Filters

7

Goede kennis van zaken.

Er was geen receptie aanwezig dus ben maar ergens gaan zitten, langer moeten wachten dan normaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

prima

Is prima gegaan en goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Ik werd op mijn gemak gesteld

Mijn kies was afgebroken en ik kon gelukkig snel behandeld worden. Ik werd behandeld door Martin Hessels, zeer deskundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Mondhygiënist Dimphy is zeer kundig en een perfectionist!

Op 16 november j.l. bij de zeer vriendelijke mondhygiënist Dimphy Esseling geweest. Het was een goede professionele behandeling! Zij geeft duidelijk uitleg, is zeer kundig en een perfectionist!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Goede en professionele behandeling.

Vriendelijke medewerkers die vakmensen zijn vanaf de afspraak tot en met de behandeling. Ben niet zo'n heldin wat om naar tandarts te gaan maar zie er nu helemaal niet meer tegenop. Komt ook door de duidelijke uitleg vooraf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Top

Tandarts Jasmina

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Zeer vriendelijke tandarts

Zij is kundig en niet te hardhandig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Deskundig

Sympathieke en kundige arts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Netjes behandeld

Goed behandeld, alleen wat gehannes met de computer dat nogal wat tijd in beslag nam. Gelukkig moest ik toch wachten op de verdoving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Kundige en patiëntgerichte mondhygiëniste

Al jaren ben ik patiënte bij Yvette. Zelfs nadat ik voor tandartsbehandelingen naar mijn (voormalige) tandarts, die een andere tandartspraktijk heeft overgenomen, ben overgestapt. Yvette is geduldig, neemt de tijd en is bovenal zeer kundig in haar beroep als mondhygiëniste en beveel ik dan ook een ieder aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Ik ben goed geholpen door een eindelijk nederlands sprekende tandarts

Eindelijk een nederlandse tandarts , communiseren met handen en voeten in het half engels of spaans of een andere taal is mij de vorige keren slecht bevallen omdat wij elkaar niet begrepen en het een belangrijke beslissing was die genomen moest worden. Nu met de nederlandse tandarts gesproken en dan kwam er weer een heel ander advies uit .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Drama

45 minuten zitten wachten omdat mijn naam over het hoofd was gezien, om na 3 minuten “controle” weer buiten te staan. Verzoek om Volgende dag terug te komen, met de kanttekening misschien bellen we wel af. Volgende dag liep het weer uit en weer ruim 30 min moeten wachten. De tandarts was nieuw (3e in 2 jaar binnen de praktijk) en weet tot op heden sowieso z’n naam niet, dag erna de vraag: waar heeft u last van.. nergens ik moest terug komen. Ohja op de foto’s van 6 maanden geleden zagen we ene gaatje.. bijzonder. 3 gaatjes uiteindelijk, uitgeboord en toen hij wilde vullen kon hij het 3e gaatje niet meer vinden .. de overige controle is helemaal niet meer uitgevoerd

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Vriendelijk personeel, tandsteenverwijdering met haakje was wat pijnlijk.

Alles is netjes georganiseerd. Behandeling bij mondhygienist zelf was ook ok, alleen gevoelsmatig kwam het haakje wel vaak langs het tandvlees, wat toch wel pijnlijk was. Behandeling bij tandarts is ook ok, alleen wel meer “afstandelijker” t.o.v. de behandelingen vroeger bij de heer Rackwitz. Daar was het heel duidelijk waar je aan toe was, hoe het ervoor stond met je tanden, en hij was heel goed in de communicatie over wat hij ging doen. Je had daar echt het gevoel dat hij het beste voor had met je gebit, en je minder een nummer bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

prima, adequaat en praktisch

2 afspraken achter elkaar eerste fspraak heel snel klaar tweede afspraak kon half uur naar voren worden gehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Deskundig, maar wel wat wachttijd (behandeling rond implantaat)

Ik word een beetje gek van dit soort mails et verzoek om beoordeling. En het is erg slordig dat de lijst van behandelaars niet up-to-date is. Die lijkt jaren oud!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima geholpen

Prima op tijd geholpen accuraat en plezierig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima

Correcte telefonische behandeling, mijn afspraak heb ik in overleg met mijn mogelijkheden in kunnen plannen, geen wachttijd voorafgaande aan de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede zorg

Zowel de tandarts pozuelo als preventie assistent (afrikaanse man) leveren uitstekende profesdionele zorg en kijken ook goed naar de patiënt in zijn geheel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Respectvol, vakkundig geholpen

In goed overleg gaat de behandeling..ik.ben voor implantaten geweest, ik ben zeer tevreden. Het is een intensieve tijd, maar goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

snelle en kundige tandarts

tandarts deed snelle inspectie van het gebit, adviseerde over vervolgbehandeling en hield daarbij rekening met mijn wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Verrassend.

Er was even een korte kleine "kijk " in de mond,toen werd er verteld dat er L en R foto,s werden gemaakt. Er werd gevraagd of ik klachten had, Nee. De arts zag een gaatje... maar er zat al oudere een enorme vulling . Nu moest er maar een kroon op.. Oke?! kreeg een briefje,maak maar een afspraak. Maar er werd niet verteld besefte ik wat dat precies gaat KOSTEN! en paar maanden terug was mijn vrouw hier ook,en daarna ging het nog drie keer mis.... Twee keer in de weekenden s,avonds naar een tandarts in vlissingen... HONDERDEN EURO,S! achteraf... nog te betalen.... Mischien moet ik voor 7 december maar eens informeren naar de kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goede ervaren tandarts.

Netjes en snel behandeld. Vriendelijk en open contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zeer deskundig en professioneel.

Een bijna onmogelijke opgave mbt een afgebroken tand. Toch een keurig resultaat. Mooi opnieuw opgebouwd ipv de resten er uit te trekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

matig

8 november om 8.15 uur had ik een afspraak met een voor mij nieuwe tandarts omdat dhr., Taloen weg was. Ik was via de achterkant binnengekomen en er was niemand aan de balie. Er stond iemand aan de voordeur die er niet in kon. Ik heb de deur open gedraaid. Er kwamen allerlei mensen binnen, maar niemand achter de balie. Iedereen ging maar ergens zitten. Ik ook, Ik wist natuurlijk niet wie mijn tandarts was, De telefoon ging ook onophoudelijk. Uiteindelijk werd ik een kamer binnen geroepen waar ik geholpen werd, Nieuwe afspraken werden daar gemaakt omdat de balie nog steeds niet bemand was. Dit beschouw ik dan ook als een eenmalig incident.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Veersesingel 45

4332 TA Middelburg

0118 635 688

[email protected]

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.