Filters

7

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Professionele en uitstekende tandarts, Sandra!

De Receptie is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ben blij tandarts Sandra te hebben ontmoet, na wat mindere ervaringen met andere tandartsen bij de Oude Veste. Ze is zeer vakkundig en heb niet het gevoel een nummer te zijn! Wat ik iets minder vond is dat 2 assistenten boven mijn hoofd met elkaar praatten over niet gerelateerde zaken, alsof ik niet in de stoel lag. Ik zou familie/vrienden adviseren bij tandarts Sandra te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1

Lang wachten, weinig aandacht voor de patiënt, arts communiceert slecht

Ik had een afspraak om 16:45 en pas rond 17:15 mocht ik eindelijk naar binnen. Nog nooit ben ik hier op tijd geholpen. Ik zat met iemand in de wachtkamer die ook zei dat ze altijd uitlopen hier. Vorige keer dat ik hier was kwam ik zelf 5 minuten te laat en kreeg ik direct een hele brutale opmerking van de receptioniste, waarna ik ook nog 20 minuten moest wachten. Toen ik eindelijk aan de beurt was mocht ik gaan liggen en was de arts nog "even bezig" op de computer. Na een tijdje in de stoel te liggen kwam ze uiteindelijk, keek ze echt nog geen 5 minuten met het spiegeltje in mijn mond en mompelde iets in gebroken Engels en toen mocht ik gaan. Het ging zo snel dat ik een beetje verbouwereerd keek van "huh ben je nu écht al klaar?". Het verbaasde me want ik heb een spalkje van een beugel en daar wordt altijd tandsteen verwijderd. Ik benoemde dat ook maar er kwam zoiets wazigs uit in het Engels dat ik er niks van kon maken (ik ben zelf native speaker, dus verwacht niet dat dit aan mij ligt). Ik vind het triest dat het niet in het Nederlands kon, maar begrijp dat het lastig is om voldoende tandartsen te vinden. Dat ze dan Engels spreken vind ik geen probleem maar hier viel gewoon niet mee te communiceren. Deze praktijk ben ik zelf echt super ontevreden over, maar hij zit dichtbij huis en het is nagenoeg onmogelijk om je bij een andere tandarts in te schrijven, dus daarom blijf ik hier maar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

uitstekende controle gebit - mondhygiëne

de lastigste plekken bij terugtrekkend tandvlees rond enkele kiezen van plak/tandsteen ontdaan. Helaas: het was de laatste keer wegens vertrek en het lijk lastig te worden een gelijkwaardige vervanging te vinden. Dat was schrikken, nog geen idee - hoe of wat nu ! Verplichte velden zijn onzinnig in mijn verhaal... ik wilde dat open laten, blanco stemmen - jullie dwingen me nu - ja, dan wordt alles nu in de min. Dwang is er trouwens ook rond de rekeningen die niet de naam maar een nummer geven voor de behandelaar - mij herinnert dat aan de nazi-kampen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Goed

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Weer een andere tandarts

Jammer dat er weer een nieuwe tandarts voor me was . Dit is een vreemde gewaarwording nadat ik bij jullie ben gekomen . Omdat onze tandarts Schotel stopte . De tandarts was aardig en super snel klaar . Geen 5 minuten in de stoel Wat me opviel , er wordt geen papier meer gelegd om de kleding te beschermen . Hoop dat het vertrouwen terug komt .

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Geen vertrouwen

Mondhygiënist liep uit, waardoor tandarts even kwam kijken toen ik bij de mondhygiënist in de stoel zat, na 1 minuut was hij weer weg maar kreeg wel een rekening met 1x consult. Al met al voel je je hier niet serieus genomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Fijne tandarts, moest even wachten omdat het wat uitliep

Tandarts zelf ervaar ik als prettig Merk wel dat een afspraak maken niet eenvoudig is Waarschijnlijk omdat er een tekort is aan personeel, zoals bij vele bedrijven. Blijft goede praktijk verder

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goed

Goed en prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Behandeling top, steeds annuleren afspraken waardeloos

Afspraken bij Mirjam heel fijn. Wordt fijn en goed geholpen. Ik had eerst controle afspraak 10mei, deze is 2x verzet ivm vakantie tandarts wat pas op kort termijn bekend was. Uiteindelijk had ik mijn controle afspraak pas in augustus. Dit is erg vervelend omdat ik zelf ook steeds mijn afspraken om moet gooien en ik controle van mijn gebit erg belangrijk vind ivm syndroom van Sjögren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

snellste controlle ooit

hij spraak geen Nederlands en slecht Engels

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Bij binnenkomst niemand op tijd bij de balie

Het was de laatste keer. Mondhygiëniste Yvette stopt. Voor de halfjaarlijkse behandeling ga ik voortaan naar de praktijk van mijn tandarts Peligrino.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima mondhygienist

Hallo

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Prima

Goed geholpen. Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk en secuur

Een precieze en empathische tandarts en assistente. Ben perfect geholpen.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima

Tandarts Erik is een aanwinst voor de praktijk. Hij is vriendelijk, attent en luistert naar de patiënt en neemt de tijd voor je. Is bereid om te overleggen met collega, als het Nederlandse woord niet bij hem bekend is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Netjes en vriendelijk

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Nette en deskundige behandeling

Deskundig en goede adviezen van mondhygienist Toure

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer goed

Fijne tandarts, deskundig en vriendelijk, legt ook alles uit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Vriendelijke man die de tijd voor mij nam om mij gerust te stellen.

Ik had altijd Meriam, maar nu haar man. Deze tandarts was erg kundig en gaf goede tips.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Geweldig

Heel goed geholpen door mondhygiëniste Yvette! Heel deskundig en heel prettig in de omgang. Heel erg zonde dat ze gaat vertrekken, ik ga haar enorm missen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

Goed.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima!

Behandeld door Yvette van den Broek en voor de laatste keer helaas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Prima zorg

Prima zorg

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Tevreden

Ik heb 10 minuten moeten wachten. Dymfie stelde zich netjes voor en legde alles uit voordat ze iets deed. Erg prettig. Weer een afspraak gemaakt voor over een half jaar. Ook werd ik prettig geholpen bij de balie

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Veersesingel 45

4332 TA Middelburg

0118 635 688

[email protected]

Over Tandartspraktijk De Oude Vest

Bij Tandartspraktijk De Oude Vest in Middelburg bent u als patiënt altijd in goede handen. Tandartspraktijk De Oude Vest beschikt over 8 behandelkamers. Vele tandheelkundige behandelingen zijn mogelijk in onze praktijk. We doen er alles aan om uw tandheelkundige wensen te vervullen en bekijken samen met u welke behandeling het best bij u past. U kunt bij ons altijd terecht voor een stralende lach en een gezond gebit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.