Kon snel terecht vakkundig geholpen en aardige en gezellige mensen

Was voor ons de eerste keer in deze praktijk. Ontzettend aardige tandarts, lieve assistente en kreeg een prima controle en goed advies. Helaas een week later brak er een kroon af. Ik kon na een dag al komen en de kroon zit er weer in. Ben zeer tevreden

Alles klopt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super lieve geduldige tandarts, mr Muller

Mr Muller is erg geduldig met de kinderen, legt ze uit wat er gaat gebeuren en waarom hij iets doet. Erg fijne, beleefde man

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk en duidelijk.

Alle gegevens waren goed verwerkt. Duidelijke uitleg van de heer Muller tijdens de kennismaking en controle van het gebit.

Netjes behandeld

Controle

Eerste bezoek positief ervaren

Vakkundig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De eerste kennismaking is prima verlopen

Zeer tevreden!

Ontzettend fijne ervaring gehad met de kaakchirurg en zijn assistente. Voelde mij direct op mijn gemak. Er werd ruim de tijd genomen om mij de procedure uit te leggen, en tijdens de behandeling werd mij steeds gevraagd of het nog wel ging en werd ik er zo nu en dan aan herinnerd om rustig door te ademen, wat ik als heel prettig heb ervaren!

Mooi op tijd en kundig.

Goeg

controle werd uitgebreid gedaan. Had er een goed gevoel bij.

Gewoon goed!

Positief, direct en snel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd duidelijk gecommuniceerd wat er zou worden ge

Goed, vond het alleen jammer dat ik niet op de hoogte was van het feit dat er een andere mondhygiënist zoe zijn i.v.m. ziekte van degene die mij normaal helpt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ben meteen doorverwezen naar MCL, bedankt voor de snelle aktie

Prima praktijk

Bij ene mevrouw Esther een schoonmaakbeurt voor mijn gebit gehad. Snel en vakkundig geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig en een goede uitleg en aardig in omgang.

Ik ben vriendelijk geholpen op een kundige wijze.

Ik ben tevreden

De behandeling was goed

Goede zorg.

De gebitsreiniging verliep prima. De vervanging van de mondhygiënist door de tandarts was adequaat. Goede, patiëntgerichte aandacht.

Zeer tevredem.

Ik was bij mondhygiëniste Evelien. Zij vertelde wat ze deed, gaf uitleg over de instrumenten en liet zien welk effect haar behandeling heeft Nog nooit mee gemaakt, maar zeer tevreden over.

nvt

Deskundig

Goed en deskundig

Altijd al heel goed

Goede ontvangst bij de receptie en bij de behandelaars.

Andere medewerker

Het was ten eerste smoordruk door bolletongersdei. Dat had wel vermeld mogen worden. Er zat niemand bij de balie waar al meerdere mensen wachtten. Ik ben zelf op zoek gegaan en de medewerkster gevonden. Mw ging eigenlijk direct aan het werk zonder voor te stellen. Ik zag wel dat zij niet Yvonne was en benoemde dit. Daarna kwam pas het voorstellen. Beetje vreemd gezien ik het behoorlijk intiem vind als iemand in je mond zit. Ook vertelde ze ze niet wat ze ging doen, ook dit bespreekbaar gemaakt. Daarna verliep het soepeltjes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandelingen verlopen goed en pijnloos. Wordt mee gedacht over gebit.

Goede constatering

Ja, ik verzorg mijn implantaten goed, poets 3 x en borstel goed tussen steg, fijn dat dit ook nadrukkelijk wordt bevestigd door de tandarts.

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.