Vriendelijk en de tijd wordt genomen.

Het voelt alsof er voldoende tijd wordt genomen, aandacht voor de mens achter de patiënt en erg vriendelijk.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zowel de tandarts als ook de mondhygiëniste prima zorg en samenwerking.

Zie bovenstaande

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Prettig

Mr Muller nam de tijd. Maakte grapjes met de kinderen, er was een ongedwongen sfeer

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Vlot en goed gehoplen.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

veel tijd genomen voor mijn behandeling

Fijne, kundige mondhygiëniste

Duidelijke uitleg, neemt voldoende tijd en werkt heel kundig en precies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima, professionele en vriendelijke behandeling

Keurig op tijd, alles ziet er schoon en verzorgd uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd ondanks dat het ‘de tandarts’ is een goede ervaring!

Goeie praktijk, behandelingen correct. Niet onbelangrijk fijne mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Martin Grobler een TopperZeer deskundige tandarts en Implantoloog & echte aanwinst voor de praktijk

Hoe ingewikkeld de behandeling ook was, ik heb het helemaal niet gevoeld. Geweldig goed! Tandheelkundige zorg is geen nachtmerrie meer voor mij. Na een heel wat probleem gebit heb ik nu dankzij de nieuwe technologie van ‘Digital Smile Design’ door Martin Grobler, een prachtige mooie smile. Dankjewel Martin, je bent een Toppert.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was verbaasd over de pijnloze behandeling. Vroeger deden de prikjes voor de verdoving pijn nu voelde ik niks. Ook meteen na de behandeling voelde ik niks. Geen doof gevoel of wat dan ook. Tijdens de behandeling werd er op mij gelet, werd er even gestopt om tijd te geven. Werd er uitgelegd wat er gedaan werd. Was er ruimte voor een sociaal praatje.

Fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

een plek waar ik liever niet kom

NVT

Prima praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima controle en stukje van tand in 1 afspraak geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig top geholpen zoals altijd

Heel goed

Heel goed, niets aan toe te voegen

Prettig en goed

Duidelijk en daadkrachtig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijkheid, behulpzaam en na behandeling, tevredenheid.

Tandarts wil bij nood ook wel even assisteren als mondhygiënist!, Mondhygiëniste zeer behulpzaam, vriendelijk en doet haar werk goed. Zal niet teveel plussen, anders krijgt ze het nog drukker.

Vriendelijk en prima

Deskundig

Snelle en pijnloze behandeling

Geen wachttijd, kon eigenlijk direct doorlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

weinig initiatief vanuit de praktijk

Na een mislukte behandeling een zelfde nieuwe behandeling moeten 'nemen'. Veel tijd ingestoken, begrip voor hulpverlening echter geen compensatie. Aangegeven dat er 'onderdeel' ontbreekt en controle behandeling niet is uitgevoerd, hier kwam vanuit de praktijk geen actie op. Zelf initiatief nemen is een aanrader.

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een vlotte en vriendelijke behandeling

Zeer kundig en geen onnodige kosten

Bedrijfsgegevens

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

0515 238 980

[email protected]

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.