Filters

7

lange wachtijd

ik had afspraak gemaakt maar de receptie had foute datum ingevuld. kwam door drukte en onder bemand dus moest lang wachten maar het werd wel opgelost zodat ik naar een andere tandarts kon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Goed, zoals je mag verwacht

Goede controle en een dag later een vervolgafspraak bij mond hygienist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goede en aardige hulp

Meelevend en service gericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima geholpen

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Op tijd, vriendelijk, adviserend en fijne behandeling

Gewoon erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Posititief, geen aanmerkingen

Mijn beroep is docent, dus ik geef geen tien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

geweldig

geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

tevreden!!

op tijd en vriendelijk geholpen worden,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

zo slecht dat ik eraan twijfel of deze tandarts wel een BIG-registratie heeft

Mij was dhr. Mattias toegekend als tandarts voor mijn controle op 19-01-2024. het duurde lang voor ik binnen mocht en dan pas 5 minuten nadat een voorbijlopende medewerkster vroeg of ik soms een afspraak had ( ik had me gemeld bij binnenkomst bij de receptie) en naar dhr. M. was gegaan om dat te zeggen. Eenmaal in de spreekkamer gebaarde hij dat ik kon gaan liggen. De lamp armatuur was niet opzij geklapt, waardoor ik mij hoofd tegen een metalen buis stootte. Dhr. Mattias begon zonder verdere aankondiging met een haakje en spiegeltje in mijn mond te werken. Pas toen hij even naar achter mij liep kon ik zeggen dat ik vorige maand een tijdje ernstige tandvleesklachten had gehad. Omdat hij geen Nederlands begreep, heb ik geprobeerd dit in het Engels duidelijk te maken. Zonder verder de rest van mijn gebit nog te controleren maakte hij aanstalten een X-foto van de voorzijde van mijn ondergebit te gaan maken. Stopte een tongbeschermer in mijn mond. Die drukte op het midden van mijn tong. Hij was alweer weggelopen, maar ik kon nog net op tijd uitbrengen dat er iets niet goed zat. Hij kwam terug om dat ding dit keer wel goed te plaatsen. Dit alles zonder iets te zeggen. Nadat de foto was gemaakt liet hij me die zien. Hij maakte me duidelijk dat er een botontsteking zat en dat ik 2 wortelkanaalbehandelingen zou moeten. Tikte van alles op de computer en zei toen dat het €903,00 zou kosten. Ik moest weer gaan liggen. Na een tijdje kwam hij weer in mijn gezichtsveld, waarbij hij "7" en "8" zei. Ik vroeg wat hij bedoelde. Geen reactie. Ik zei "mijn leeftijd, misschien". Geen reactie. Ik zei dat, mocht hij dat bedoelen, ik 70 ben. Geen reactie. Na een tijdje deed hij mijn stoel overeind. Op mijn vraag of ik al klaar was, knikte hij en ben ik verbouwereerd weggegaan. Er was geen assistente aanwezig. Eén keer heb ik hem even met een dame horen praten, waarbij bleek dat hij in een verkeerd dossier zat. Ik maak bezwaar tegen deze gang van zaken en ik wens deze cô niet te betalen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Heel goed.

Omdat ik nog nooit een wortelkanaal behandeling gehad heb, wist ik niet wat me overkwam. Het duurde voor mijn gevoel zolang en de nacht daarna echt kiespijn. Gelukkig ging dat over al bleef het licht gevoelig. Met schrik ging ik voor de tweede behandeling. Had een kussentje meegenomen, want dat lag beter voor mijn nek. De vrouwelijke tandarts, echt een specialiste, was heel aardig en vooral ook haar assistent die ook mijn mondhygiënist is. Echt goed. Voor alle zekerheid voor ik de nacht inging paracetemol genomen, maar de heftige pijn bleef uit, alleen natuurlijk gevoelig na 50 minuten aan mijn kies te hebben gewerkt. Nu goed. Knap werk en dank. Deze vrouwelijk tandarts alleen op vrijdag, ik weet niet precies haar naam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Op tijd vriendelijk en efficient

Op tijd vriendelijk en efficient

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

heel erg tevreden

de secretaresse die kan nog wel iets beter naar de cliënten luisteren. maar de tandarts zelf deed het heel goed die nam ook echt de tijd voor je en die luisterde ook naar je ze heben mij heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

goed en tijdig geholpen.

Dit keer op tijd aan de beurt. Deskundige tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Ik was weer net zo tevreden als anders

Ik werd weer netjes behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Ben tevreden

Was voor periodieke controle. De tandarts heeft verder tandsteen verwijderd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed

Het blijft jammer dat ondanks dat je nr 2 bent als klant het niet lukt de afspraak op tijd te laten plaatsvinden. Ik kan mij niet herinneren dat in al die jaren sinds 1993 een afspraak op tijd heeft plaatsgevonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zo goed geholpen en zo aardig door een vervangende tandarts.

Ik was erg bang moest onverwacht een kies getrokken worden die helemaal ontstoken was. Ik werd op mijn gemak gesteld en heel goed geholpen. Zo aardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Goed geholpen.

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Sympathiek

Snelle, adequate behandeling .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prettige beleving

Prettige beleving

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Miriam is top.

Fijn mens en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Prima

Ze nemen de tijd en zijn vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima, maar had dan ook niets

Prima, maar het was dan ook niet meer dan een simpele controle en schoonmaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

vriendelijk personeel .

je wordt vriendelijk te woord gestaan bij de balie , en tandarts Miriam is vriendelijk en ook een luisterend oor naar de patiënt toe wij zijn super tevreden .

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Chaotish!

normaal een prima tandartsen praktijk. Kan ik weten, kom er vanaf het begin en daarvoor ook al. Het probleem in deze behandeling had te maken met de conversatie tussen de tandarts en de assistent. Ik was blij dat de assistent er was, die kon en verduidelijkte veel. Ik vond persoonlijk de behandeling te lang duren en veel apparatuur (kleine zaken) waren niet (vlug) voor handen. Zou niet moeten kunnen. De tandarts deed z'n werk goed en de assistente ook alleen was er een bepaalde taal barrière. Bepaalde zaken zouden in mijn ogen iets beter gekund hebben. Bijv. het afdichten van de kies. Maar doordat het zo lang duurde en de praktijk dicht ging moest het toch snel, waardoor er een scherpe holte in de kies zat, waar m'n tong constant over heen schraapt. Binnenkort heb ik alweer een afspraak, voor 2 wortelkanaal behandelingen, maar ik heb nergens op dit moment last van. Ik zal dit bespreekbaar maken en mocht ik echt last krijgen dan kan ik altijd nog een afspraak inplannen. Voor de rest vind ik Tandartspraktijk De Oude Vest een geweldige praktijk!! Super en ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Veersesingel 45

4332 TA Middelburg

0118 635 688

[email protected]

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.