Goede behandeling gehad.

Geeft uitstekende uitleg gehad. Vriendelijk en rustig.

Vriendelijk

Ik doe het altijd in combinatie tandarts en mondhygiënist maar de laatste was afwezig

Kundig.

Kundig, en zeer vriendelijk. Goede uitleg

Snel en vakkundig

Goed en vakkundig geholpen

Heel tevreden

Wij zijn heel tevreden en worden altijd heel vriendelijk en goed geholpen, ook de kinderen vinden het helemaal niet erg om naar de tandarts te gaan :)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele omgang met angst patiënten

Vier jaar geleden kwam ik voor het eerst in de praktijk. Ik vecht mijn hele leven al met angst voor de tandarts. Dokter Klasen Heeft me deze angst weer kunnen nemen. Naar een grote sanering van mijn gebit kon ik weer met een glimlach door het leven. Helaas mijn angst weer terug naar een tijdje. Tot dat ik kort geleden Toch weer met extreem kiespijn naar dokter Klasen ging. En weer kon hij mij de angst nemen.

netjes geholpen.

fijne behandeling gehad .

Snel en efficient

Hoefde niet lang te wachten, vriendelijk verwelkomd en goed behandeld

Deskundig en snel

Makkelijk afspraak maken. Snel en deskundig geholpen.

Gewoon goed!

Goede begeleiding.

Snel en correct

Alle behandelingen goed op elkaar afgestemd

Fijn praktijk

Altijd warm welkom en zowel bij receptie als bij de behandelingen . Helder en duidelijk uitleg en goed met kinderen

heel goed

fijne assistentie,was nu een prima behandeling. preventief reinigen

heel goed onderzoek

werd heel onderzoek gedaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en bekwaam behandeld.

Prettige sfeer. Leuk contact met Yvonne.

Snelle behandeling

Waarom is dit verplicht?

prima!

Prima vlot geholpen

super

mijn afspraak verliep heel vlot, vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Pieter is top. Altijd kalm. En een luisterend oor.

Prima advies bij mondhygiëniste

Prettig ontvangen. Goed advies gekregen inzake gebit.

Prima behandeling gehad

Duidelijke afspraken en communicatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik dacht dat ik een kies zou verliezen...maar de tandarts kwam met een andere oplossing een soort van afdekking vande kies en tand en zo waar na 2 dagen is de pijn weg en ik kreeg het advies met een zachte borstel te poetsen en niet zoals ik al 40 jaar deed met medium of hard. dankie vir die goeie behandeling tandarts Muller

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandarts fijn met kinderen

Fijne tandarts kundig en geruststellend richting kinderen mijn zoon was nogal angstig maar bij Ryan niet

Correct

Leuke tandarts

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.