Prettige samenwerking

Heldere afspraken en terugkoppelingen. Goed werkbaar evenementenbeleid opgeleverd.

• Geholpen door: mr. Jet de Graaf

Professioneel en duidelijke communicatie

Het contact met CL verliep altijd soepel en men was goed bereikbaar. Ze denken actief mee waardoor het proces vlot verlopen is.

• Geholpen door: mr. Jitske Kranendonk

Professionele organisatie en prettig contact

Het contact met Catchlegal was heel prettig. Ze konden snel schakelen en waren in staat om in relatief korte tijd een gedegen rapport op te stellen. Een aanrader!

• Geholpen door: mr. Taciane Besselink

Persoonlijk en kundig

Catch Legal heeft ons bijgestaan tijdens de verbouwing van onze woning. Bij het plaatsen van een uitbouw van je woning moet je goed letten op de relevante juridische regelgeving. Niet alleen op eventuele benodigde vergunningen, maar bijv. ook de meldingsplicht voor het plaatsen van een bouwcontainer. Grote en kleine zaken die zorgvuldig uitzoekwerk vereisen en waar je zelf tijdens een verbouwing niet altijd tijd voor hebt. Heel fijn dat een van de juristen onze vaste contactpersoon kon zijn tijdens de gehele verbouwing voor al het juridische denkwerk. Het contact verliep ook soepel; persoonlijk en altijd bereikbaar.

• Geholpen door: mr. Lukas Steevensz

Prettige en persoonlijke begeleiding.

Onze ervaring met Catchlegal is dat we niet in een bureaucratische omgeving terecht komen en de medewerkers snel en vlot kunnen bereiken. Goede feedback en een prima begeleiding door het proces dat we moesten voeren.

toegeweid.

Er wordt zeer snel en efficient gewerkt met in ons geval een goed resultaat.

Goed en duidelijk advies en ondersteuning

Test Test testprocedure wijziging door de gemeente voor de bouwaanvraag contact gezocht met Catch Legal om mee te kijken of dit toegestaan is. Catch Legal heeft mij goed geholpen door mijn plannen te bekijken en te toetsen aan de wet- en regelgeving. Dit heeft er toe geresulteerd dat ik mijn bouwvergunning heb gekregen en mijn droomhuis kan realiseren!

Goed en duidelijk advies en ondersteuning

Voor de bouw van mijn nieuwe woning heb ik na een procedure wijziging door de gemeente voor de bouwaanvraag contact gezocht met Catch Legal om mee te kijken of dit toegestaan is. Catch Legal heeft mij goed geholpen door mijn plannen te bekijken en te toetsen aan de wet- en regelgeving. Dit heeft er toe geresulteerd dat ik mijn bouwvergunning heb gekregen en mijn droomhuis kan realiseren!!

Goed en duidelijk advies en ondersteuning

“Voor de bouw van mijn nieuwe woning heb ik na een procedure wijziging door de gemeente voor de bouwaanvraag contact gezocht met Catch Legal om mee te kijken of dit toegestaan is. Catch Legal heeft mij goed geholpen door mijn plannen te bekijken en te toetsen aan de wet- en regelgeving. Dit heeft er toe geresulteerd dat ik mijn bouwvergunning heb gekregen en mijn droomhuis kan realiseren!

Ik ben zeer tevreden over Catch Legal

Vanaf het begin af aan heb ik het contact met CL zeer positief ervaren. Men denkt actief mee, is altijd correct in de communicatie, zijn goed bereikbaar en komen afspraken na. Het contact was voornamelijk met Tanne van Wissen en Merel Brinkman. Met beiden was de samenwerking erg prettig.

Postjesweg 342

1061 AX Amsterdam

Over Catch Legal

Wij zijn de specialist in het omgevingsrecht. Ons team van juristen heeft jarenlange ervaring in het bestuursrecht met specialisatie in het omgevingsrecht. Adviseren, begeleiden en procederen is wat we doen. Bij Catch Legal vinden wij het belangrijk om u hierin op een begrijpelijke en transparante wijze te helpen. Wij spreken heldere taal en werken met duidelijke afspraken. Wij zijn niet alleen een team met collega’s, maar ook met u.

Over Legalscore.nl