niet lang wachten

ben al jaren bij de witte heren van kleins af aan

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Aardige mensen. Nooit lang wachten. Ze leggen alles goed uit

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Weer goed geholpen.

Weer goed en snel geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had een afspraak met een tandarts. Hij wilde dat ik mijn tanden zou controleren, maar mijn tanden hadden geen enkel probleem, maar na de controle verpestte hij mijn tanden en ik wil een klacht indienen bij de centrumdirecteur.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Goed.

Prima behandeling en goede toelichting.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling, de zorg en aandacht voor mijn gebit als zodanig. Vraagje ...tijdens een gesprekje werden klanten van de behandelaar patiënten genoemd, is dat gangbaar bij een tandartspraktijk?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd vlot en goed geholpen

Kundig, rustig en nooit gehaast, vriendelijk en luistert goed naar eventuele vragen om daarna duidelijk uitleg te geven.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Plezierig

Voelde mij op m’n gemak bij tandarts R. Muller.

*****

Goede uitleg w.b. behandeling en mogelijkheden. Ruimte om vragen te stellen.

Traject duurt te lang

Beste lezer, al in december is aangegeven dat de beugel van Hidde er snel uit kon. Intussen is het mei en staat de volgende afspraak in juni al weer gepland … er is geen terug koppeling van de reden van de vertraging met ouders terwijl er al diverse keren contact is gezocht. Echt jammer De tandarts is naar enkele keren per maand aanwezig, ze is vast heel kundig maar communicatie is beperkt De assistent is super aardig en kundig maar mag niet besluiten… De dame aan de telefoon is ook super behulpzaam en vriendelijk maar kan geen ijzer met handen breken Ik weet niet de naam van de tandarts dus de ingevulde naam is willekeurig Hartelijke groet Erna Velthof

Prettig contact

vriendelijk welkom geheten en er wordt gevraagd hoe het met je gaat.

Goede vriendelijke ontvangst.

Met de wellevendheid van de behandelaar.

Er wordt geluisterd

Volgens afspraak vulling hersteld

Zeer prettig

Aangename wachtruimte en vriendelijke receptie. Deskundige no nonsense tandarts.

Prima behandeling.

De tanden zijn goed gereinigd,.

ben prima geholpen

Ben goed geholpen en er werd goed gecommuniceerd wat er komen ging. Prima ervaring

Prima, erg beleefd

Netjes en aardig

Vriendelijke benadering.

Goede sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling gehad door vriendelijke medewerkers.

Ben zeer tevreden over het resultaat.

2in1klap

2 afspraken in 1 keer klaar vont ik wel handig bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd op mn gemak gesteld

Mijn angst na ruim 5 jaar zonder tandartsbezoek was redelijk groot. Gelukkig is hier begrip voor en is er ern plan van aanpak gemaakt en werd mij verzekerd dat ik een verfoving bij de behandeling kan krijgen. Daarbij werd alles goed uitgelegd

Erg blij

Heel erg bedankt voor de goede hulp, in plaats van een spalkje waarvan de lijm steeds los liet heb ik nu een bitje die ook nog eens meer voordelen heeft en uiteindelijk goedkoper is dan de spalk. Vroeger vanaf kinds af aan altijd door van der schaaf behandeld en ik heb het idee dat ze hier zijn werkwijze hebben behouden. Erg fijne medewerkers die meedenken en ze zijn betrouwbaar en houden van een gezellig praatje. Geen pijn ook tijdens behandelingen. Mocht de lijm loskomen van mijn onderste kaken dan neem ik ook een bitje voor de onderkant. Bedankt! Een tip nu ik beoordeel volgens punten, ik zie altijd verschillende medewerkers en ze geven geen hand, waardoor ik de namen helaas niet weet. Maar dat is maar zo'n klein detail. Nogmaals bedankt!

Bedrijfsgegevens

Witherenstraat 1 A

8701 JJ Bolsward

0515 238 980

[email protected]

Over Tandartspraktijk De Witte Heren

Tandartspraktijk De Witte Heren is een moderne tandartspraktijk in het centrum van Bolsward met 5 tandartsen en 2 mondhygiënistes en meerdere (preventie)assistentes. In onze praktijk staat een patiëntgerichte behandeling voorop. Nieuwe patiënten zijn van harte welkom! Om u in te schrijven kunt u een aanmeldformulier ophalen of via de email/telefonisch aanvragen. U kunt in onze praktijk terecht voor orthodontie, implantologie, prothese- frame- kroon- en reguliere behandelingen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.