staat ingepland. Herinneringen worden een week voor de behandeling gestuurd. De behandeling is vervolgens op tijd en met inachtneming van specifieke wensen correct uitgevoerd.

the best

altijd prettig gezelig en goeiesfeer van alle colegas ik zit al jaren op dit praktijk jammer is te ver van mijn huidige woon adress zou willen dat ze ook deze praktijk bij ons in de dorp kunnen hebben

Snel en deskundig

Je kunt snel terecht en wordt deskundig geholpen en doen alles in overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gezellig geen straf om naar de tandarts te gaan

Prima voelde me op mijn gemak

Giekerkstraat 69 5043 MX Tilburg

Over Tandartspraktijk Giekerkstraat

Bij Tandartspraktijk Giekerkstraat komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in de Giekerkstraat vlakbij het winkelcentrum de Heyhoef. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandel kamers en er is voldoende gratis parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Tandartspraktijk Giekerkstraat ook terecht voor parodontologie en implantologie. Patiënten uit de omgeving kunnen op doorverwijzing van hun tandarts hier terecht voor parodontologie en implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden