prettige sfeer en hoge deskundigheid.

vriendelijke receptie en medewerkers in een prettige werkomgeving. Behandelaar D. vd Schaaf is erg vriendelijk en nauwkeurig in zijn werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik had last van een puntje aan m’n kies. Ik kon dezelfde dag nog terecht en binnen 5 minuten was het probleem verholpen.

Zeer professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg en leuk met de kinderen

Deskundig en accuraat

betrouwbare professionals

Hebben mijn (ernstig) geschonden vertrouwen snel hersteld!

Heel vriendelijk!

Prettig!

Deskundig en Duidelijk

Deskundige behandeling en duidelijk uitleg

Ben pas 1 keer geweest,indruk was goed

Ben pas 1 keer geweest,indruk was goed Behandeling moet nog starten

Dikke prima

Voor het eerst een praktijk waarbij er weinig tot geen pijn is bij de behandelingen. Angst zit er helaas nog steeds, maar ook daar gaan ze heel goed mee om. Daardoor steeds minder eng om naar de tandarts te gaan, wat resulteert in minder klachten

Duidelijke uitleg en voorzichtig

Kon snel terecht met klachten na een nieuw geplaatste vulling. Duidelijke uitleg en voorzichtig te werk gegaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kies behoorlijk stuk afgebroken en kon snel terecht.

Ik ben goed geholpen waarschijnlijk door de heer Grobler. In verband met de afwezigheid van P. Klasen. Kies weer gerepareerd en advies gekregen hoe nu verder en wat zijn de mogelijkheden als het weer gebeurd met de zelfde kies.

Martin is een toptandarts

Fijne praktijk waar ik graag 100 km voor rijd om naartoe te gaan. Martin is een kundige tandarts die mijn gebit weer mooi heeft gemaakt.

altijd goed

gewoon netjes en fatsoenlijk behandeld en de verschillende opties benoemd, ook al zijn die niet leuk om te horen

Helemaal top

Ik voelde me goed en vertrouwd bij deze tandarts en zijn assistent helemaal fijn. Ze luisterde gewoon goed ook naar mij wensen. Ik zou ook graag bij deze tandarts in het systeem willen. Groetjes mario

Vriendelijke tandarts

Eerlijk mening gekregen en advies

niet lang wachten

ben al jaren bij de witte heren van kleins af aan

Aardige mensen. Nooit lang wachten. Ze leggen alles goed uit

Weer goed geholpen.

Weer goed en snel geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had een afspraak met een tandarts. Hij wilde dat ik mijn tanden zou controleren, maar mijn tanden hadden geen enkel probleem, maar na de controle verpestte hij mijn tanden en ik wil een klacht indienen bij de centrumdirecteur.

Goed.

Prima behandeling en goede toelichting.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling, de zorg en aandacht voor mijn gebit als zodanig. Vraagje ...tijdens een gesprekje werden klanten van de behandelaar patiënten genoemd, is dat gangbaar bij een tandartspraktijk?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vlot en goed geholpen

Kundig, rustig en nooit gehaast, vriendelijk en luistert goed naar eventuele vragen om daarna duidelijk uitleg te geven.

Plezierig

Voelde mij op m’n gemak bij tandarts R. Muller.

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.